Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

+45
Olijfje001
TNMN
Petteflet
Toet
Sweety
LieveSterre
Zininzon
Prosecco
MissBlunt
tralala
Kamperseboekenwurm
Caro
SarahKey
Cherique
GeKKiE
Zwerver
Mystic
Lindsya
Pannetoet
kuikje83
Quet
studiebol
silly-one
Primrose
Chocolate Cookie
Raindrop
Ploen
SoGood
Sterre
Winegum
NerdChic
smooch
TukTuk
Inge
mzcharlotte
Vancity_girl
Laquisia
_Lacey_
Sarah1985
JD
Blond
Jeanette
nina
VeryCherry
Highway
49 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:14

Marin schreef:Zou iets in Noord Afrika niet iets voor jullie zijn? Tunesie enzo.

Dan ben je wel buiten Europa en je hebt daar vast ook hele mooie hotels, maar het is niet ontzettend ver vliegen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaapverdi%C3%AB

Het ligt voor de westkust van Z.A.

Is het trouwens niet superheet in september in NYC? Dat heb ik wel eens gehoord, maar nam aan dat het wel mee zou vallen. In juli en aug. zal het vast warmer zijn.
Niet fijn hoor als het echt zo is, want dan heb je amper puf om wat te bezoeken en daar kom je tenslotte ervoor.

Kan je beide linken zien?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe dit jaar? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe dit jaar?

Bericht  Zininzon zo 9 jan 2011 - 11:16

Waarschijnlijk naar het Sziget festival in Hongarije. De rest is nog even onduidelijk, ligt er ook aan of ik werkloos wordt of niet.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:19

Gaaf, de Kaapverdische Eilanden lijken me erg mooi.

Die Amerika reis klinkt erg goed, al zou ik zelf 'm liever persoonlijk samen willen stellen in plaats van zo'n vaste reis. Er zijn best wat dingen die je over zou kunnen slaan of waar je juist beter heen kan gaan. Ik zie een paar hele onlogische plaatsen op die route. Maar mocht je daar eens heen gaan, kan je beter mij om tips vragen of op mijn Amerika forum een kijkje nemen.

Edit: In September is het volgens mij erg lekker weer in NYC. Niet te warm en niet te koud. Juli en augustus schijnen heel erg vochtig te zijn inderdaad. Ik ben benieuwd of ik de winter daar een beetje overleef. Een vriend van me heeft er laatst nog twee dagen vast gezeten door een sneeuwstorm. Ach, dat is ook niet zo erg, twee dagen langer blijven..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:24

Caribbeanlover schreef:Dat snap ik. Iemand die ernstig ziek is en dus bijna overlijd snap ik nog wel, maar een trouwerij niet. Diegene wil daar trouwen dus moet diegene niet verwachten dat alle gasten helemaal naar de andere kant van de wereld reizen alleen omdat diegene gaat trouwen.
Ik heb een oom aan de andere kant van de wereld en een tante in Canada, maar als zij ernstig ziek zijn, dan gaat mijn vader daar niet helemaal naartoe (zijn zus en broer). Tenslotte was het hun keuze om te emigreren, maar ze hebben elkaar de laatste jaren wel een aantal keren gezien dus dat is genoeg voor mijn vader.

Ik neem aan dat die persoon daar woont en dan nog... Mag een goede vriend zijn goede vriend niet uitnodigen om langs te komen? Al is hij zelf verhuisd? Je bent natuurlijk nooit verplicht om naar een bruiloft te gaan maar als zij voor een week overvliegen naar Australie ga ik er niet vanuit dat het om een vage kennis gaat.

Ik ben een beetje sjaggo... Wil mijn ticket boeken haha Very Happy. Ik zal morgen mijn beste vriend eens aan zijn haren trekken wanneer we nou gaan boeken. Het kan maar vast staan Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:26

Marin schreef:Gaaf, de Kaapverdische Eilanden lijken me erg mooi.

Die Amerika reis klinkt erg goed, al zou ik zelf 'm liever persoonlijk samen willen stellen in plaats van zo'n vaste reis. Er zijn best wat dingen die je over zou kunnen slaan of waar je juist beter heen kan gaan. Ik zie een paar hele onlogische plaatsen op die route. Maar mocht je daar eens heen gaan, kan je beter mij om tips vragen of op mijn Amerika forum een kijkje nemen.

Edit: In September is het volgens mij erg lekker weer in NYC. Niet te warm en niet te koud. Juli en augustus schijnen heel erg vochtig te zijn inderdaad. Ik ben benieuwd of ik de winter daar een beetje overleef. Een vriend van me heeft er laatst nog twee dagen vast gezeten door een sneeuwstorm. Ach, dat is ook niet zo erg, twee dagen langer blijven..

Langer daar blijven is geen straf een een goede reden voor je baas haha.
Heb je een eigen forum? Wat is de link?
Onlogische plaatsen, hoezo dan? Ik vond het er wel leuk uitzien. We kunnen het samen doen en echt met reisleiding met zo groep moet ik niet aan denken. Elke dag met elkaar eten ed, bah.

Pm anders je mail even zodat ik eventueel volgend jaar of een andere keer je kan mailen mocht ik willen gaan.

Bvd

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:28

Marin, Kaapverdische eilanden zien er wat ik tot nu toe heb gezien mooi uit, maar ja je weet het he, wij liggen toch alleen op onze gat en komen van die stoel af om te eten en zwemmen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:33

Ik stuur je even een pm.

Overigens, stomme vraag misschien: Maar als jullie zo van op je gat liggen houden tijdens vakantie, is zo'n rondreis dan wel iets voor jullie? Dat hoeft niet voor iedereen geschikt te zijn he. Want je zit bij zo'n reis toch wel heel veel in de auto, en wanneer je de auto uit gaat doe je dat om iets te zien. En niet om op je gat te zitten. Dus veel natuurparken = vaak logeren in blokhutten enzo, en in de steden ga je ook niet bepaald met je cocktailtje aan de bar hangen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:39

Het is de beste vriend van mijn vriend. Hij woont daar, net als alle vrienden en familie leden van mijn vriend. Er wordt niet van ons verwacht dat we komen, wij willen graag erbij zijn. Ik kan helaas niet langer blijven vanwege een belangrijke gebeurtenis op werk.

Het is maar een vliegreis, het is wel ver maar in een bus naar spanje is net zo lang. Dat deed ik vroeger ook voor een weekje.

Gast
Gast

Bericht  LieveSterre ma 10 jan 2011 - 9:18

Ik wil heel graag naar Mexico sunny of Cuba...
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:33

Vera schreef:Het is de beste vriend van mijn vriend. Hij woont daar, net als alle vrienden en familie leden van mijn vriend. Er wordt niet van ons verwacht dat we komen, wij willen graag erbij zijn. Ik kan helaas niet langer blijven vanwege een belangrijke gebeurtenis op werk.

Het is maar een vliegreis, het is wel ver maar in een bus naar spanje is net zo lang. Dat deed ik vroeger ook voor een weekje.

Het zitten qua aantal uren is ongeveer even lang, maar ja je bent veel verder weg dan Spanje waardoor je ook te maken hebt met het tijdsverschil. Wel leuk dat je gaat, ik zou ook wel willen, maar is me te duur. Wie weet ooit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 21:59

LieveSterre schreef:Ik wil heel graag naar Mexico sunny of Cuba...

Ga naar Mexico! Was zooooooooooo leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 22:55

CKC schreef:

Idd erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:15

Caribbeanlover schreef:
CKC schreef:

Idd erg leuk!

Hoe was het trouwens bij Iberostar??

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 0:27

Ik ga 25 feb naar Londen met mijn date en op 20 maart naar Disneyland met mijn nichtje.
Heb in beide reisjes echt heel veel zin!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 0:38

Cuba is ook erg leuk en heeel mooi!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 0:57

_Donnaa schreef:Ik hoop met vriendinnen naar Kroatië of Griekenland.. Ben nog nooit met vriendinnen op vakantie geweest en dat lijkt me wel erg leuk!

Dat is ook heel leuk! Wat voor soort vakantie hebben jullie in gedachte?

Ik vind griekenland echt heerlijk, hoop dat ik dit jaar weer naar kreta kan, maar financieel zit dat er voorlopig nog niet in. Mocht het niet lukken dan ga ik festivallen deze zomer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Petteflet di 11 jan 2011 - 1:53

Wij gaan maandag naar Disneyland Paris voor 4 dagen. In mei ga ik een midweek naar Hengelo als vrijwilliger en we willen in oktober nog lekker 2 weekjes de zon opzoeken. Waar we heen gaan weten we nog niet, eerst maar de bevalling afwachten.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LieveSterre di 11 jan 2011 - 2:05

Caribbeanlover schreef:
CKC schreef:

Idd erg leuk!

We gaan binnenkort kijken wat het gaat worden, maar ben nog niet zo lang terug van New York angel dus dat ga ik op mijn gemakje eens bekijken! Wanneer zijn jullie er geweest, lang geleden of niet? Mocht ik erheen gaan dan zal ik hier eens om tips vragen :-)
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TNMN di 11 jan 2011 - 2:21

Ik ga deze zomer (samen met mijn vriend) met de trein door Frankrijk, Zwitserland, Noord-Italie en Noord-Spanje (Barcelona) voor 2 weken. Erg veel zin in! Verder nog een stedentrip in het voorjaar met vrienden.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Olijfje001 di 11 jan 2011 - 2:27

Amerika!
Olijfje001
Olijfje001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  luckyme di 11 jan 2011 - 2:50

ik ga eind juni met paar vriendinnen naar blanes..
nog nooit met vriendinnen op vakantie geweest.. dus ben benieuwd..
en in november ga ik na zuid afrika! Very Happy echt super veel zin in!
luckyme
luckyme
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 13
Registratiedatum : 11-01-11

Bericht  LieveSterre di 11 jan 2011 - 4:32

Olijfje001 schreef:Amerika!

Amerika is groot :P Waar ga je precies heen? I I love you the USA!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus di 11 jan 2011 - 4:49

Ik hoop dit jaar naar California te gaan, want daar woont nu een vriendin van me Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 8:02

LieveSterre schreef:
Caribbeanlover schreef:
CKC schreef:

Idd erg leuk!

We gaan binnenkort kijken wat het gaat worden, maar ben nog niet zo lang terug van New York angel dus dat ga ik op mijn gemakje eens bekijken! Wanneer zijn jullie er geweest, lang geleden of niet? Mocht ik erheen gaan dan zal ik hier eens om tips vragen :-)

Is goed hoor. Dan vraag ik jou wel dingen over NY, want daar moet ik nog eens heen.

Gast
Gast

Bericht  hils93 di 11 jan 2011 - 10:15

Highway schreef:Rovinj, Kroatie.

Rovinj ben ik vorig jaar geweest. Het is daar super mooi, net venetië.
Dit jaar ga ik gewoon lekker werken:)
hils93
hils93
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 40
Registratiedatum : 11-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: