DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Weet ik toch... Net zo makkelijk ivm afmelden. Misschien kun je haar laptop even gebruiken als je wilt forummen?Smikkell schreef:Ik ben bij de Admin
Nee, we hebben andere dingen te doen.
Gast- Gast
Sjaan, ik heb beperkte knieën en ga dit jaar niet meedoen . Heel veel huil, want ik mocht gratis dit jubileumjaar, omdat ik al eens mee had gedaan.
Gast- Gast
Maar lieve schatten, ik ga jullie verlaten, want morgen wacht er weer een zonnige dag vol studeerplezier op mij.
Fijne avond en alvast slaap lekker!
Gast- Gast
Smikk: jaja, taart eten en port drinken zeker
June Zullen we met het 'gehandicapte-knietjes-clubje' dan onze eigen Marikenloop houden? Van het ene terrasje naar de andere
June Zullen we met het 'gehandicapte-knietjes-clubje' dan onze eigen Marikenloop houden? Van het ene terrasje naar de andere
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jonguh, om taarten te kunnen eten moet je eerst heel veel boodschappen doen en heel hard en lang werken hoor.Sjaantje schreef:Smikk: jaja, taart eten en port drinken zeker
Gast- Gast
Niet als je ze kant-en-klaar zou kopen, Smikkie
Kant-en-klaar? Vloeken in de kerk vind ik dat.Sjaantje schreef:Niet als je ze kant-en-klaar zou kopen, Smikkie
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Smikk: jaja, taart eten en port drinken zeker
Waarom verplaatsen als je van tevoren al duidelijk weet waar het leukste terras is ?
Trustuuhhhh
Gast- Gast
Wrijf het er maar in..June schreef:Maar lieve schatten, ik ga jullie verlaten, want morgen wacht er weer een zonnige dag vol studeerplezier op mij.
Gast- Gast
Hahaha June, dan mag jij zeggen welke de leukste is , leggen we onze pootjes omhoog en blijven we gewoon zitten
Truste voor nu!
Smikkell, als je zo'n keuken-hofnar bent als ik, is kant-en-klaar soms de hemel op aarde!
Truste voor nu!
Smikkell, als je zo'n keuken-hofnar bent als ik, is kant-en-klaar soms de hemel op aarde!
Wedden.. ze gaat haar eigen tent noemen (Ha, ******, wat leuk... )Sjaantje schreef:Hahaha June, dan mag jij zeggen welke de leukste is , leggen we onze pootjes omhoog en blijven we gewoon zitten
Truste voor nu!
Laatst aangepast door Smikkell op do 12 jan 2012 - 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Probleem is dat ik niet meer weet wélke tent dat nou precies was... wél waar ie ongeveer zit. Ik kom te weinig in die stad tegenwoordig
Hint.Sjaantje schreef:Probleem is dat ik niet meer weet wélke tent dat nou precies was... wél waar ie ongeveer zit. Ik kom te weinig in die stad tegenwoordig
Gast- Gast
Dacht ik al, maar ik snap m niet
Ff googlen
Ff googlen
Smikkell schreef:Wedden.. ze gaat haar eigen tent noemen (Ha, ***, wat leuk... )Sjaantje schreef:Hahaha June, dan mag jij zeggen welke de leukste is , leggen we onze pootjes omhoog en blijven we gewoon zitten
Truste voor nu!
Laatst aangepast door Toet op do 12 jan 2012 - 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Er valt weinig uit te halen volgens mij, maar wij hebben erom gelachen dus het kan weg
Toet- Lady Post-a-lot
Let vooral niet op mij. Weltruste!
Toet- Lady Post-a-lot
Hehe het kwartje is gevallen...
Truste! En Smikkie, veel plezier met Admin!
тыквашка schreef:Smikkell schreef:En waar is nu dat dagcafemeubilair om te melden dat je hier geen ruzie mag maken en lief moet zijn tegen elkaar
Ja waar is Ibbeltje als je haar nodig hebt?
Ben er, maar te laat geloof ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: