Dagcafe voor de mama's!
+34
L!ND@
Teddyaapje
Tiara
Barbabella
chocolate
woezel
Sofie
Happydobby
Pussycat
Roos
LMCurious
vlinder-19
Ayla
Roodkapje
snoezel
blondje1313
Bruintje Beer
koNijntje
kwak
PapillonRose
Laced
sheila123
Makamba
Fearie
Parisienne
Novalee
M@niek
meisje
Aagje!
Lejow
Flip Fluitketel
Flower_L
Muppetje
Nijntje
38 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Dagcafe voor de mama's!
Anniej_S schreef:koNijntje schreef:Stofzuiger schreef:Dit is gratis en niet dodelijkParisienne schreef:@ koNijntje & Flower_L : om jullie verslaving enigszins 'goed' te praten.. beter verslaafd aan dit dan aan drank, drugs en roken!
was is zo blij dat ik nog nergens aan verslaafd was, krijg je dit..
Hier nog 1............en mn Blackberry slaat erzelfs van ophol haha
Mijn BB ook iedere keer hoor ik zo'n geluidje en dan denk ik 'Facebook' :face:
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Bruintje Beer schreef:Hier ben ik net wakker. Al 2 dagen om half 10 wakker! De kids ook. Heerlijk.
Plannen: Straks even langs FF(was gisteren ziek) even haar lekker knuffelen.
Maar nu eerst D. zijn fles geven. Ben benieuwd of die erin blijft zitten!
Die knuffel heb ik hard nodig!
Wij hebben net lekker boterham op. Zo maar eens aankleden. Vandaag komen mijn zus (BB) en moeder langs. Zo blij om......Zo eerst maar eens J. aankleden en zelf even douchen.
Hmmmm en verslavend werkt het forum idd!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Goedemorgen trouwens,
Hier hebben we al ontbeten! Moet de kleine meid nog douchen en aankleden en mezelf ook. Vandaag eens wat aan het huishouden gaan doen maar heb zooo geen zin.Hier is het veel gezelliger.
Hier hebben we al ontbeten! Moet de kleine meid nog douchen en aankleden en mezelf ook. Vandaag eens wat aan het huishouden gaan doen maar heb zooo geen zin.
Laatst aangepast door Makamba op wo 11 jan 2012 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
Flip Fluitketel schreef:Bruintje Beer schreef:Hier ben ik net wakker. Al 2 dagen om half 10 wakker! De kids ook. Heerlijk.
Ook vanaf deze kant een hele dikke (dan wel virtuele) knuffel voor jou!
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Flip Fluitketel schreef:Bruintje Beer schreef:Hier ben ik net wakker. Al 2 dagen om half 10 wakker! De kids ook. Heerlijk.
en nog een:
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:en nog een:Makamba schreef:Flip Fluitketel schreef:Bruintje Beer schreef:Hier ben ik net wakker. Al 2 dagen om half 10 wakker! De kids ook. Heerlijk.
Ook hier
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Goedemorgen!
Meneer ligt weer eens bij me, wil niet in z'n wiegje slapen..alleen maar bij mama.Box wil ie nu ook niet, dat is ook huilen, huilen, huilen.
Zou toch erg fijn zijn als ie dat ook eens deed! Vind het heerlijk hoor, maar kom zo nergens aan toe. Laten huilen is geen optie (wil ik ook niet) dat wordt alleen maar erger..
Meneer ligt weer eens bij me, wil niet in z'n wiegje slapen..alleen maar bij mama.Box wil ie nu ook niet, dat is ook huilen, huilen, huilen.
Zou toch erg fijn zijn als ie dat ook eens deed! Vind het heerlijk hoor, maar kom zo nergens aan toe. Laten huilen is geen optie (wil ik ook niet) dat wordt alleen maar erger..
Laatst aangepast door chocolate op wo 11 jan 2012 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Chocolate, hoe oud is je zoontje?
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
chocolate schreef:Goedemorgen!
Zou toch erg fijn zijn als ie dat ook eens deed! Vind het heerlijk hoor, maar kom zo nergens aan toe. Huilen is geen optie (wil ik ook niet) dat wordt alleen maar erger..
Is een draagdoek geen optie?
Makamba- Kletskop
chocolate! jij bent een tijdje weg geweest, of niet?
is je zwangerschap goed verlopen?
is je zwangerschap goed verlopen?
koNijntje- Prater
Waarom denken jullie dat ik blijf kolven?! Juist, meerdere keren per dag een tijdje op de bank zitten...Makamba schreef:Anniej_S schreef:koNijntje schreef:Stofzuiger schreef:Dit is gratis en niet dodelijkParisienne schreef:@ koNijntje & Flower_L : om jullie verslaving enigszins 'goed' te praten.. beter verslaafd aan dit dan aan drank, drugs en roken!
was is zo blij dat ik nog nergens aan verslaafd was, krijg je dit..
Hier nog 1............en mn Blackberry slaat erzelfs van ophol haha
Mijn BB ook iedere keer hoor ik zo'n geluidje en dan denk ik 'Facebook' :face:
Gast- Gast
Zit hij in een sprongetje?chocolate schreef:Goedemorgen!
Gast- Gast
@ Woezel: Hij is nu 4 maanden.
@ Makamba: Hij vindt het heerlijk in een draagdoek, alleen erin en eruit is een ramp, dus dat heb ik maar opgegeven
@ Konijntje: Lief dat je dat vraagt! Ik ben veel ziek geweest, en heb ook nog even in het zkh gelegen. Niet erg fijn dus. Maar achteraf had 'm nog wel even bij me willen dragen (ben precies met 40 weken bevallen!
@ Makamba: Hij vindt het heerlijk in een draagdoek, alleen erin en eruit is een ramp, dus dat heb ik maar opgegeven
@ Konijntje: Lief dat je dat vraagt! Ik ben veel ziek geweest, en heb ook nog even in het zkh gelegen. Niet erg fijn dus. Maar achteraf had 'm nog wel even bij me willen dragen (ben precies met 40 weken bevallen!
chocolate- Fluisteraar
Stofzuiger schreef:Zit hij in een sprongetje?chocolate schreef:Goedemorgen!
Heb eigenlijk geen idee Moet straks maar eens het boek erbij pakken, al is dit al zo sinds de 2de week..
chocolate- Fluisteraar
En als je hem in bed legt en even een minuut of 10 laat huilen (babyfoon ook echt uit)? Hier hebben ze dat echt nodig, 10 a 15 minuten. Iedere keer dat ik die kamer weer op loop voor een speentje begint die tijd 'opnieuw' zeg maar.chocolate schreef:Stofzuiger schreef:Zit hij in een sprongetje?chocolate schreef:Goedemorgen!
Heb eigenlijk geen idee Moet straks maar eens het boek erbij pakken, al is dit al zo sinds de 2de week..
En meestal slapen ze na even huilen of mopperen, sinds we het zo doen (vanuit het ziekenhuis na opname ivm huilen) gaat het veel beter met slapen.
Gast- Gast
chocolate schreef:@ Woezel: Hij is nu 4 maanden.
Oh jammer zeg!
Makamba- Kletskop
Goedemorgen !
Ik heb besloten dat ik weer wat actiever wil gaan forummen, heb altijd van die periodes dat ik er heel veel ben en dan weer een hele tijd niet Merk dat ik steeds weer een hoop mis en dat is best vervelend
Ik heb besloten dat ik weer wat actiever wil gaan forummen, heb altijd van die periodes dat ik er heel veel ben en dan weer een hele tijd niet Merk dat ik steeds weer een hoop mis en dat is best vervelend
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Zo jullie waren er allemaal vroeg bij haha.
F.elice werd pas om 10 uur wakker....heeeerlijk!
