Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger en de pil blijven slikken?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  Arwyn di 25 jan 2011 - 0:30

Oké, misschien een beetje rare vraag, maar ik lag me dit vanochtend in bed opeens af te vragen!
Stel, je slikt elke dag braaf de pil en raakt door de pil heen toch zwanger. Omdat je de pil slikt, heb je dit niet door, dus slik je hem nog steeds elke dag.
Heeft dit dan invloed op je ongeboren kindje? Lijkt mij toch dat al die hormonen en zo niet echt goed zijn voor dat erwtje, of valt dat mee?
Niet dat ik zelf denk zwanger te zijn of zo hoor, maar ik vroeg het me zomaar af, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:00

Wat ik ervan weet is dat het niet zo schadelijk is, behalve als het gaat om een pil met anti-androgenen erin, zoals de Yasmin of Diana. Dit kan ervoor zorgen dat een jongetje kenmerken krijgt van een meisje, voor een meisje is dit niet schadelijk. Overigens kan het zijn dat als je de pil blijft doorslikken onder een zwangerschap je gewoon elke maand een bloeding krijgt, daarom hebben mensen soms ook totaal niet door dat ze zwanger zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  PapillonRose di 25 jan 2011 - 2:11

Ik ben door de pil heen zwanger geraakt. Volgens mijn HA kon het geen kwaad, en ik was er gelukkig ook wel vrij snel achter dus heb hem geen maanden geslikt terwijl ik zwanger was (werd in mijn stopweek niet ongesteld en heb toen maar gelijk getest omdat ik dit niet kende).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  Happydobby di 25 jan 2011 - 4:25

Ach ik ken iemand die er met 22 weken achter kwam zwanger te zijn door de pil heen, dat kindje is gezond hoor. Het zal allemaal wel meevallen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  Arwyn di 25 jan 2011 - 4:43

Oh, dan valt dat wel mee inderdaad!
Had er nooit zo over nagedacht, maar omdat er best veel meiden zijn die wel last hebben van bijwerkingen van de pil, dacht ik dat er dan misschien ook bijwerkingen voor het kindje waren. Toch wel fijn dat dat niet zo is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  MiKa di 25 jan 2011 - 11:15

Mijn collega was ook ruim 5 maand zwanger toen ze erachter kwam, en ze heeft al die tijd ook de pil geslikt, toch een kerngezond jongetje ter wereld gebracht! Gelukkig maar natuurlijk! Want omdat ze het niet wist, heeft ze al die tijd gewoon doorgerookt en gedronken en gestapt dus wel alles gedaan wat je normaal niet doet zeg maar.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:54

Ik ben ondanks de morning after pil zwanger gebleven en ook dat heeft gelukkig geen nadelige gevolgen gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en de pil blijven slikken? Empty Re: Zwanger en de pil blijven slikken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum