DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Denk je dat het je gaat lukken maandag, of zou je liever nog een week extra hebben om te leren, Merai?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
June schreef:Ik zei net al dat ik niet geloof dat je nieuw bent .
+1!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaantje schreef:Uit het dagcafé!!! Van ehhhhhh afgelopen zaterdag geloof ik.Merai schreef:Sjaantje, uit welk topic komt jouw onderschrift? Ik kan me niet voorstellen dat er iets gekker klinkt dan dat..
Hmm dat ga ik maar niet terugzoeken
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Alex schreef:Denk je dat het je gaat lukken maandag, of zou je liever nog een week extra hebben om te leren, Merai?
Ik heb liever een week extra, heb deze week alleen woensdagochtend en vandaag kunnen leren, het weekend zit ook al weer behoorlijk vol. We kregen het punt ook na de vakantie (dus begin deze week) pas terug..
Merai- Ratel
Stofzuigertje, heb jij nou al een gesprek gehad met de psychiater? Dit kan zo toch niet langer?
Alex- Ratel
June schreef:Merai schreef:Ik heb mijn regisseur even gewhatsappt
Ja, goed bezig, lieve Merai !
Heb een berichtje terug:
Nee, juist fijn dat je meer tijd hebt! De week erop zien we wel.. xx
ook weer gerustgesteld..
Merai- Ratel
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wat ontzetten klote dat je je zo voelt stofzuiger.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Merai schreef:Alex schreef:Denk je dat het je gaat lukken maandag, of zou je liever nog een week extra hebben om te leren, Merai?
Ik heb liever een week extra, heb deze week alleen woensdagochtend en vandaag kunnen leren, het weekend zit ook al weer behoorlijk vol. We kregen het punt ook na de vakantie (dus begin deze week) pas terug..
Dan zou ik dat gewoon aangeven, sowieso op koor. Ik vind namelijk ook dat je een goede reden hebt.
Alex- Ratel
Maple schreef:Stofzuiger, zó jammer, jij bent zó de moeite waard...
+10000.
Alex- Ratel
Dinsdag. Maar na 2 gesprekken prikt iemand daar nog niet doorheen, daar zit ik (uiteraard) met een grote glimlach en leuk opgetrut.Alex schreef:Stofzuigertje, heb jij nou al een gesprek gehad met de psychiater? Dit kan zo toch niet langer?
Gast- Gast
He jeetje lieve stofzuiger!!! Je bent toch zo'n lieverd!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Alex schreef:Maple schreef:Stofzuiger, zó jammer, jij bent zó de moeite waard...
+10000.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dinsdag. Maar na 2 gesprekken prikt iemand daar nog niet doorheen, daar zit ik (uiteraard) met een grote glimlach en leuk opgetrut.Alex schreef:Stofzuigertje, heb jij nou al een gesprek gehad met de psychiater? Dit kan zo toch niet langer?
Doe dat nou niet, lieverd! Gooi het er een keer uit, jank de hele sessie bij elkaar voor mijn part ...
Alex- Ratel
Lieve stofzuiger, ik hoop dat die psychiater er snel doorheen prikt en anders moet je op tijd aan de bel trekken en iemand zoeken met wie je die klik wel hebt! Ik vind het echt vervelend om te lezen dat het zo slecht met je gaat, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!
Merai- Ratel
https://yescafe.actieforum.com/t19898p855-dagcafe#898368Merai schreef:Sjaantje schreef:Uit het dagcafé!!! Van ehhhhhh afgelopen zaterdag geloof ik.Merai schreef:Sjaantje, uit welk topic komt jouw onderschrift? Ik kan me niet voorstellen dat er iets gekker klinkt dan dat..
Hmm dat ga ik maar niet terugzoeken
Graag gedaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Merai schreef:Lieve stofzuiger, ik hoop dat die psychiater er snel doorheen prikt en anders moet je op tijd aan de bel trekken en iemand zoeken met wie je die klik wel hebt! Ik vind het echt vervelend om te lezen dat het zo slecht met je gaat, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!
Ik ook!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Merai schreef:Lieve stofzuiger, ik hoop dat die psychiater er snel doorheen prikt en anders moet je op tijd aan de bel trekken en iemand zoeken met wie je die klik wel hebt! Ik vind het echt vervelend om te lezen dat het zo slecht met je gaat, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!
Ik ook!
En ik ook!
Alex- Ratel
Lieve, lieve, lieve stofzuiger,
Op het moment dat ik onderin de put lig, dan gedraag ik me precies zoals jij. Ik zorg voor iedereen goed in mijn omgeving. Mijn kamer is echter één grote chaos en zelf zie ik er niet uit. Leuke kleding? Wat is dat? Hoezo kan ik niet heel de dag in mijn lelijke pyjama met vet haar rondlopen? Maar wat helpt het om zoiets te doen? Niets. Ik voel me slecht en het is heel leuk dat ik mezelf wijs probeer te maken dat ik het voor anderen nog wel goed doe, maar zij hebben ook veel meer aan mij als ik tevreden ben met mezelf. Hoeveel beter voel ik me als 's ochtends opsta, ga douchen, leuke kleren aantrek, mijn haar doe, make-up op, ontbijten en gaaaaaan.
Ik snap dat je moe bent, dat de zorg ontzettend veel is, dat je op sommige momenten veel te weinig erkenning krijgt voor je werk, maar waardeer inderdaad eerst jezelf. Verplicht jezelf om er weer wat frisser en leuker uit te zien, misschien interesseert het je niet, maar je voelt je echt beter. Ik weet het zeker. Loop nú naar de gang en ga dat pakket even uitpakken, wil je?
Morgen begin je. Zeg je tegen je man dat het weekend is en dat hij lekker de hele dag bij je mannen mag zitten. Jij gaat je aankleden, optutten en naar die afspraak. Oh en als je dat niet wilt: ik geloof dat er in Den Haag ook nog wel ruimte is voor iemand.. Oh en als je dat ook niet wilt: dan ga je maar de stad/het dorp in. Loop naar de kapper, haal een massage, het maakt me niet uit. Morgen is het stofzuigerdag!
Verder een dikke knuffel, omdat ik snap dat het gewoon ontzettend lastig is allemaal
Op het moment dat ik onderin de put lig, dan gedraag ik me precies zoals jij. Ik zorg voor iedereen goed in mijn omgeving. Mijn kamer is echter één grote chaos en zelf zie ik er niet uit. Leuke kleding? Wat is dat? Hoezo kan ik niet heel de dag in mijn lelijke pyjama met vet haar rondlopen? Maar wat helpt het om zoiets te doen? Niets. Ik voel me slecht en het is heel leuk dat ik mezelf wijs probeer te maken dat ik het voor anderen nog wel goed doe, maar zij hebben ook veel meer aan mij als ik tevreden ben met mezelf. Hoeveel beter voel ik me als 's ochtends opsta, ga douchen, leuke kleren aantrek, mijn haar doe, make-up op, ontbijten en gaaaaaan.
Ik snap dat je moe bent, dat de zorg ontzettend veel is, dat je op sommige momenten veel te weinig erkenning krijgt voor je werk, maar waardeer inderdaad eerst jezelf. Verplicht jezelf om er weer wat frisser en leuker uit te zien, misschien interesseert het je niet, maar je voelt je echt beter. Ik weet het zeker. Loop nú naar de gang en ga dat pakket even uitpakken, wil je?
Morgen begin je. Zeg je tegen je man dat het weekend is en dat hij lekker de hele dag bij je mannen mag zitten. Jij gaat je aankleden, optutten en naar die afspraak. Oh en als je dat niet wilt: ik geloof dat er in Den Haag ook nog wel ruimte is voor iemand.. Oh en als je dat ook niet wilt: dan ga je maar de stad/het dorp in. Loop naar de kapper, haal een massage, het maakt me niet uit. Morgen is het stofzuigerdag!
Verder een dikke knuffel, omdat ik snap dat het gewoon ontzettend lastig is allemaal
Gast- Gast
Alex schreef:Erin schreef:Merai schreef:Lieve stofzuiger, ik hoop dat die psychiater er snel doorheen prikt en anders moet je op tijd aan de bel trekken en iemand zoeken met wie je die klik wel hebt! Ik vind het echt vervelend om te lezen dat het zo slecht met je gaat, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!
Ik ook!
En ik ook!
Ik ook!
Gast- Gast
+nogmeerduizend!Alex schreef:Maple schreef:Stofzuiger, zó jammer, jij bent zó de moeite waard...
+10000.
En ik hoop toch dat je het voor elkaar krijgt je niet beterder voor te doen dan je je voelt, daar heb je niets aan! Heel dikke knuffel meis want je bent zó veel meer waard dan hoe je je nu voelt...
Alex schreef:Stofzuiger schreef:Dinsdag. Maar na 2 gesprekken prikt iemand daar nog niet doorheen, daar zit ik (uiteraard) met een grote glimlach en leuk opgetrut.Alex schreef:Stofzuigertje, heb jij nou al een gesprek gehad met de psychiater? Dit kan zo toch niet langer?
Doe dat nou niet, lieverd! Gooi het er een keer uit, jank de hele sessie bij elkaar voor mijn part ...
Mee eens, daar is hij(zij?) voor... Ookal zie je niet direct verbetering, het feit dat je alles wat in je hoofd rond blijft spoken uitspreekt, en inderdaad een hoop tranen wkijt bent, lucht waarschijnlijk al ontzettend veel op.
Gast- Gast
Alex schreef:Hahaha Sjaan
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: