Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

+45
Olijfje001
TNMN
Petteflet
Toet
Sweety
LieveSterre
Zininzon
Prosecco
MissBlunt
tralala
Kamperseboekenwurm
Caro
SarahKey
Cherique
GeKKiE
Zwerver
Mystic
Lindsya
Pannetoet
kuikje83
Quet
studiebol
silly-one
Primrose
Chocolate Cookie
Raindrop
Ploen
SoGood
Sterre
Winegum
NerdChic
smooch
TukTuk
Inge
mzcharlotte
Vancity_girl
Laquisia
_Lacey_
Sarah1985
JD
Blond
Jeanette
nina
VeryCherry
Highway
49 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Raindrop vr 7 jan 2011 - 7:31

In september naar Egypte!
En willen ook nog een dagje naar Blankenberge(kust) en Brussel.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Chocolate Cookie vr 7 jan 2011 - 7:39

In oktober wil ik graag naar Mallorca en van de zomer zal ik denk ik nog met mijn ouders meegaan kamperen in Zuid-Frankrijk
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  mzcharlotte vr 7 jan 2011 - 8:19

Sogood schreef:Ik ga over 10 dagen naar Thailand heb ik vandaag besloten. smile

Wat spontaan! Leuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:21

zegmaar_ schreef:

Wat spontaan! Leuk!

Wow Sogood, wat gaaf. Ook al geboekt?

Gast
Gast

Bericht  Primrose vr 7 jan 2011 - 9:34

Eind januari naar Riga, begin april naar Brazilie, ik denk oktober naar Costa Rica, en misschien nog Disney. Dus dat wordt nog hard werken, want wil volgend jaar ook trouwen :p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:48

Tunesie, Malta, Griekenland, Kroatie..

Alles ligt nog open. Heb ook geen idee hoe mijn vakantie dit jaar gaat verlopen en of ik uberhaupt vakantie heb..Wink

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 7 jan 2011 - 20:38

Jaloerss!! Wink Hoelang ga je? En waar ga je precies heen? En ga je lekker zelf of via een georganiseerde (groeps) reis?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  silly-one vr 7 jan 2011 - 20:54

Ik ga voer 2 maanden naar Oekraine. We zitten in Charkov. Daar ga ik heen om het Nederlands Davis Cup team te zien tennissen. Waarschijnlijk nog een dagje Kiev, omdat we daar heen vliegen.
Verder hoop ik nog naar Jordanië te kunnen gaan in het voorjaar of najaar. Dan wil ik in mijn eentje gaan reizen. Hoe ik dat precies nog ga doen geen idee. Vind het wel jammer dat mijn ouders in het voorjaar al gaan. Had er graag heen gewild voordat hun gingen, maar ja die roepen het al jaren en ik pas een jaar.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  studiebol vr 7 jan 2011 - 21:44

@ Sogood wat een spontane beslissing! Leuk zeg!!

Wij gaan in Maart naar Mexico, heerlijk heb ik echt zin in! We zitten dan in playa del carmen.

We hebben in augustus ook vakantie maar wat we dan gaan doen weten we nog niet. Een keer naar Italie op een camping lijkt me wel leuk, maar ik lees al her en der dat er al veel vol zit dus dan weet ik niet of ons dat nog gaat lukken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  _Lacey_ vr 7 jan 2011 - 23:40

Wat leuk zeg!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Quet za 8 jan 2011 - 4:23

We hopen weer naar Zuid-Afrika te gaan. We moeten nog even kijken of het te doen is met de kosten. Gelukkig hoeven we alleen vliegtickets te boeken, dus de kans is groot dat we het gaan redden.
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42

Bericht  kuikje83 za 8 jan 2011 - 4:58

In maart / april ga ik met mijn vriend naar Tenerife op familiebezoek.
Waarschijnlijk gaan we in september naar Rhodos.

Heb dr nu al zin in! Kom maar op met die zon! Cool
kuikje83
kuikje83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 5:07

Marin schreef:
zegmaar_ schreef:

Wat spontaan! Leuk!

Wow Sogood, wat gaaf. Ook al geboekt?

Hoeft niet, heb gewoon goede connecties. Wink Kost me daarom ook maar heel weinig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 5:09

AngelNyn schreef:

Jaloerss!! Wink Hoelang ga je? En waar ga je precies heen? En ga je lekker zelf of via een georganiseerde (groeps) reis?
Ik ga naar Bangkok met een vriendin die daar heen moet voor haar werk (stewardess) we gaan 9 dagen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:30

Wij gaan niet op vakantie!

Gast
Gast

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 5:33

Wie kletst me dit uit mijn hoofd, ik vind het best eng want ik moet misschien alleen terug reizen als je vliegtuig vol zit. Niet zeker maar die kans zit erin.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:46

Wat vind je precies eng daaraan? Dat je alleen terug moet vliegen? Ik denk dat je op de terugreis wel heel moe bent, dus dan kan je toch lekker je ogen laten rusten en nagenieten van je vakantie. Toch? En eenmaal op Schiphol ben je zo weer in de vertrouwde Nederlandse omgeving. Dat is beter dan alleen op de heenweg. Zo zou ik het zien als ik jou was.

Gast
Gast

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 5:50

Marin schreef:Wat vind je precies eng daaraan? Dat je alleen terug moet vliegen? Ik denk dat je op de terugreis wel heel moe bent, dus dan kan je toch lekker je ogen laten rusten en nagenieten van je vakantie. Toch? En eenmaal op Schiphol ben je zo weer in de vertrouwde Nederlandse omgeving. Dat is beter dan alleen op de heenweg. Zo zou ik het zien als ik jou was.

Nee, gewoon meer dat ik dan helemaal alleen achterblijf in een vreemd land, ik weet niet eens of mijn telefoon daar wel werkt enzo. Eenmaal in het vliegveld vind ik niet erg hoor. Verder vind ik het wel een ontzettend gaaf, zeker om dat samen met deze vriendin te doen. Ik ben ook weleens met haar naar Amerika gegaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:52

Dus je vriendin gaat eerder weg dan jij, bedoel je dan? Dat is wel even lastig misschien inderdaad, zeker omdat je natuurlijk de taal niet spreekt. Maar gelukkig is het wel aan het einde van je reis, dus je bent dan misschien al wel wat geacclimatiseerd. Je zou samen met je vriendin dan proberen de terugreis alvast te regelen, of iig zo goed mogelijk uit te zoeken.

Gast
Gast

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 5:55

Marin schreef:Dus je vriendin gaat eerder weg dan jij, bedoel je dan? Dat is wel even lastig misschien inderdaad, zeker omdat je natuurlijk de taal niet spreekt. Maar gelukkig is het wel aan het einde van je reis, dus je bent dan misschien al wel wat geacclimatiseerd. Je zou samen met je vriendin dan proberen de terugreis alvast te regelen, of iig zo goed mogelijk uit te zoeken.

Ja, dat bedoel ik. Je hebt gelijk dat het wel anders zal aanvoelen als ik daar al ben. Goede tip van je om alvast te kijken hoe het zit met die terugreis. Ik maak me waarschijnlijk druk om niks maar in ben nog nooit Azie geweest dus maakt dat het extra spannend! (en leuk!)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:20

Ja dat snap ik wel. Dat is ook spannend. Maar het zou zonde zijn als je daarom je reis zou cancellen, want waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:27

Wij gaan 12 dagen naar Turkije in mei.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 8 jan 2011 - 7:35

Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie.. We willen namelijk verhuizen en daarna een pup! Maar we zien wel, misschien blijft er dan nog wat over om eventjes weg te kunnen smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Lindsya za 8 jan 2011 - 8:09

Wij gaan drie weken Turkije in Juli.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Mystic za 8 jan 2011 - 8:12

Wij gaan in mei 2 weken naar Mexico
Mystic
Mystic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: