DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje, uit welk topic komt jouw onderschrift? Ik kan me niet voorstellen dat er iets gekker klinkt dan dat..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Neuh. Vlg mij is hij naar bed gegaan ofzo. Ook welterusten schat...Merai schreef:Stofzuiger schreef:Ik zei net al: Tijd dat ik weer ga werken, krijg ik tenminste nog een beetje waardering...
Hmm.. dat klinkt alsof het daar niet echt gezellig is nu
Gast- Gast
June schreef:Is het heel moeilijk om die repetitie weer om te draaien dan, Merai? Het is wel een vrij goede reden vind ik namelijk.
Ehm ja ik denk dat het wel zou kunnen maar ik vind het zelf gewoon zo vervelend
Merai- Ratel
Merai, da's idd balen!! Doe je zoveel moeite om vanalles te regelen, had t allemaal niet gehoeven... :S Wens je wel heel veel succes met je hertentamen! En alsnog veel sterkte na het overlijden van je oom, dat had ik nog niet meegekregen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stofzuiger schreef:Neuh. Vlg mij is hij naar bed gegaan ofzo. Ook welterusten schat...Merai schreef:Stofzuiger schreef:Ik zei net al: Tijd dat ik weer ga werken, krijg ik tenminste nog een beetje waardering...
Hmm.. dat klinkt alsof het daar niet echt gezellig is nu
Ik hoop dat hij morgen dan wat gezelliger wakker wordt..
Merai- Ratel
Stofzuiger: Je omgeving behandelt je zoals jij jezelf ziet. Als jij jezelf voornamelijk als een levenloos, huishoudelijk apparaat ziet, dan zal men je ook zo behandelen. Je mag best eens zeggen dat je zuigkracht af en toe op is, maar dat je wel graag waardering wilt, omdat je zuigkracht ook fantastische dingen heeft gedaan, toen hij het nog goed deed.
Gast- Gast
Merai schreef:June schreef:Is het heel moeilijk om die repetitie weer om te draaien dan, Merai? Het is wel een vrij goede reden vind ik namelijk.
Ehm ja ik denk dat het wel zou kunnen maar ik vind het zelf gewoon zo vervelend
Zal ik even voor je bellen? Serieus hoor, ik kan me niet echt voorstellen dat mensen dat niet begrijpen. Het is heel vervelen, maar erg begrijpelijk. Overleg gewoon even joh. Niet geschoten is altijd mis.
Gast- Gast
Maar is je tentamen halen niet vele malen belangrijker als je repetitie? Of denk ik nu verkeerd?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Merai, da's idd balen!! Doe je zoveel moeite om vanalles te regelen, had t allemaal niet gehoeven... :S Wens je wel heel veel succes met je hertentamen! En alsnog veel sterkte na het overlijden van je oom, dat had ik nog niet meegekregen
Dankjewel! Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er ermee wil.. heb komende week wel meer tijd om te leren..
Merai- Ratel
Deze vind ik fantastisch!June schreef:Stofzuiger: Je omgeving behandelt je zoals jij jezelf ziet. Als jij jezelf voornamelijk als een levenloos, huishoudelijk apparaat ziet, dan zal men je ook zo behandelen. Je mag best eens zeggen dat je zuigkracht af en toe op is, maar dat je wel graag waardering wilt, omdat je zuigkracht ook fantastische dingen heeft gedaan, toen hij het nog goed deed.
Gast- Gast
Uit het dagcafé!!! Van ehhhhhh afgelopen zaterdag geloof ik.Merai schreef:Sjaantje, uit welk topic komt jouw onderschrift? Ik kan me niet voorstellen dat er iets gekker klinkt dan dat..
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stofzuiger schreef:Maar is je tentamen halen niet vele malen belangrijker als je repetitie? Of denk ik nu verkeerd?
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het gewoon lullig omdat ze zo hun best hebben gedaan om de hele repetitie te herorganiseren..
Merai- Ratel
Stofzuiger schreef:Deze vind ik fantastisch!June schreef:Stofzuiger: Je omgeving behandelt je zoals jij jezelf ziet. Als jij jezelf voornamelijk als een levenloos, huishoudelijk apparaat ziet, dan zal men je ook zo behandelen. Je mag best eens zeggen dat je zuigkracht af en toe op is, maar dat je wel graag waardering wilt, omdat je zuigkracht ook fantastische dingen heeft gedaan, toen hij het nog goed deed.
June is ook fantastisch
Merai- Ratel
Merai schreef:Stofzuiger schreef:Maar is je tentamen halen niet vele malen belangrijker als je repetitie? Of denk ik nu verkeerd?
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het gewoon lullig omdat ze zo hun best hebben gedaan om de hele repetitie te herorganiseren..
Inderdaad. Ook lullig dat de universiteit zo slecht communiceert. Jij kunt hier niets aan doen hoor.
Gast- Gast
Maar is het niet nog lulliger als je de sterren van de hemel zingt terwijl je op dat moment ook kan slagen voor je tentamen?Merai schreef:Stofzuiger schreef:Maar is je tentamen halen niet vele malen belangrijker als je repetitie? Of denk ik nu verkeerd?
Gast- Gast
Merai schreef:Stofzuiger schreef:Deze vind ik fantastisch!June schreef:Stofzuiger: Je omgeving behandelt je zoals jij jezelf ziet. Als jij jezelf voornamelijk als een levenloos, huishoudelijk apparaat ziet, dan zal men je ook zo behandelen. Je mag best eens zeggen dat je zuigkracht af en toe op is, maar dat je wel graag waardering wilt, omdat je zuigkracht ook fantastische dingen heeft gedaan, toen hij het nog goed deed.
June is ook fantastisch
Jeej, voel me meteen een stuk beter . Fijn dat ik je 'zie' lachen, stofzuiger .
Gast- Gast
Dat is inderdaad wel heel erg balen, Merai. Maar ik denk inderdaad ook wel dat je tentamen belangrijker is en dat andere mensen dat ook wel zullen snappen.
Heel veel ga ik niet over mezelf vertellen. Ik wil wel kwijt dat ik 27 ben, bijna 8 jaar een relatie heb en nog studeer (en einde van dit jaar klaar hoop te zijn).
Heel veel ga ik niet over mezelf vertellen. Ik wil wel kwijt dat ik 27 ben, bijna 8 jaar een relatie heb en nog studeer (en einde van dit jaar klaar hoop te zijn).
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
June schreef:Ben je bang dat we je dan herkennen, Mees ?
Huh..hoezo?
Mees- Prater
Ik heb mijn regisseur even gewhatsappt
Merai- Ratel
Merai schreef:Ik heb mijn regisseur even gewhatsappt
Ja, goed bezig, lieve Merai !
Gast- Gast
June schreef:Stofzuiger: Je omgeving behandelt je zoals jij jezelf ziet. Als jij jezelf voornamelijk als een levenloos, huishoudelijk apparaat ziet, dan zal men je ook zo behandelen. Je mag best eens zeggen dat je zuigkracht af en toe op is, maar dat je wel graag waardering wilt, omdat je zuigkracht ook fantastische dingen heeft gedaan, toen hij het nog goed deed.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
June schreef:Ik zei net al dat ik niet geloof dat je nieuw bent .
Sorry, niet gezien. Maar ik ben wel nieuw, al lees ik al langere tijd mee.
Mees- Prater
Stofzuiger schreef:Maar is het niet nog lulliger als je de sterren van de hemel zingt terwijl je op dat moment ook kan slagen voor je tentamen?Merai schreef:Stofzuiger schreef:Maar is je tentamen halen niet vele malen belangrijker als je repetitie? Of denk ik nu verkeerd?
Maar ik kán dus aanstaande maandag wel het hertentamen maken en daar heb ik al vrij voor geregeld.. het mág alleen ook een week later..
Merai- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: