Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joehoe! Hoe is het ermee?

+18
studiebol
Chocolate Cookie
Mermaid
ekiaam87
Kabouter
JD
Lotus
TNMN
Blond
Whiteflower
minoessepoes
Biancos
NerdChic
Serena
Makamba
Lynn_
Jeanette
VeryCherry
22 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:46

Hoe is het met jullie; alles goed? Druk?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 2:48

Whahahaahaha jawel hoor, moest net de belastingdienst bellen en ik heb nog nooit zo'n geweldige vrouw aan de lijn gehad Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Jeanette do 6 jan 2011 - 2:49

Hier alles goed! Ben aan het werk, maar ben om 16.00 uur klaar. Ben aardig bezig geweest, want heb de kerstversieringen in de algemene ruimte en de clienten opgeruimd. Ik heb gelijk vanalles uit gezocht en overbodige zooi weg gegooid en dat was aardig wat. :P

Leuke avater van Vis heb je Minella! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Lynn_ do 6 jan 2011 - 2:49

Hi, nee helemaal niet druk. In ieder geval niet met studie en/of werk. Ik moet maandag pas weer gaan werken en volgende week moet ik mijn portfolio en scriptie van mijn opleiding inleveren. Die liggen beiden al klaar in de kast dus ik heb besloten de komende dagen te genieten van mijn rust. Heerlijk! En met jou???
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:49

Cherrylola // Haha - wat dan?
Jeannette - Goed bezig geweest dus vandaag! Ruimt altijd lekker op zulke dingen.
Lynn // nog speciale plannen de komende dagen dan?

Hier wel goed hoor. Heel veel zelf kunnen doen vandaag op het werk, en dat op de vierde dag, dus dat is volgens mij best netjes!


Laatst aangepast door Minella op do 6 jan 2011 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Jeanette do 6 jan 2011 - 2:49

Vertel CherrieLola! angel
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 2:50

Op dit moment beroerd. Ik ben gister uitgegleden en ben keihard op mijn linker bekken trecht gekomen. Het is dik en blauw. Ben ook nog met mijn hoofd tegen een paaltje aan gevallen waardoor ik een lichte hersenschudding heb. Heb dus overal pijn en barstende hoofdpijn. Heb wel al paracetamol genomen waardoor het enigsinds 'draaglijk' is, maar prettig is anders. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 2:51

Cherrie Lola, ben ook wel benieuwd nu. Wil je het met ons delen? Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:51

Hier zo druk, dat ik al vanaf 13.30 lig te niksen op de bank, zoon ligt in bed, dochter vermaakt zichzelf.

Voel me lamlendig, denk dat ik ziek word. En daarbij slaap ik de laatste tijd erg weinig door alle ongemakken, dus voel me echt niet happy! Maar goed, het is even niet anders! Heb nog een uurjtje voor zoon uit bed moet, dus denk dat ik zo maar even mn ogen dicht doe, hopelijk is de hoofdpijn dan ook wat minder

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:51

Strawberry Shortcake schreef:Op dit moment beroerd. Ik ben gister uitgegleden en ben keihard op mijn linker bekken trecht gekomen. Het is dik en blauw. Ben ook nog met mijn hoofd tegen een paaltje aan gevallen waardoor ik een lichte hersenschudding heb. Heb dus overal pijn en barstende hoofdpijn. Heb wel al paracetamol genomen waardoor het enigsinds 'draaglijk' is, maar prettig is anders. Sad

Jeetje, wat rot! hug Doe maar rustig aan, ook als je zo'n hoofdpijn hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 2:52

_MamaRosa_ schreef:Hier zo druk, dat ik al vanaf 13.30 lig te niksen op de bank, zoon ligt in bed, dochter vermaakt zichzelf.

Voel me lamlendig, denk dat ik ziek word. En daarbij slaap ik de laatste tijd erg weinig door alle ongemakken, dus voel me echt niet happy! Maar goed, het is even niet anders! Heb nog een uurjtje voor zoon uit bed moet, dus denk dat ik zo maar even mn ogen dicht doe, hopelijk is de hoofdpijn dan ook wat minder

hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:53

MamaRosa // hoe is het met jou, voel je je goed met de zwangerschap? Enig gevoel of het jongens of meisjes (of en en) worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 2:53

Ok, hier komt het verhaal, ben er al maaaaaanden mee bezig *vanaf augustus* gaat om mijn huurtoeslag, die krijg ik niet meer omdat er 1 cijfertje verkeerd stond. Nooit gezien of wat dan ook, want ik krijg wel altijd gewoon post van de BD. Dus nu, na maanden steggelen en alles opnieuw wijzigen belde ik weer is om te vragen hoe het er voor staat. En ze snapte ook niet dat het op 1 lullig *haar woorden* cijfertje zo mis kon gaan en ze vond het knap dat ik wel alles blijft betalen ook al heb ik een kindje en hebben we het absoluut niet breed. En toen verbond ze me door met de 'regelafdeling' die het meteen in orde hebben gemaakt. Terwijl ze dat helemaal niet mag doen. Ik hoop niet dat het haar baan kost, maar alles is eindelijk eindelijk eindelijk geregeld Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 2:54

Minella schreef:
Strawberry Shortcake schreef:Op dit moment beroerd. Ik ben gister uitgegleden en ben keihard op mijn linker bekken trecht gekomen. Het is dik en blauw. Ben ook nog met mijn hoofd tegen een paaltje aan gevallen waardoor ik een lichte hersenschudding heb. Heb dus overal pijn en barstende hoofdpijn. Heb wel al paracetamol genomen waardoor het enigsinds 'draaglijk' is, maar prettig is anders. Sad

Jeetje, wat rot! hug Doe maar rustig aan, ook als je zo'n hoofdpijn hebt.

Dankjewel, ga ik zeker doen. Mijn dochter wordt zometeen opgehaald door oma en dan ga ik maar weer terug op bed liggen. Sad

Hoe is het trouwens met jou? Ik kwam er een paar dagen geleden pas achter wie je nou bent. Embarassed
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:54

Owww, wat fijn! Hopelijk is het nu dan eindelijk echt opgelost allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:55

Strawberry Shortcake schreef:
Minella schreef:
Strawberry Shortcake schreef:Op dit moment beroerd. Ik ben gister uitgegleden en ben keihard op mijn linker bekken trecht gekomen. Het is dik en blauw. Ben ook nog met mijn hoofd tegen een paaltje aan gevallen waardoor ik een lichte hersenschudding heb. Heb dus overal pijn en barstende hoofdpijn. Heb wel al paracetamol genomen waardoor het enigsinds 'draaglijk' is, maar prettig is anders. Sad

Jeetje, wat rot! hug Doe maar rustig aan, ook als je zo'n hoofdpijn hebt.

Dankjewel, ga ik zeker doen. Mijn dochter wordt zometeen opgehaald door oma en dan ga ik maar weer terug op bed liggen. Sad

Hoe is het trouwens met jou? Ik kwam er een paar dagen geleden pas achter wie je nou bent. Embarassed

Haha, echt? Op het oude forum had ik ook al een aantal maanden deze naam gewoon he Wink Hier gaat het wel okée. Even dip met mezelf, maar nieuwe werk is hartstikke leuk & het wonen hier is hererlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 2:55

Ja, dat hoop ik ook hoor, zit al zolang in het gezeur dat ik eigenlijk niet meer durf te denken aan een goede afloop.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 2:55

CherrieLola schreef:Ok, hier komt het verhaal, ben er al maaaaaanden mee bezig *vanaf augustus* gaat om mijn huurtoeslag, die krijg ik niet meer omdat er 1 cijfertje verkeerd stond. Nooit gezien of wat dan ook, want ik krijg wel altijd gewoon post van de BD. Dus nu, na maanden steggelen en alles opnieuw wijzigen belde ik weer is om te vragen hoe het er voor staat. En ze snapte ook niet dat het op 1 lullig *haar woorden* cijfertje zo mis kon gaan en ze vond het knap dat ik wel alles blijft betalen ook al heb ik een kindje en hebben we het absoluut niet breed. En toen verbond ze me door met de 'regelafdeling' die het meteen in orde hebben gemaakt. Terwijl ze dat helemaal niet mag doen. Ik hoop niet dat het haar baan kost, maar alles is eindelijk eindelijk eindelijk geregeld Very Happy

Jeetje zeg, dat moet inderdaad niet makkelijk zijn geweest. Wel super dat ze dat voor je heeft gedaan.en alles nu ook echt is geregeld. Lekker begin van het nieuwe jaar. Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 2:57

Minella schreef:
Strawberry Shortcake schreef:
Minella schreef:
Strawberry Shortcake schreef:Op dit moment beroerd. Ik ben gister uitgegleden en ben keihard op mijn linker bekken trecht gekomen. Het is dik en blauw. Ben ook nog met mijn hoofd tegen een paaltje aan gevallen waardoor ik een lichte hersenschudding heb. Heb dus overal pijn en barstende hoofdpijn. Heb wel al paracetamol genomen waardoor het enigsinds 'draaglijk' is, maar prettig is anders. Sad

Jeetje, wat rot! hug Doe maar rustig aan, ook als je zo'n hoofdpijn hebt.

Dankjewel, ga ik zeker doen. Mijn dochter wordt zometeen opgehaald door oma en dan ga ik maar weer terug op bed liggen. Sad

Hoe is het trouwens met jou? Ik kwam er een paar dagen geleden pas achter wie je nou bent. Embarassed

Haha, echt? Op het oude forum had ik ook al een aantal maanden deze naam gewoon he Wink Hier gaat het wel okée. Even dip met mezelf, maar nieuwe werk is hartstikke leuk & het wonen hier is hererlijk!

Ja, echt erg! Ik heb daar ook steeds gemist wie je nou was haha. Wat naar dat je een dip hebt met jezelf. Sad hug daarvoor. Hopelijk kom je er snel weer uit. Wat fijn dat je nieuwe werk zo leuk is en het wonen zo goed bevalt. Lekker van blijven genieten ook.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 2:57

Het ging echt om 1 cijfer wat er miste aan m'n huisnummer, het waren er twee in plaats van drie. En ik vind het zooo raar dat ik er nooit eerder wat over gehoord heb, het was ineens BAM, je krijgt geen huurtoeslag meer. :S
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:57

Ahh dankje. Dat moet allemaal wel goedkomen! Ik moet gewoon mijn rust nemen en aan mezelf denken, dat komt het wel goed Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:00

Minella schreef:MamaRosa // hoe is het met jou, voel je je goed met de zwangerschap? Enig gevoel of het jongens of meisjes (of en en) worden?

Ik voel me op dit moment niet echt optimaal nee, mede door de zwangerschap, alles doet me pijn. Ik wil niet klagen, maar het is echt zwaar op dit moment. Misschien verbetert dat nog wel. Ben natuurlijk ook niet helemaal lekker, dat speelt ook weer mee.
Ik denk zelf eigenlijk dat het een jongen en een meisje zijn, maar misschien kan dat ook wel helemaal niet, omdat ze niet 100% zeker er van zijn of het nu 1-of 2-eiig is. Spannend tot het laatst dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Serena do 6 jan 2011 - 3:21

Wow cherrielola dat is echt naar en raar. Maar goed dat het nu (hopelijk) eindelijk is opgelost!
Verder beterschap aan degene met hoofdpijn/hersenschudding!

Hier gaat alles nog wel goed. Ben redelijk druk bezig geweest op mn stage, heb alleen nu geen inspiratie/motivatie meer... naja hopelijk krijg ik zo nog een geweldige ingeving.
En we hebben eindelijk een nieuw matras! Ben benieuwd of hij dan ook echt lekker slaapt;) maar hij zal vast beter zijn dan het oude matras.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  NerdChic do 6 jan 2011 - 3:22

Ik voel me nog steeds kaa uu tee!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:23

Makamba ; beterschap! Ben afgelopen zondag van de trap gevallen en op mijn hele rechterzij terechtgekomen, het is een wenteltrap en van boven tot onder ben ik knalblauw! Ik ben ook op mijn enkel terechtgekomen waardoor ik niet zo goed te been ben nu, loop maar te hupsen, en lijk wel een oud omaatje!

CL ; fijn zeg! Ik heb toch af en toe zo'n hekel aan de BD, ik vind het allemaal veel te omslachtig. Wel fijn dat het nu geregeld is, krijg je het zeker ook allemaal van voorgaande maanden terug?

Minella ; is dat dat werk bij dat gastoudergezin, of niet? Ben je aan een nieuwe baan begonnen? Ik wist wel dat je bij je vriend was gaan wonen, en weet volgens mij zelfs in grote lijnen hoe je interieur eruitziet haha, maar ik heb gemist dat je aan een nieuwe baan bent begonnen. Gelukkig voel je je er op je plek! Wie weet heb je een soort van winterdipje, het zijn ook nogal donkere dagen, zodra de eerste zonnestralen komen hoop ik dat je weer wat opfleurt!

Hier gaat het wel, nog steeds soort van inmobiel, maar ik kan gelukkig wel weer een beetje autorijden geloof ik .. gelukkig maar, mijn schoonmoeder is jarig, en daar eten we dus vanavond. Ik kan mezelf al helemaal verheugen op de overheerlijke pizzabroodjes die ze gaat maken, vreetzak ben ik ook! haha Ik moet ook nog met poeslief naar de dierenarts, maar dat is pas om half 9. En mijn vriend gaat morgen op trainingskamp dus die wil ik ook nog even doodknuffelen Wink

Ohja, en ik wacht op mijn HM pakketje, en die is er nog niet! Komt deze week, dus alleen morgen kan nog .. had liever dat het vandaag kwam, anders gaat mn vriend weer lopen zeuren haha ach ja, we zien het wel!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Joehoe! Hoe is het ermee? Empty Re: Joehoe! Hoe is het ermee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum