Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek? Empty Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:35

Ik mag van Mamsie (zo lief) haar Bykay lenen, maar hoe kan ik Amé het makkelijkste dragen? Want het is geen mini baby meer, ze weegt ondertussen ruim 6 kilo en is 61 cm lang.
Ik heb nog geen ervaring met knopen, dus tips zijn welkom.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek? Empty Re: Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:38

Ze mag nu al wel met de beentjes uit de doek toch? Dat weet ik zo even niet meer. Anders even op de site kijken www.draagdoek.nl

Ik heb mijn zoontje van 9 kilo laatst nog gedragen op mijn buik, met zijn gezicht naar me toe, dit lukte nog prima. De doek gewoon goed strak knopen. Hier zakte hij absoluut niet, dus 6 kilo moet nog makkelijk gaan.

Edit, zie net dat ze vanaf 3 maanden met de beentjes eruit mogen. Dan zou ik nu nog gewoon voor de foetus-houding gaan.

http://www.draagdoek.nl/images/afbeeldingen%20pages/instructies/Instructieboek%20WEB%20NL.pdf

Gast
Gast

Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek? Empty Re: Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:47

Ik heb net dat filmpje even gekeken van de foetushouding, maar ik ben heel benieuwd of ze dat nog wil, om zo opgevouwen te liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:54

Doedell schreef:Ik heb net dat filmpje even gekeken van de foetushouding, maar ik ben heel benieuwd of ze dat nog wil, om zo opgevouwen te liggen.

Mijn zoontje vond dat wel fijn toen. (Ik had de doek ook pas toen hij ruim 2 maanden was)
Ik weet niet of het anders kwaad kan om haar heel even met de benen er uit te dragen? Of zou dat niet goed zijn voor de heupjes?

Gast