Ik denk dat ik vanmiddag even bij de ikea ga kijken voor die opbergkast (ander topic). En ik moet verder met leren, maar nu eerst een boterham met een eitje!
@parisienne, is de kleine nog gaam slapen?
F.elice werd pas om 10 uur wakker....heeeerlijk!
Ik denk dat ik vanmiddag even bij de ikea ga kijken voor die opbergkast (ander topic). En ik moet verder met leren, maar nu eerst een boterham met een eitje!
@parisienne, is de kleine nog gaam slapen?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
@ Stofzuiger: Wat fijn dat het nu beter gaat
Dat heb ik ook al vaak geprobeerd..maar het wordt alleen maar erger en erger..Vraag me dan toch af wat ik verkeerd doe!
@ Makamba: Baal er ook echt van :cr
Dat heb ik ook al vaak geprobeerd..maar het wordt alleen maar erger en erger..Vraag me dan toch af wat ik verkeerd doe!
@ Makamba: Baal er ook echt van :cr
Laatst aangepast door chocolate op wo 11 jan 2012 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
M@niek had ik het toch goed geraden van de opleiding
Ben nu wel blij dat ik er vroeg uit was...kwart over elf en al veel gedaan whoehoe. L zit nu al aan zn lucnch en gaat zo naar bed. Is vreselijk moe.
Ben nu wel blij dat ik er vroeg uit was...kwart over elf en al veel gedaan whoehoe. L zit nu al aan zn lucnch en gaat zo naar bed. Is vreselijk moe.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Zo ik ga de kleine man maar eens in bad doen en voeden. Hij begint wakker te worden!
chocolate- Fluisteraar
Chocolate: Sommige baby's huilen gewoon veel, dat ligt niet aan jou en je doet niks verkeerd!! Je kan het ook eens aangeven op de CB, misschien kan een pedagoog eens meekijken? En hoe slaapt hij? Wel in een slaapzakje?
En hoe voel jij je zelf? Moe? Gespannen? Of kan je er goed tegen?
Gast- Gast
anniej: ik vroeg me af hoe het nu met je man en jou gaat..
denk wel goed aangezien jullie voor een 2e willen gaan, maar vroeg me af hoe het verder verlopen is vanaf het moment dat jullie weer naar huis gingen vanaf je ouders..
denk wel goed aangezien jullie voor een 2e willen gaan, maar vroeg me af hoe het verder verlopen is vanaf het moment dat jullie weer naar huis gingen vanaf je ouders..
koNijntje- Prater
Stofzuiger schreef:Chocolate: Sommige baby's huilen gewoon veel, dat ligt niet aan jou en je doet niks verkeerd!! Je kan het ook eens aangeven op de CB, misschien kan een pedagoog eens meekijken? En hoe slaapt hij? Wel in een slaapzakje?
Lief dat je dat zegt! Je gaat het op een gegeven moment wel denken.
Het is niet zozeer dat ie veel huilt, hij wil gewoon de hele tijd bij mij zijn. Als mijn man 'm bijv. vast heeft en ik ben in de buurt schreeuwt hij alles bij elkaar tot hij bij mij is..Gelukkig vindt hij het niet erg..maar ik vind het niet leuk voor hem!
CB geeft hier hele vreemde adviezen, heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen meer in, integenstelling tot de kinderarts in het zkh. Tijdje onder behandeling geweest ivm z'n reflux en ziekenhuisopname.
's Nachts slaapt hij trouwens prima in z'n wiegje, maar heb zo'n vermoeden dat dat komt omdat z'n wiegje naast mijn kant staat
Hij slaapt (nog) niet in een slaapzak. Zijn we wel aan het overwegen, omdat hij steeds de deken van zich aftrapt en er uiteindelijk ook wakker van wordt.
Ik erger me niet aan z'n gehuil, het breekt m'n hart als ik het hoor
chocolate- Fluisteraar
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Pagina 5 van 11
Permissies van dit forum: