DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ja, maar ze zaten niet op hun eigen bank. Dus niet te hard oordelen.June schreef:Of lazen ze het nou net op een moment dat ze de laptop even in de buurt hadden?Smikkell schreef:Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!of het werd ze voorgelezen
Gast- Gast
Ik zei:
SLAAP LEKKER!!
SLAAP LEKKER!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ja, maar ze zaten niet op hun eigen bank. Dus niet te hard oordelen.June schreef:Of lazen ze het nou net op een moment dat ze de laptop even in de buurt hadden?Smikkell schreef:Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!of het werd ze voorgelezen
Sorry
Gast- Gast
Jij slaapt niet. Jij zit nog te kwekken op fb.тыквашка schreef:Ik zei:
SLAAP LEKKER!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaan is een verraadster!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat weten we al. Ik adviseer haar een van haar oude accounts te gaan gebruiken en opnieuw te beginnen. Zonder stigma.тыквашка schreef:Sjaan is een verraadster!
Gast- Gast
Klopt. Ik ben onbetrouwbaar. En vooral achterbaks.тыквашка schreef:Sjaan is een verraadster!
Nee sorry. Dan verlaat ik dit forum liever definitief.Smikkell schreef:Dat weten we al. Ik adviseer haar een van haar oude accounts te gaan gebruiken en opnieuw te beginnen. Zonder stigma.тыквашка schreef:Sjaan is een verraadster!
Sjaantje schreef:Nee sorry. Dan verlaat ik dit forum liever definitief.Smikkell schreef:Dat weten we al. Ik adviseer haar een van haar oude accounts te gaan gebruiken en opnieuw te beginnen. Zonder stigma.тыквашка schreef:Sjaan is een verraadster!
Ik vind het advies van Smikkell beter. En dan een dag lekker anoniem blijven.
Gast- Gast
Nee sorry (again). Dat kán ik gewoonweg niet.June schreef:Ik vind het advies van Smikkell beter. En dan een dag lekker anoniem blijven.Sjaantje schreef:Nee sorry. Dan verlaat ik dit forum liever definitief.Smikkell schreef:Dat weten we al. Ik adviseer haar een van haar oude accounts te gaan gebruiken en opnieuw te beginnen. Zonder stigma.тыквашка schreef:Sjaan is een verraadster!
UHUSjaantje schreef:Nee sorry. Dan verlaat ik dit forum liever definitief.Smikkell schreef:Dat weten we al. Ik adviseer haar een van haar oude accounts te gaan gebruiken en opnieuw te beginnen. Zonder stigma.тыквашка schreef:Sjaan is een verraadster!
Gast- Gast
Ik zie dat ik vanavond wéér onderwerp van gesprek was??? Kunnen jullie me nou écht geen dag missen??
HALLO! ECHOOOOOOO!!
Sjaantje schreef:Ik zie dat ik vanavond wéér onderwerp van gesprek was??? Kunnen jullie me nou écht geen dag missen??
Nope.
Gast- Gast
Zal ik dan vast verklappen dat ik morgen en overmorgen gewoon 's avonds aanwezig zal zijn?June schreef:Sjaantje schreef:Ik zie dat ik vanavond wéér onderwerp van gesprek was??? Kunnen jullie me nou écht geen dag missen??
Nope.
Ga jij trouwens wél de Marikenloop lopen?
Thnx!Smikkell schreef:Was je PM aan het beantwoorden.Sjaantje schreef:HALLO! ECHOOOOOOO!!
Ik ben er beide avonden niet. Kan ik mij ergens afmelden?Sjaantje schreef:Zal ik dan vast verklappen dat ik morgen en overmorgen gewoon 's avonds aanwezig zal zijn?June schreef:Sjaantje schreef:Ik zie dat ik vanavond wéér onderwerp van gesprek was??? Kunnen jullie me nou écht geen dag missen??
Nope.
Gast- Gast
Bij de adminSmikkell schreef:Ik ben er beide avonden niet. Kan ik mij ergens afmelden?Sjaantje schreef:Zal ik dan vast verklappen dat ik morgen en overmorgen gewoon 's avonds aanwezig zal zijn?June schreef:Sjaantje schreef:Ik zie dat ik vanavond wéér onderwerp van gesprek was??? Kunnen jullie me nou écht geen dag missen??
Nope.
Waarom ben je er niet? Ben je van je vaste plek verstoten?
Ik ben bij de AdminSjaantje schreef:Bij de adminSmikkell schreef:Ik ben er beide avonden niet. Kan ik mij ergens afmelden?Sjaantje schreef:Zal ik dan vast verklappen dat ik morgen en overmorgen gewoon 's avonds aanwezig zal zijn?June schreef:Sjaantje schreef:Ik zie dat ik vanavond wéér onderwerp van gesprek was??? Kunnen jullie me nou écht geen dag missen??
Nope.
Waarom ben je er niet? Ben je van je vaste plek verstoten?
Gast- Gast
Weet ik toch... Net zo makkelijk ivm afmelden. Misschien kun je haar laptop even gebruiken als je wilt forummen?Smikkell schreef:Ik ben bij de Admin
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: