Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

+45
Olijfje001
TNMN
Petteflet
Toet
Sweety
LieveSterre
Zininzon
Prosecco
MissBlunt
tralala
Kamperseboekenwurm
Caro
SarahKey
Cherique
GeKKiE
Zwerver
Mystic
Lindsya
Pannetoet
kuikje83
Quet
studiebol
silly-one
Primrose
Chocolate Cookie
Raindrop
Ploen
SoGood
Sterre
Winegum
NerdChic
smooch
TukTuk
Inge
mzcharlotte
Vancity_girl
Laquisia
_Lacey_
Sarah1985
JD
Blond
Jeanette
nina
VeryCherry
Highway
49 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Vancity_girl do 6 jan 2011 - 10:19

Nog geen concrete plannen ivm de baby die op komst is. Liefst zou ik een roadtrip naar San Fransisco maken, even kijken of dat gaat lukken. Daarnaast willen we het laatste half jaar dat we hier wonen nog wel wat weekendjes weg gaan: Vancouver Island en Sunshine Coast en misschien nog een tripje naar de US.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:32

*Marietje* schreef:sowieso begin april naar Dublin,

en de zomervakantie hopelijk naar tenerife.....als we het geld ervoor hebben...
de achtertuin moet nog aangelegd worden, trap bekleed....even een kwestie van prioriteiten stellen denk ik.......


Oh Dublin is zo leuk! Hoeveel dagen ga je? Ik wil er ook zeker nog een keer heen Very Happy.

Ik heb alleen in de planning staan om naar New York State te gaan. Paar dagen NYC, dan naar Canada twee dagen ofzo en de rest door de staat New York reizen met twee vrienden (een Engelsman uit NL en mijn vriendin uit NY). Heeeeeel misschien komt mijn vriendin uit Namibie ook maar dat wordt lastig voor haar om te regelen dus ik betwijfel het. Ik heb er wel onwijs veel zin in. Binnenkort maar mijn ticket gaan boeken Very Happy.

De rest komt later wel, als ik wat meer zekerheid heb mbt werk. Dan wil ik weer wat weekendjes weg boeken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  mzcharlotte do 6 jan 2011 - 10:33

Eind deze maand een paar dagen Barcelona en heel misschien Londen (nog een beetje een dilemma). In april naar Jordanië (rondreis) en in september/oktober naar Nice. En daartussen ook vast nog wel het e.e.a.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Inge do 6 jan 2011 - 10:41

Dit weekend weekendje Hamburg
Juni naar Kenia
en in het najaar waarschijnlijk duiken in Egypte
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  TukTuk do 6 jan 2011 - 11:01

Mijn vriend en ik wilden eigenlijk 2 of 3 weken met een auto door schotland trekken, maar dat wordt een beetje duur met auto huren, omdat ik nog geen 25 ben.. Zitten nu te kijken om te interrailen door Italie of Schotland.. Maar dan ben je ook al rond de 500 euro kwijt voor een maand waarvan je maar 8 dagen mag reizen.. Kunnen dan net zo goed een auto huren voor 2 weken..

Moeten dus even kijken wat we gaan doen!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:01

Ik zal dom zijn, maar is NY State niet hetzelfde als NYC?


Marin, bedankt voor de links ik noteer ze in mijn schriftje anders vergeet ik het weer.
Omdat ik graag naar The City en The Hills kijk vind ik het leuk om eens naar LA en NYC te gaan alleen liggen ze een beetje uit elkaar.

Ik had ergens een leuke reis gezien waarbij je LA, La Vegas, San Francisco en nog wat dingen aandeed. Was niet erg duur. Toen zag ik een reis waarbij je ook NYC aandoet en dmv een binnenlandse vlucht ook LA zou aandoen alleen was die reis wat duurder wat logisch is.
Miami lijkt me ook wel wat alleen zouden mijn man en ik wel opvallen aangezien iedereen daar onderhand zo slank is Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:03

Paris1985 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Paris1985 schreef:wij gaan 30 juli naar denemarken. Gezellig met mijn ouders en broers en man natuurlijk

Oh en 15 april moeten we verplicht een lang weekend met schoonouders naar giethoorn


Niks moet en niks is zeker verplicht zeker niet met dat soort gevallen. Je hebt nog altijd je eigen recht van spreken en je mening geven.

Nou het moet wel, ze zijn zoveel jaar getrouwd en word ons eigelijk verplicht. Ze wouden eerst precies in het weekend dat mijn vader jarig is, en toen ik zei dat ik dat niet wou. Vroeg mijn schoonmoeder of ik mijn ouders belangrijker vond dan hun. Ja tuurlijk zei ik en vond ze maar vreemd. Maar nu gaan we een weekend eerder. Dus ga wel mee. Moet alleen gewoon werken en kan geen vrij nemen dus kom toch later en ga eerder weg.

Nogmaals niks moet en je hebt nog altijd zelf te beslissen. Het is hun idee ja, maar ze konden net zo goed wat anders verzinnen om het te vieren. Ja hehe dat je je eigen ouders mits je een goede band hebt belangrijker vind. Dat zij dat vreemd vind zegt meer over haar. Gelukkig dat je moet werken. Ik zit nu met hetzelfde dilemma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  TukTuk do 6 jan 2011 - 13:08

Caribbeanlover schreef:
Paris1985 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Paris1985 schreef:wij gaan 30 juli naar denemarken. Gezellig met mijn ouders en broers en man natuurlijk

Oh en 15 april moeten we verplicht een lang weekend met schoonouders naar giethoorn


Niks moet en niks is zeker verplicht zeker niet met dat soort gevallen. Je hebt nog altijd je eigen recht van spreken en je mening geven.

Nou het moet wel, ze zijn zoveel jaar getrouwd en word ons eigelijk verplicht. Ze wouden eerst precies in het weekend dat mijn vader jarig is, en toen ik zei dat ik dat niet wou. Vroeg mijn schoonmoeder of ik mijn ouders belangrijker vond dan hun. Ja tuurlijk zei ik en vond ze maar vreemd. Maar nu gaan we een weekend eerder. Dus ga wel mee. Moet alleen gewoon werken en kan geen vrij nemen dus kom toch later en ga eerder weg.

Nogmaals niks moet en je hebt nog altijd zelf te beslissen. Het is hun idee ja, maar ze konden net zo goed wat anders verzinnen om het te vieren. Ja hehe dat je je eigen ouders mits je een goede band hebt belangrijker vind. Dat zij dat vreemd vind zegt meer over haar. Gelukkig dat je moet werken. Ik zit nu met hetzelfde dilemma.

Niemand gaat er dood aan om eens iets te doen wat hij of zij niet helemaal leuk vind, maar waar je wel een ander een groot plezier mee doet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:55

Doran schreef:Rovinj, Kroatie.
Dat lijkt mij ook wel leuk, Kroatie.

Wij gaan naar Griekenland, Kos. Misschien nog naar Italië.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  smooch do 6 jan 2011 - 21:03

We willen eigenlijk naar NYC maar we willen dit jaar ook heel graag de voor- en achtertuin doen. Dus ja...misschien volgend jaar NYC.

We willen wel weg maar weten nog niet naar waar. Ergens in Europa,Turkije, Spanje, Italie ofzo. We zien het dus nog wel we hebben in september vrij genomen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:55

Waarschijnlijk in september naar Noord-Italië en dan door naar Verona/Venetië. En misschien nog ergens een stedentripje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:56

Darcy schreef:Waarschijnlijk in september naar Noord-Italië en dan door naar Verona/Venetië. En misschien nog ergens een stedentripje.

Ik ben in Verona geweest. Saaie stad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  NerdChic do 6 jan 2011 - 22:07

13 maart naar Disney voor 4 dagen
In de zomer naar Italië
In oktober weer naar Disney haha
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 22:13

CKC schreef:
Darcy schreef:Waarschijnlijk in september naar Noord-Italië en dan door naar Verona/Venetië. En misschien nog ergens een stedentripje.

Ik ben in Verona geweest. Saaie stad..

We gaan ook maar een dag even kijken dan, op doorreis naar Venetië. Ik wil het gewoon graag gezien hebben smile (Shakespeare fan Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 2:38

Caribbeanlover schreef:Ik zal dom zijn, maar is NY State niet hetzelfde als NYC?


Marin, bedankt voor de links ik noteer ze in mijn schriftje anders vergeet ik het weer.
Omdat ik graag naar The City en The Hills kijk vind ik het leuk om eens naar LA en NYC te gaan alleen liggen ze een beetje uit elkaar.

Ik had ergens een leuke reis gezien waarbij je LA, La Vegas, San Francisco en nog wat dingen aandeed. Was niet erg duur. Toen zag ik een reis waarbij je ook NYC aandoet en dmv een binnenlandse vlucht ook LA zou aandoen alleen was die reis wat duurder wat logisch is.
Miami lijkt me ook wel wat alleen zouden mijn man en ik wel opvallen aangezien iedereen daar onderhand zo slank is Mad

Je bent niet dom hoor Very Happy. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat New York geen staat is haha. Dat ontkennen is pas dom Wink. NYC en LA liggen wel heel ver uit elkaar ja haha!

Maar eh je vraag. Je hebt dus een staat die New York heet. Daarin ligt New York City. Maar als je zegt 'ik ga naar New York' dan denken mensen al snel dat je naar New York City gaat dus zeg ik gewoon duidelijk dat ik naar New York State ga en dat is dus meer dan die ene stad want de staat heeft nog genoeg meer te bieden dan New York City Very Happy. Kijk, dit is de staat, NYC ligt helemaal rechts onderin:

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 New_York_State_map

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 2:52

Op jouw grote plaatje valt NYC zelfs weg!

Om diezelfde reden zeg ik altijd dat ik naar NYC ga en niet naar NY, want NY is voor mij de staat, en NYC is de stad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 3:12

Zusje van Bert, hoe kom je op die naam? Leuke foto btw en bedankt voor de kaart. Ben 1x in NYC geweest, maar wil graag eens terug.

Marin, die ene link is uit Belgie en ik wil perse vanaf A'dam vliegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 3:31

Was een grapje met oud en nieuw wat mijn vriend maakte (niet tegen mij overigens) maar ik vond het wel een grappige nickname Very Happy. Leuker dan Lagom wel, die was ik nu wel zat. Waarom heb jij Lucky verlaten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 3:37

Darcy schreef:
CKC schreef:
Darcy schreef:Waarschijnlijk in september naar Noord-Italië en dan door naar Verona/Venetië. En misschien nog ergens een stedentripje.

Ik ben in Verona geweest. Saaie stad..

We gaan ook maar een dag even kijken dan, op doorreis naar Venetië. Ik wil het gewoon graag gezien hebben smile (Shakespeare fan Very Happy)
Ah 1 dagje kan je je nog wel vermaken maar woeii.. BORRRRRRRRING en Venentie stinkt hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 3:40

Ik heb er nu al zin in :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Winegum vr 7 jan 2011 - 4:10

Zeer waarschijnlijk in de zomervakantie (begin juli) naar Italie.
Verder dit jaar zeer waarschijnlijk een weekend/paar dagen naar Brussel en ik wil eigenlijk heel graag volgend jaar in november/december naar Londen. Misschien mijn vriend lief aan kijken of dat geen leuk verjaardagscadeau is voor mij haha. Ben in november jarig namelijk.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Sterre vr 7 jan 2011 - 4:42

@ Darcy en CKC: Ik vond Verona gaaf juist! Maar ik ben er geweest toen ik 14 was ofzo, dus het is misschien niet helemaal representatief smile. We gingen naar Carmen in het vette openlucht theater, maar ik vond het toen saai en wilde liever op de camping zijn bij de lekkere Italiaanse jongens die we net hadden leren kennen, haha. Echt pubergedrag. Het theater is wel heel mooi hoor, en het huis van Julia ook wel.

Ik ga zelf dit jaar:
- volgende week drie dagen Londen
- begin april een weekend naar Liverpool voor mijn werk Very Happy
- hopelijk nog naar Dublin (ging vorig jaar niet door, door de aswolk)
- ...? Hopelijk in de zomer nog even weg. Een verre reis zit er dit jaar denk ik niet in omdat mijn contract nog niet zeker is en we misschien een huis willen gaan kopen. Ik ben nog nooit in Toscane geweest, daar zou ik graag twee weken heen gaan!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 5:16

@ Sterre, ja die vakanties met mijn ouders vond ik ook superleuk! Al die knappe jongens.. dan was mijn vakantie gelijk een hit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  SoGood vr 7 jan 2011 - 5:19

Ik ga over 10 dagen naar Thailand heb ik vandaag besloten. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Ploen vr 7 jan 2011 - 5:37

Wij gaan naar Italy!
Vandaag eens gekeken, maar zit toch stiekem al veel volgeboekt
Dus hopelijk vinden we nog wat leuks
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum