DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Merai schreef:Sjaantje schreef:Ha Merai! Goed excuus, even je hoofd leegmaken met dagcafé-onzin, dan kun je er straks weer vol frisse moed tegenaan
Haha oei dus ik moet straks nog verder? Hoe gaat het met jou? Krijg regelmatig wat mee op facebook, volgens mij gaat het goed met je knietjes he?
Merai, voor mij geldt hetzelfde, maar ik hoef na half elf 's avonds toch ook niets meer te doen van mezelf..
Vind ik een heel goed standpunt! Eigenlijk zou ik dat ook moeten invoeren maar ik had deze week erg weinig tijd om te leren en ik heb mijn punt pas een paar dagen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Mees schreef:Ik vind het altijd zo knap dat mensen op een vrijdag- of zaterdagavond kunnen werken voor school!
Dat vind ik ook Kreeg het alleen net echt niet meer voor elkaar dus ik heb net bij wijze van 'toch nog een beetje leren' een documentaire gekeken over de kinderrechter (mijn tentamen gaat over jeugdrecht)
Merai- Ratel
Nou, ik neem na half elf echt niets meer op. Ik had gisteren 12,5 uur in de UB gezeten, dan hoef ik thuis écht niets meer te doen hoor. Dan komt er ook echt niets meer binnen.
Gast- Gast
Maar het zijn ook zulke lieve meiden...Reva schreef:Sjaaaantje, wat een lief verhaal over je hangertjes. Wat ben je toch ook lief
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stofzuiger schreef:Pfft, in mijn volgende leven ga ik voor een vrouw ipv een man. Zucht.
Je kan ook alsnog overstappen, je hebt toch al twee beertjes.
Gast- Gast
Merai schreef:Mees schreef:Ik vind het altijd zo knap dat mensen op een vrijdag- of zaterdagavond kunnen werken voor school!
Dat vind ik ook Kreeg het alleen net echt niet meer voor elkaar dus ik heb net bij wijze van 'toch nog een beetje leren' een documentaire gekeken over de kinderrechter (mijn tentamen gaat over jeugdrecht)
Soms moet je dingen voor jezelf goedpraten hè . Doe ik ook altijd.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Stofzuiger schreef:Pfft, in mijn volgende leven ga ik voor een vrouw ipv een man. Zucht.
Maar die zeuren hoor. Pfff.
Maar wat is er aan de hand?
Gast- Gast
Dit vraagt om uitleg
Merai- Ratel
Stofzuiger
Merai, van mij hoef je niets meer te doen hoor!!!
Merai, van mij hoef je niets meer te doen hoor!!!
Mees schreef:Merai schreef:Mees schreef:Ik vind het altijd zo knap dat mensen op een vrijdag- of zaterdagavond kunnen werken voor school!
Haha ja, ik vond het best goed gevonden van mezelf Jij bent nieuw hier of niet? Wil je je voorstellen?
Merai- Ratel
Meer dan voldoende.Stofzuiger schreef:Hoe leg ik het uit? We zijn getrouwd. Al jaren.
Lijkt me voldoende?
Stofzuiger schreef:Hoe leg ik het uit? We zijn getrouwd. Al jaren.
Lijkt me voldoende?
Haha Okay ik vraag al niks meer
Merai- Ratel
Ik zei net al: Tijd dat ik weer ga werken, krijg ik tenminste nog een beetje waardering...
Gast- Gast
Ik snap de uitleg niet Stofzuiger, maar een voor jou!
Ik ga slapen, trusten all!
Ik ga slapen, trusten all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stofzuiger schreef:Hoe leg ik het uit? We zijn getrouwd. Al jaren.
Lijkt me voldoende?
Iets meer mag wel... Hoeft niet hoor!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Merai schreef:Mees schreef:Merai schreef:Mees schreef:Ik vind het altijd zo knap dat mensen op een vrijdag- of zaterdagavond kunnen werken voor school!
Haha ja, ik vond het best goed gevonden van mezelf Jij bent nieuw hier of niet? Wil je je voorstellen?
Ik ben inderdaad nieuw hier. Wat wil je weten, misschien geef ik wel antwoord .
Mees- Prater
Stofzuiger schreef:Ik zei net al: Tijd dat ik weer ga werken, krijg ik tenminste nog een beetje waardering...
Mees- Prater
Mees, ik zal het maar eerlijk zeggen: ik geloof het niet. Dat je nieuw bent, bedoel ik.
Gast- Gast
Ik wil wel even zeuren over de universiteit.. Ik heb dus maandagavond een hertentamen, het eerste tentamen heb ik niet gehaald omdat mijn oom die week overleed na een kort maar hevig ziekbed. Ik nam echt niks op en heb het leren op een gegeven moment maar opgegeven, ik ben wel gegaan om vast te zien hoe het tentamen er uit zag. Nu is vandaag de inzage geweest, ik heb overwogen om te gaan maar omdat ik daar 5 uur (incl. reistijd) mee kwijt zou zijn en ik wel wist waardoor ik het niet gehaald had besloten om die tijd te benutten om te leren. Nu is er tijdens de inzage veel geklaagd over het feit dat het hertentamen zo kort na de bekendmaking van de cijfers is en heeft de universiteit besloten om nog een extra moment in te plannen voor het tentamen, een week later. Beide data zijn dus mogelijk, maar uiteraard zou ik het liefste voor het laatste moment gaan. Ik heb alleen al vrij genomen op mijn werk (niet zo'n drama, dat is wel te verplaatsen) en de repetitie van mijn theaterkoor (waarbij mijn solonummer aan de beurt was) is helemaal omgegooid. Ik kan het dus niet echt maken om een week later te gaan (en dus weer weg te blijven bij de repetitie) maar ik baal er wel van! Zo, lekker warrig verhaal maargoed, ik ben het weer even kwijt
Merai- Ratel
Stofzuiger schreef:Ik zei net al: Tijd dat ik weer ga werken, krijg ik tenminste nog een beetje waardering...
Hmm.. dat klinkt alsof het daar niet echt gezellig is nu
Merai- Ratel
Slaap lekker, Burn!
Nou eh.. alles? Wie ben je, hoe oud ben je, waar woon je, wat doe je in het dagelijks leven, en wat je verder nog kwijt wiltMees schreef:
Ik ben inderdaad nieuw hier. Wat wil je weten, misschien geef ik wel antwoord .
Merai- Ratel
Is het heel moeilijk om die repetitie weer om te draaien dan, Merai? Het is wel een vrij goede reden vind ik namelijk.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: