kwikfit en auto keuren.
+2
Pompoen
M@niek
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
kwikfit en auto keuren.
Ik ben altijd een beetje huiverig met auto's laten keuren omdat ik het gevoel heb dat je vaak op wordt gelicht.
Nu is er bij kwikfit een aanbieding om je auto voor 19 euro te laten keuren.
Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?
Nu is er bij kwikfit een aanbieding om je auto voor 19 euro te laten keuren.
Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?
Gast- Gast
Re: kwikfit en auto keuren.
Ik lees eigenlijk nooit zulke hele goede ervaringen over kwikfit. Ik ga tegenwoordig altijd naar een garage waar ik gewoon op de auto kan wachtem en ik mag er ook zelf bij blijven. Maar je kunt het altijd een keer proberen, waarschijnlijk zul je vast wel duurder uitzijn dan 19 euro.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat mijn auto daar wel eens keuren. 1x had ik heel erg mijn twijfels, toen zeiden ze dat ik een kapotte uitlaat had, maar had nooit iets gehoord.
Maar de meeste keren daarna was er gewoon niks aan de hand.
Op een gegeven moment had ik mijn auto naar de dealergarage gebracht omdat hij zo piepte. Ze hebben van alles vervangen maar uiteindelijk hielp het niks en was ik wel een paar honderd euro armer.
En bij kwikfit bij de keuring kwamen ze er onmiddelijk achter wat het was en hebben ze het vervolgens ook voor niet al te veel geld verholpen! Geen gepiep meer!
Sindsdien heb ik een stuk meer vertrouwen in kwikfit!
Maar de meeste keren daarna was er gewoon niks aan de hand.
Op een gegeven moment had ik mijn auto naar de dealergarage gebracht omdat hij zo piepte. Ze hebben van alles vervangen maar uiteindelijk hielp het niks en was ik wel een paar honderd euro armer.
En bij kwikfit bij de keuring kwamen ze er onmiddelijk achter wat het was en hebben ze het vervolgens ook voor niet al te veel geld verholpen! Geen gepiep meer!
Sindsdien heb ik een stuk meer vertrouwen in kwikfit!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er allemaal geen vertrouwen in
Ik moet wel 4 nieuwe banden.
Ik moet wel 4 nieuwe banden.
Gast- Gast
Ik zou er persoonlijk niet snel heen gaan, maar heb ook een fijne garage waar ik nu bij zit. Is een officiele opel dealer, en kom daar al sinds ik mijn auto heb. Heb daar tenminste alle vertrouwen. Vorig jaar was er niks met de APK, was helemaal in orde, ondanks dat het een auto uit 97 is. Grote beurt en kleine beurt laat ik er ook doen, en ze doen ook niet lullig. Ik hoorde een piep tijdens het rijden, zijn ze stuk er mee gaan rijden, en mijn raam ging stroef, hebben ze helemaal nagekeken gesmeerd etc, en niks extra's voor gerekend.
Banden verwisselen kostte me 25 euro, terwijl het bij kwikfit etc allemaal 25 euro per band bijna zou zijn.
Maar je kan het altijd proberen natuurlijk, vinden ze niks is het mooi, vinden ze wel iets zou ik hem altijd nog even naar een officiele dealer brengen en daar nogmaals laten keuren.
overigs betaal ik bij mijn garage ook maar iets van 29 euro voor de APK, voor dat 10tje ga ik dus geen risico lopen.
Banden verwisselen kostte me 25 euro, terwijl het bij kwikfit etc allemaal 25 euro per band bijna zou zijn.
Maar je kan het altijd proberen natuurlijk, vinden ze niks is het mooi, vinden ze wel iets zou ik hem altijd nog even naar een officiele dealer brengen en daar nogmaals laten keuren.
overigs betaal ik bij mijn garage ook maar iets van 29 euro voor de APK, voor dat 10tje ga ik dus geen risico lopen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Kwikfit is volgens mij prima hoor. Mijn zwager heeft er wel verstand van en die laat zijn auto daar altijd keuren en repareren.
Overigens is het wel een beetje misleidende reclame. APK is bij Kwikfit namelijk altijd 19 euro, zoals bij de meeste autogarages. Het wordt pas duus zodra er iets moet gebeuren. Dus qua prijs kun je net zo goed ergens anders naar toe gaan.
Overigens is het wel een beetje misleidende reclame. APK is bij Kwikfit namelijk altijd 19 euro, zoals bij de meeste autogarages. Het wordt pas duus zodra er iets moet gebeuren. Dus qua prijs kun je net zo goed ergens anders naar toe gaan.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn ervaring is dat het per keer enorm verschilt, misschien per monteur die die dag werkzaam is? Soms is het perfect, doen ze allerlei extra's waar ze niks voor rekenen, de andere keer worden er allerlei kosten in rekening gebracht waar je geen weet van hebt en gaan ze onvoorzichtig met je auto om (kreeg 'm met een aantal nieuwe krasjes terug...).
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Mijn pa laat mijn auto meestal keuren bij een kennis die een eigen bedrijf heeft (vakgarage). Mijn broer laat zijn auto tegenwoordig keuren bij de sloop (verkopen ook auto's en zijn aangesloten bij rdw en bovag).
Mijn vriend had pas een lekke band en is naar de euromaster gegaan die doen ook apk en hij is daar heel netjes geholpen. Als je dan toch banden nodig hebt.. Profile is daar ook goed in.
Ik denk dat je best bij Kwikfit kunt gaan, alleen zou ik wel afspreken dat ze niet zomaar dingen gaan vervangen. Als ik een afkeuring zou hebben regelen we zelf al onze spullen en zetten mijn pa en broer alles weer in elkaar. Maar goed dat is het voordeel als je in dat wereldje werkt en met korting bij leveranciers kan kopen.
Mijn vriend had pas een lekke band en is naar de euromaster gegaan die doen ook apk en hij is daar heel netjes geholpen. Als je dan toch banden nodig hebt.. Profile is daar ook goed in.
Ik denk dat je best bij Kwikfit kunt gaan, alleen zou ik wel afspreken dat ze niet zomaar dingen gaan vervangen. Als ik een afkeuring zou hebben regelen we zelf al onze spullen en zetten mijn pa en broer alles weer in elkaar. Maar goed dat is het voordeel als je in dat wereldje werkt en met korting bij leveranciers kan kopen.
Laatst aangepast door Kqip op wo 11 jan 2012 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kwikfit is best een goede instantie. Maar alles wat ze doen, doen ze onder het mom van 'verkopen'. Dat moeten ze ook. Dus als ze keuren, zullen ze altijd iets willen verkopen. De kwaliteit is verder goed. (Ik ken de werkwijze van Kwikfit, omdat ik iemand ken die daar werkt en vaak dingen voor degene heb moeten lezen etc. van het bedrijf)
Gast- Gast
Ze kunnen banden dan aan mij verkopen misschien dat ze dan verder niks vinden.
Gast- Gast
Als je nu al weet dat je banden moet, zou ik ergens laten keuren waar ze banden verkopen en die er ook onder leggen. Die prijzen kun je van te voren vaak al opzoeken bij de betreffende zaken (profile, euromaster, kwikfit). Je kan ook op de sloop gaan kijken voor banden maar dan moet je ze er nog wel onder kunnen krijgen.
Ik ken ook mensen die lichten de boel op en die wisselen even wielen van een andere auto die er bij hen onder passen en na de keuring doen ze hun oude wielen er weer onder..(niet echt handig voor je eigen veiligheid)
Ik ken ook mensen die lichten de boel op en die wisselen even wielen van een andere auto die er bij hen onder passen en na de keuring doen ze hun oude wielen er weer onder..(niet echt handig voor je eigen veiligheid)
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Is 50 euro voor keuren auto duur?
» Als je een auto koopt ...
» Af laten keuren?
» Wat voor auto?
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Als je een auto koopt ...
» Af laten keuren?