Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten
+13
Mystique
Sorella
Mees
Jeanette
Minx
liqueje
RYW
Rumble
litllejoy
Evalynn
Tullow
Bimbam
Susan
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten
Hoe is het mogelijk dat er mensen zijn die dit soort dingen denken en het dan ook nog verkondigen aan de rest van de wereld. Hoe ziek moet je zijn dan?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Jolicious schreef:Ik sta echt versteld dat dit soort idioten alles denken te kunnen zeggen onder het mom van het geloof. Kijk, dat je zulke verdorven ideeen hebt is al misselijkmakend. Maar dat je ze verkondigt onder het geloof.. gatverdamme.
+1
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Wat dieptriest en weerzinwekkend...
Protestanten hebben geen hoge leiders. Protestanten en hervormden hebben alleen de eigen dominee, er is verder geen hierarchisch systeem zoals in de katholieke kerk.
Fairytale schreef:Iets met een steekje los ofzo....
Wat me trouwens opvalt is dat dit soort uitspraken met name bij de katholieke kerk voorkomen en veel minder bij de protestantse of hervormde kerken. Nou is daar het systeem natuurlijk ook anders. Maar met name de hoge katholiek leiders schijnen toch wel ergens een steekje los te hebben.
Protestanten hebben geen hoge leiders. Protestanten en hervormden hebben alleen de eigen dominee, er is verder geen hierarchisch systeem zoals in de katholieke kerk.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Wat dieptriest en weerzinwekkend...Fairytale schreef:Iets met een steekje los ofzo....
Wat me trouwens opvalt is dat dit soort uitspraken met name bij de katholieke kerk voorkomen en veel minder bij de protestantse of hervormde kerken. Nou is daar het systeem natuurlijk ook anders. Maar met name de hoge katholiek leiders schijnen toch wel ergens een steekje los te hebben.
Klopt dat weet ik , alleen waarom komt dat bij de katholieke kerk dan zo veel vaker voor. Je hoort bijna nooit dat een dominee een dergerlijke uitspraak doet. Terwijl dat ook de kranten makkelijk kan halen volgens mij.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Sorella schreef:Hoe is het mogelijk dat er mensen zijn die dit soort dingen denken en het dan ook nog verkondigen aan de rest van de wereld. Hoe ziek moet je zijn dan?
+ 1, en dat zij hier vaak ook nog mee weg komen ook. Over een paar dagen/weken is iedereen het weer vergeten en die priester gewoon vrolijk verder gaat.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:SuperGrover schreef:Wat dieptriest en weerzinwekkend...Fairytale schreef:Iets met een steekje los ofzo....
Klopt dat weet ik , alleen waarom komt dat bij de katholieke kerk dan zo veel vaker voor. Je hoort bijna nooit dat een dominee een dergerlijke uitspraak doet. Terwijl dat ook de kranten makkelijk kan halen volgens mij.
Dat vraag ik mij ook wel eens af ja
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Wat wil je met dit topic bereiken? Beetje lullig, aangezien er hier meiden zitten die (onlangs) een abortus hebben gepleegd. Lijkt me wel kwetsend.
Tuurlijk is het ziek wat die debiel zegt, dat vindt iedereen! Denk je dat er hier een discussie over komt en meiden het misschien met die gek eens zijn? Nee.
Tuurlijk is het ziek wat die debiel zegt, dat vindt iedereen! Denk je dat er hier een discussie over komt en meiden het misschien met die gek eens zijn? Nee.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Wat wil je met dit topic bereiken? Beetje lullig, aangezien er hier meiden zitten die (onlangs) een abortus hebben gepleegd. Lijkt me wel kwetsend.
Dude, serieus? Jij gaat iemand anders er op wijzen dat iets mogelijk als kwetsend beschouwd kan worden? Serieus?..
Gast- Gast
Ik vraag me eerlijk gezegd ook weleens af wat mensen willen bereiken met het plaatsen van een krantenbericht maar soms wil je gewoon je verbazing delen denk ik dan... Ik bedoel, een topic hoeft toch niet altijd perse tot een discussie te leiden? Dan zouden veel topics weg kunnen hier .
Gast- Gast
Krantenberichten hebben nieuwswaarde, omdat het uitzonderlijk is wat er is gebeurd. Soms grijpt een onderwerp je zo aan, dat je dat wilt delen en het erover wilt hebben, althans dat geldt voor mezelf. Dus vanuit dat punt geredeneerd, begrijp ik wel waarom dat hier wordt geplaatst.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ik denk dat ik zo een moord ga plegen...
» Vreselijk: Moeder laat 5-jarig dochtertje verkrachten
» Vrouwen & computers...
» Abortus bij verkeerde vrouw.
» Zelfs abortus is dus geen 100% garantie..
» Vreselijk: Moeder laat 5-jarig dochtertje verkrachten
» Vrouwen & computers...
» Abortus bij verkeerde vrouw.
» Zelfs abortus is dus geen 100% garantie..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: