DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Nee hoor. Ik heb een mogelijkheid die jij niet hebt waarschijnlijk. Niet hoeven werken en toch eenJune schreef:Ik vind het zo bizar om mensen met een beperking, mensen met mogelijkheden te noemen. Ja, je hebt inderdaad mogelijkheden, maar iemand zonder beperking heeft er nog altijd meer.
Ik snap dat gewoon niet. Politiek correct gedoe..riantinkomen krijgen.
Gast- Gast
Zeg ik ga poot nummer 2 maar eens te rusten leggen. Nummer 3 ligt al, nummer 1 wil nog even huppelen...
Zie mogelijkheden te over
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
*zingt* We hebben een clubke opgericht, voor mensen met een gehandicapt gezichtSmikkell schreef:Jullie gehandicapten bij elkaar. met jullie cluppie..
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat is weer wat anders. Maar goed, ik zou geen namen meer noemen en ik ben het ook even kwijt qua namen.Sjaantje schreef:*zingt* We hebben een clubke opgericht, voor mensen met een gehandicapt gezichtSmikkell schreef:Jullie gehandicapten bij elkaar. met jullie cluppie..
Gast- Gast
тыквашка schreef:Zeg ik ga poot nummer 2 maar eens te rusten leggen. Nummer 3 ligt al, nummer 1 wil nog even huppelen...Zie mogelijkheden te over
Ik noem 'jullie' voortaan mensen met mogelijkheden. Maar wat ben ik zelf dan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Jullie gehandicapten bij elkaar. met jullie cluppie..
Ja, ik voel me niet aangesproken hoor. Ik ben iemand met mógelijkheden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:June toch!!!June schreef:
Je mist nog steeds een 'l'.
Een harde waarschijnlijk, maar dat wist je al .
Gast- Gast
June schreef:тыквашка schreef:Zeg ik ga poot nummer 2 maar eens te rusten leggen. Nummer 3 ligt al, nummer 1 wil nog even huppelen...Zie mogelijkheden te over
Dát noem ik nog eens een handicap...niet weten wat je bent!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:June schreef:тыквашка schreef:Zeg ik ga poot nummer 2 maar eens te rusten leggen. Nummer 3 ligt al, nummer 1 wil nog even huppelen...Zie mogelijkheden te over
Puberteit.
Gast- Gast
Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Een ónmogelijk persoon.June schreef:тыквашка schreef:Zeg ik ga poot nummer 2 maar eens te rusten leggen. Nummer 3 ligt al, nummer 1 wil nog even huppelen...Zie mogelijkheden te over
June is iig iemand met beperkingen.тыквашка schreef:June schreef:тыквашка schreef:Zeg ik ga poot nummer 2 maar eens te rusten leggen. Nummer 3 ligt al, nummer 1 wil nog even huppelen...Zie mogelijkheden te over
Gast- Gast
Sjaantje schreef:U2June schreef:Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Twijfel je nu over Sjaan haar intiligentie? Niet alle mensen met een lichamelijke beperking zijn meteen ook geestelijk beperkt hoor. Zo simpel gedacht weer.June schreef:Sjaan, je snapt het punt denk ik niet
Sjaan
Huh U2, ik dacht Bon Jovi?
Gast- Gast
тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!
Don't worry. Als al het meubilair weer terug is, haal ik het wel weer even naar boven
Gast- Gast
Smikkell schreef:June is iig iemand met beperkingen.
Klopt.
Gast- Gast
June schreef:тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!
Don't worry. Als al het meubilair weer terug is, haal ik het wel weer even naar boven
Oh fijn dat jij dat op je neemt...hoef ik het niet te doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!of het werd ze voorgelezen
Jij spreekt uit ervaring.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hahaha, je reageert precies zoals ik hoopteReva schreef:Sjaantje schreef:U2June schreef:Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Twijfel je nu over Sjaan haar intiligentie? Niet alle mensen met een lichamelijke beperking zijn meteen ook geestelijk beperkt hoor. Zo simpel gedacht weer.June schreef:Sjaan, je snapt het punt denk ik niet
Sjaan
Huh U2, ik dacht Bon Jovi?
Edit: 'love you too'
SLAAP LEKKER!!!
Laatst aangepast door тыквашка op do 12 jan 2012 - 13:21; in totaal 2 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
Of lazen ze het nou net op een moment dat ze de laptop even in de buurt hadden?Smikkell schreef:Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!of het werd ze voorgelezen
Gast- Gast
тыквашка schreef:June schreef:тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!
Oh fijn dat jij dat op je neemt...hoef ik het niet te doen.
Geen punt, dat heb ik voor je over. Dat kan ik, ik heb heus wel wat mogelijkheden.
Gast- Gast
Jep.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!of het werd ze voorgelezen
Jij spreekt uit ervaring.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wmahahaha... Geloof me, sommige mensen lezen vaker mee dan je denkt. Je noemt hun naam en ze zijn er. Of ze zaten net even achter de laptop,тыквашка schreef:Zo...nu is het topic genoeg gegroeid om eventuele ongeregeldheden maar met moeite terug te kunnen zoeken...nu kan ik wel met een gerust hart gaan slapen!of het werd ze voorgelezen
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: