Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten

+13
Mystique
Sorella
Mees
Jeanette
Minx
liqueje
RYW
Rumble
litllejoy
Evalynn
Tullow
Bimbam
Susan
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten Empty Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:40

De aartsbisschop van Granada, Javier Martinez, gooide er tijdens zijn kerstrede een opmerkelijk staaltje van 'medemenselijkheid' en kerkelijke 'tolerantie' uit. De Spaanse kerkvader riep dat het 'aanvaardbaar is dat vrouwen die een abortus ondergingen, verkracht worden.'

De Portugese auteur Manuel António Pin spreekt zijn afkeer uit in de krant Jornal de Noticias: 'De Spaanse kerk wijkt onder geen enkel beding af van haar intolerantie. Nadat de kersverse premier Mariano Rajoy, die dicht bij de Kerk staat, al aankondigde korte metten te willen maken met de 'verrotte' abortuswet die onder zijn voorganger José-Luis Zapatero werd goedgekeurd, kreeg ik een kopie in handen van de kerstrede die door de aartsbisschop van Granada werd uitgesproken en waarin hij stelt dat 'een vrouw die een abortus heeft ondergaan een man een absolute licentie geeft - zonder beperkingen - om haar lichaam te misbruiken omdat ze een zonde heeft begaan op een manier alsof ze op die zonde recht had.'

'Voor de aartsbisschop zijn Hitlers en Stalins misdaden 'minder erg dan abortus'. Op zulke momenten wenst zelfs een atheïst dat er een God zou bestaan om dit soort mensen te veroordelen", aldus nog de Portugese auteur.' (Redactie)

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Gezondheid-wetenschap/article/detail/3109094/2012/01/06/Aartsbisschop-Vrouwen-die-abortus-plegen-mag-je-verkrachten.dhtml

----------------------------------

Evil or Very Mad Dat er nog zulke figuren rondlopen op deze wereld..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten Empty Re: Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten

Bericht  Susan vr 13 jan 2012 - 0:42

Belachelijke uitspraak inderdaad, gelukkig is er ook nog zoiets als een wet en zal hij dus uiteindelijk niet degene zijn die bepaalt of vrouwen al dan niet verkracht mogen worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten Empty Re: Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:42

Nou echt, wat een zieke mensen in de wereld...

Gast
Gast

Bericht  Bimbam vr 13 jan 2012 - 0:43

:shock: Wat een idioot :shock:
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:43

Susan schreef:Belachelijke uitspraak inderdaad, gelukkig is er ook nog zoiets als een wet en zal hij dus uiteindelijk niet degene zijn die bepaalt of vrouwen al dan niet verkracht mogen worden.

Nee, dat zou er nog bij moeten komen..

Gast
Gast

Bericht  Tullow vr 13 jan 2012 - 0:44

Belachelijk. Ik snap niet dat mensen zulke gedachten kunnen hebben, maar om ze dan ook nog uit te spreken! Evil or Very Mad
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:44

Ik vind dat je mensen die dit soort uitspraken doen mag vermoorden zonder dat daar een consequentie aan hangt.

Gast
Gast

Bericht  Evalynn vr 13 jan 2012 - 0:45

Lorna mercedez schreef:Ik vind dat je mensen die dit soort uitspraken doen mag vermoorden zonder dat daar een consequentie aan hangt.
Ik stem voor verkrachten in ieder gat wat hij heeft.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:46

Ik sta echt versteld dat dit soort idioten alles denken te kunnen zeggen onder het mom van het geloof. Kijk, dat je zulke verdorven ideeen hebt is al misselijkmakend. Maar dat je ze verkondigt onder het geloof.. gatverdamme.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy vr 13 jan 2012 - 0:48

Evil or Very Mad niet normaal dit!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Rumble vr 13 jan 2012 - 0:52

Terecht. Net als vrouwen in korte rokjes en andere uitdagende kleding. Die mag je ook verkrachten. Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten 394967
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  RYW vr 13 jan 2012 - 0:57

Jeetje, wat ziek. Wat voor recht denkt hij te hebben over vrouwenlichamen? Meneer had zelf beter geaborteerd kunnen worden, als dit zijn bijdrage is aan de wereld. Wat een aanwinst, zeg.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:00

Jolicious schreef:Ik sta echt versteld dat dit soort idioten alles denken te kunnen zeggen onder het mom van het geloof. Kijk, dat je zulke verdorven ideeen hebt is al misselijkmakend. Maar dat je ze verkondigt onder het geloof.. gatverdamme.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:05

In het zuiden van Afrika mag je toch ook alle vrouwen verkrachten die (in de avond) alleen op straat zijn... Evil or Very Mad En dat doen de mannen dan ook. Dat noemen ze een corrigerende verkrachting.

Adit: geldt alleen voor zwarte vrouwen inc. zwarte lesbische vrouwen. Die mag je de hele dag door verkrachten.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 13 jan 2012 - 1:11

Jolicious schreef:Ik sta echt versteld dat dit soort idioten alles denken te kunnen zeggen onder het mom van het geloof. Kijk, dat je zulke verdorven ideeen hebt is al misselijkmakend. Maar dat je ze verkondigt onder het geloof.. gatverdamme.

Ja, dat is dus extremisme wat mij betreft.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  liqueje vr 13 jan 2012 - 1:14

RYW schreef:Jeetje, wat ziek. Wat voor recht denkt hij te hebben over vrouwenlichamen? Meneer had zelf beter geaborteerd kunnen worden, als dit zijn bijdrage is aan de wereld. Wat een aanwinst, zeg.

+1
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 1:16

Iets met een steekje los ofzo....

Wat me trouwens opvalt is dat dit soort uitspraken met name bij de katholieke kerk voorkomen en veel minder bij de protestantse of hervormde kerken. Nou is daar het systeem natuurlijk ook anders. Maar met name de hoge katholiek leiders schijnen toch wel ergens een steekje los te hebben.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Jeanette vr 13 jan 2012 - 1:16

Wat een zieke geest heeft die gast!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:16

RYW schreef:

Ja, dat is dus extremisme wat mij betreft.
Maar abortus mag dus niet van het geloof, net als homoseksualteit. En verkrachten mag wel? En mannen verkrachten om hun geaardheid? Is dat niet ook seks hebben met een man? En vrouwen verkrachten om hun geaardheid of omdat ze alleen, zonder man op straat zijn. Is dat niet seks hebben buiten je huwelijk? Waarom zou een god die vormen van seks wel goedkeuren?

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 13 jan 2012 - 1:22

Smik, ik vind het niet veel anders dan een moslimextremist die zegt: 'volgens de Koran mag je geen mensen doden. Maar Amerikanen zijn geen mensen maar beesten, dus dat mag wel,' of iets in die geest.

Deze man zal dat ongetwijfeld op een zelfde manier weten recht te lullen: je mag geen mensen verkrachten maar een vrouw die abortus gepleegd heeft, heeft het recht op mens zijn en menswaardig behandeld worden verspeeld, ofzo.

Walgelijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:29

Walgelijk inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Mees vr 13 jan 2012 - 2:02

Wat ziek dat er mensen bestaan die dit durven te zeggen en ook nog menen dat ze in hun recht staan omdat het geloof "zegt" dat het mag. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om de daden van Stalin en Hitler uberhaupt te vergelijken met een abortus, laat staan een abortus slechter te vinden?!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  liqueje vr 13 jan 2012 - 2:02

dit soort uitspraken maakt me echt woedend. Evil or Very Mad
Dat er dit soort mensen bestaan zo kortzichtig.
Jammer dat dit op geloof betrokken word.
Zou het beschamend vinden mocht ik katholiek zijn.

Genoeg vrouwen die abortus moeten doen naar aanleiding van verkrachting.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 2:19

liqueje schreef:dit soort uitspraken maakt me echt woedend. Evil or Very Mad
Dat er dit soort mensen bestaan zo kortzichtig.
Jammer dat dit op geloof betrokken word.
Zou het beschamend vinden mocht ik katholiek zijn.

Genoeg vrouwen die abortus moeten doen naar aanleiding van verkrachting.
Dat mag ook niet van God.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 2:21

Smikkell schreef:In het zuiden van Afrika mag je toch ook alle vrouwen verkrachten die (in de avond) alleen op straat zijn... Evil or Very Mad En dat doen de mannen dan ook. Dat noemen ze een corrigerende verkrachting.

Adit: geldt alleen voor zwarte vrouwen inc. zwarte lesbische vrouwen. Die mag je de hele dag door verkrachten.
Walgelijk zeg...heb er geen woorden voor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: