Joehoe! Hoe is het ermee?
+18
studiebol
Chocolate Cookie
Mermaid
ekiaam87
Kabouter
JD
Lotus
TNMN
Blond
Whiteflower
minoessepoes
Biancos
NerdChic
Serena
Makamba
Lynn_
Jeanette
VeryCherry
22 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Joehoe! Hoe is het ermee?
CherrieLola, altijd de namen opschrijven van mensen die ergens werken die je goed helpen. Kun je er de volgende keer gewoon naar vragen. Ik heb op mijn werk een A4tje vol met namen van mensen waar je tenminste iets aan hebt.
Gast- Gast
Hier gaat et wel en met jullie?
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Beroerd!
Vriend was de hele week verkouden en grieperig en nu heb ik het dus! Alleen slaat dat bij mij meteen op mijn longen. Lig nu knetter benauwd en met koorts op de bank, met paracetamol, fluimucil en mijn gewone astma medicijnen. Morgen maar even mijn longen laten luisteren want ik ben bang voor de 835ste bronchitis!
Zo genoeg geklaagd, het is het bij de rest? Voor de meiden die zich niet lekker voelen, beterschap!
Vriend was de hele week verkouden en grieperig en nu heb ik het dus! Alleen slaat dat bij mij meteen op mijn longen. Lig nu knetter benauwd en met koorts op de bank, met paracetamol, fluimucil en mijn gewone astma medicijnen. Morgen maar even mijn longen laten luisteren want ik ben bang voor de 835ste bronchitis!
Zo genoeg geklaagd, het is het bij de rest? Voor de meiden die zich niet lekker voelen, beterschap!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Strawberry Shortcake, beterschap! Hopelijk knap je snel een beetje op!
NerdChic, what happened?
Hier gaat het wel prima, ben alleen weer super lui vandaag. Het is echt wel te merken dat ik vakantie heb, ben net een half uurtje gedoucht en aangekleed. Maar is ook wel weer heerlijk, zo even 2 weken niks moet alles mag.
NerdChic, what happened?
Hier gaat het wel prima, ben alleen weer super lui vandaag. Het is echt wel te merken dat ik vakantie heb, ben net een half uurtje gedoucht en aangekleed. Maar is ook wel weer heerlijk, zo even 2 weken niks moet alles mag.
Gast- Gast
Whahaha ja, als er iets is wat ik geleerd heb is het wel alle namen opschrijven, kan altijd nog van pas komen om een soort 'netwerk' te hebben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dolores schreef:Hoe komt het, NerdChic?
Stress en ik voel me gewoon heel erg down op het moment. Alles kost me te veel energie.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
tamm86 schreef:
Minella ; is dat dat werk bij dat gastoudergezin, of niet? Ben je aan een nieuwe baan begonnen? Ik wist wel dat je bij je vriend was gaan wonen, en weet volgens mij zelfs in grote lijnen hoe je interieur eruitziet haha, maar ik heb gemist dat je aan een nieuwe baan bent begonnen. Gelukkig voel je je er op je plek! Wie weet heb je een soort van winterdipje, het zijn ook nogal donkere dagen, zodra de eerste zonnestralen komen hoop ik dat je weer wat opfleurt!
Bij het gezin is het, helaas, gestopt. Ze gaan (met spoed) verhuizen naar een ander deel van Nederland. Ik ben maandag bij mijn nieuwe baan begonnen, als planner bij een uitzendbureau! Ja, ook. En er zijn wat andere factoren die even niet okée zijn, dus dat helpt ook niet echt mee.
Gast- Gast
Wat rot NerdChic...
Heb je wel hulp om je weer wat beter te gaan voelen?
Heb je wel hulp om je weer wat beter te gaan voelen?
Gast- Gast
Minella, wel echt doen hoor. Goed op jezelf passen. Vaak schiet dat erbij in omdat je nog zoveel moet en wilt doen. Het komt allemaal goed, de vraag is alleen; wanneer?
Tamm86; jeetje zeg dan heb je ook een flinke smak gemaakt. Schrok wel toen ik je verhaal las. Gelukkig heb je verder niks gebroken ofzo. Ik val echt bijna nooit maar als ik val dan kom ik ook'echt vreselijk ongelukkig terecht. Vorige keer was ik op de trap van de tram gevallen met mijn dochter die in de buggy zat. (denk je alles gehad te hebben )
Minoessepoes, beterschap.
Auxo, dankjewel!
Nerdchic;
Tamm86; jeetje zeg dan heb je ook een flinke smak gemaakt. Schrok wel toen ik je verhaal las. Gelukkig heb je verder niks gebroken ofzo. Ik val echt bijna nooit maar als ik val dan kom ik ook'echt vreselijk ongelukkig terecht. Vorige keer was ik op de trap van de tram gevallen met mijn dochter die in de buggy zat. (denk je alles gehad te hebben )
Auxo, dankjewel!
Nerdchic;
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg de hele dag al niks voor elkaar..
Ben nog steeds verdrietig en moe dat mijn vriend het heeft uitgemaakt dinsdagavond..
nu moet ik alles weer op de rit zien te krijgen..
klotezooi!!
Ben nog steeds verdrietig en moe dat mijn vriend het heeft uitgemaakt dinsdagavond..
klotezooi!!
Whiteflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
Whiteflower schreef:Ik krijg de hele dag al niks voor elkaar..
klotezooi!!
Oww dat is idd vreselijk! Dikke voor jou.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Strawberry Shortcake schreef:Minella, wel echt doen hoor. Goed op jezelf passen. Vaak schiet dat erbij in omdat je nog zoveel moet en wilt doen. Het komt allemaal goed, de vraag is alleen; wanneer?
Auxo, dankjewel!
Nerdchic;
Ja, je wilt me ook niet zien nu hoor!
Als ik me ergens ga verkleden denk ik dat mensen denken dat ik thuis word mishandeld ofzo haha
Ach het komt wel goed! Een week of 6 geleden ben ik ook al van die trap gevallen (heel handig een klushuis) en toen was mijn kont oa bont & blauw, een week niet kunnen zitten! Doe ook maar lekker rustig aan!
Minella, wat jammer zeg van dat gezin! Planner is wel iets heel anders zeg! Vind je het wel leuk?
Gast- Gast
tamm86 schreef:
Minella, wat jammer zeg van dat gezin! Planner is wel iets heel anders zeg! Vind je het wel leuk?
Wel weer anders, maar deed in mijn oude woonplaats ook dit werk Ik vind het erg leuk, vond dit gedeelte het leukst bij mijn vorige werk.
Gast- Gast
Fijn dat je zo snel een nieuwe baan hebt gevonden Minella!
Heb net met mn moeder reisgidsen gehaald van Curacao
Heb net met mn moeder reisgidsen gehaald van Curacao
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben een maand geleden afgestudeerd.
Nou is er geen vast werk, dus ingeschreven bij uitzendbureau voor invalwerk
Dus maandag had ik gewerkt en dat ging allemaal prima.
Nou moest ik vandaag eigenlijk werken van 9 tot 6. Ben ik om 2 uur naar huis gestuurd omdat ze vonden dat ik nog te veel begeleiding nodig had (heb niet zo veel ervaring op een kinderdagverblijf, en daar moest ik vandaag) heb meer ervaring op peuterspeelzaal en bso.
Ze vonden t bijvoorbeeld dat ik te langzaam was met luiers verschonen, ik doe t normaal altijd op een aankleedkussen, en zij deden dat dus niet maar de leidster zitten op een krukje en dan dat kindje voor je en dan staand een luier om doen en dat had ik dus nog nooit gedaan en was dus te langzaam.
En het is weeer zo'n deuk in mn zelfvertrouwen, ben nooit zeker geweest over mezelf maar dit helpt er niet echt bij.
Terwijl ik weet dat kinderen me wel altijd lief vinden.
Vandaag ook een hele tijd meegespeeld met een paar kindjes.
Nou is er geen vast werk, dus ingeschreven bij uitzendbureau voor invalwerk
Dus maandag had ik gewerkt en dat ging allemaal prima.
Nou moest ik vandaag eigenlijk werken van 9 tot 6. Ben ik om 2 uur naar huis gestuurd omdat ze vonden dat ik nog te veel begeleiding nodig had (heb niet zo veel ervaring op een kinderdagverblijf, en daar moest ik vandaag) heb meer ervaring op peuterspeelzaal en bso.
Ze vonden t bijvoorbeeld dat ik te langzaam was met luiers verschonen, ik doe t normaal altijd op een aankleedkussen, en zij deden dat dus niet maar de leidster zitten op een krukje en dan dat kindje voor je en dan staand een luier om doen en dat had ik dus nog nooit gedaan en was dus te langzaam.
En het is weeer zo'n deuk in mn zelfvertrouwen, ben nooit zeker geweest over mezelf maar dit helpt er niet echt bij.
Terwijl ik weet dat kinderen me wel altijd lief vinden.
Vandaag ook een hele tijd meegespeeld met een paar kindjes.
Gast- Gast
Wat een lieve reacties!
Mja, ik heb wel hulp zowel vanuit school als een psych.
En ik heb nu wel afgesproken dat ik halve dagen ga stage lopen met mijn leraar. Hij ging mijn stagebegeleider nog even bellen. Maar goed op t moment is echt alles te veel. Net ff uitgehuild bij m'n moeder, dus dat is dan wel weer even fijn!
Mja, ik heb wel hulp zowel vanuit school als een psych.
En ik heb nu wel afgesproken dat ik halve dagen ga stage lopen met mijn leraar. Hij ging mijn stagebegeleider nog even bellen. Maar goed op t moment is echt alles te veel. Net ff uitgehuild bij m'n moeder, dus dat is dan wel weer even fijn!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
aan iedereen die 'm kan gebruiken, beterschap aan de zieken!
Ik heb vandaag de hele dag gestudeerd, moet zo weg om te gaan werken tot 12uur. Heb er niet heel veel puf meer voor, maar het moet maar, het geld moet ergens vandaan komen
Ik heb vandaag de hele dag gestudeerd, moet zo weg om te gaan werken tot 12uur. Heb er niet heel veel puf meer voor, maar het moet maar, het geld moet ergens vandaan komen
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Oh Anousch, dat is vervelend!
Ik zou wel zelf langsgaan op het uitzendbureau om zelf je verhaal te doen. Je weet niet wat die mensen over je zeggen, en dan kan je de situatie uitleggen. En aangeven dat je de voorkeur geeft aan een BSO of een peuterspeelzaal.
Ik zou wel zelf langsgaan op het uitzendbureau om zelf je verhaal te doen. Je weet niet wat die mensen over je zeggen, en dan kan je de situatie uitleggen. En aangeven dat je de voorkeur geeft aan een BSO of een peuterspeelzaal.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Oh Anousch, dat is vervelend!
Hier ben ik het mee eens. Vervelend dat ze zo rot deden, heb je uitgelegd dat je het niet staand gewend bent?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt, Anousch.
Misschien kun je het zo zien, dat dit misschien gewoon niet dé plek is waarop jij helemaal tot je recht komt? Ik vind staand verschonen, zonder instapbroekjeluier, helemaal niet praktisch en niet hygienisch dus ik vind het helemaal niet vreemd dat jij de gewoonte hebt om zoiets op een aankleedkussen te doen.
En je schrijft dat je heel fijn meegespeeld hebt met een paar kindjes, dat lijkt me hartstikke goed.
Ik zou liever een lieve, aardige leidster hebben die een kindje op een kussen verschoond, dan een snelle handige staand verschonende leidster die daarna gewoon koffie gaat drinken en dierenoppasser speelt...
Misschien kun je het zo zien, dat dit misschien gewoon niet dé plek is waarop jij helemaal tot je recht komt? Ik vind staand verschonen, zonder instapbroekjeluier, helemaal niet praktisch en niet hygienisch dus ik vind het helemaal niet vreemd dat jij de gewoonte hebt om zoiets op een aankleedkussen te doen.
En je schrijft dat je heel fijn meegespeeld hebt met een paar kindjes, dat lijkt me hartstikke goed.
Ik zou liever een lieve, aardige leidster hebben die een kindje op een kussen verschoond, dan een snelle handige staand verschonende leidster die daarna gewoon koffie gaat drinken en dierenoppasser speelt...
Gast- Gast
NerdChic,
is een time out niks voor jou?
Even een weekje 'jij tijd' ?
Lekker een dagje winkelen met je moeder bv, een dagje tutten met een vriendin, eens een aantal dagen uitslapen, niets hoeven, niets moeten, lekkere dingetjes voor jezelf doen....
Want volgens mij zit je er helemaal doorheen, en jij bent juist zo'n lieve leuke meid altijd.. (ja ik weet wie je was op t vorige forum, jij hebt ook zo'n mooie uitstraling)
x
is een time out niks voor jou?
Even een weekje 'jij tijd' ?
Lekker een dagje winkelen met je moeder bv, een dagje tutten met een vriendin, eens een aantal dagen uitslapen, niets hoeven, niets moeten, lekkere dingetjes voor jezelf doen....
Want volgens mij zit je er helemaal doorheen, en jij bent juist zo'n lieve leuke meid altijd.. (ja ik weet wie je was op t vorige forum, jij hebt ook zo'n mooie uitstraling)
x
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» Van boehoe naar joehoe...?
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Schoentjes, wat doe je ermee?
» Leer ermee leven!
» Van boehoe naar joehoe...?
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Schoentjes, wat doe je ermee?
» Leer ermee leven!
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: