Dagcafe voor de mama's!
+34
L!ND@
Teddyaapje
Tiara
Barbabella
chocolate
woezel
Sofie
Happydobby
Pussycat
Roos
LMCurious
vlinder-19
Ayla
Roodkapje
snoezel
blondje1313
Bruintje Beer
koNijntje
kwak
PapillonRose
Laced
sheila123
Makamba
Fearie
Parisienne
Novalee
M@niek
meisje
Aagje!
Lejow
Flip Fluitketel
Flower_L
Muppetje
Nijntje
38 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Dagcafe voor de mama's!
Oo lekker uitslapen. Ben al 4 weken thuis dus ik slaap elke dag ook iets langer dan normaal.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan goed multitasken.. GTST volgen en forummen! Verder nog geen idee wat ik ga kijken. Vriend is vanavond vrij (werkt normaal 5/6 avonden per week) dus misschien gaan we straks nog een wat afleveringen van een serie kijken ofzo.
@ Novalee: schaam je!
@ Novalee: schaam je!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Flip Fluitketel schreef:Crime night op Veronica
Kijk nu GTST, opnieuw ontdekt tijdens mijn zwangerschapsverlof. En altijd al fan van Crime night, jammer genoeg allemaal herhalingen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een lieve reacties!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Anniej_S schreef:Flip Fluitketel schreef:Anniej_S schreef:Flip Fluitketel schreef:Crime night op Veronica
Hoe gaat het met je?!
Tsja.....het is afwachten nu. Morgen contact met de VK opnemen en die maakt dan alvast een afspraak bij de gyneacoloog mocht dit nodig zijn.
Vandaag maar even wat geld uitgegeven....had koopdrang! Je moet toch je gedachten verzetten.
Hopelijk het zet zelf dan maar door..denk ik..sorry ik weet echt niet wat ik moet zeggen..ben er stil van en zelfs nog aan je gedacht vandaag...en ach...soms is het wel even fijn om je gedachten te verzetten en wat te kopen...
Dank je voor je ! Onze tijd komt hopelijk ooit nog wel! Onze kleine meid is een hele troost en maakt een hoop goed.
TUurlijk komt jullie tijd zeker wel! Gaan jullie na dit er straks ook meteen weer voor...of wacht je daarna nog even? En idd die kleine meid van jullie maakt het zeker goed, gaat het goed met dr?!
Gast- Gast
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Moniek hoe gaat het eigenlijk met jou studie?
Ik lig trouwens als n dooie op de bank, ben zoooo moe....
Maarja, ik heb vannacht na drie uur niet meer geslapen, dat scheelt misschien
Muppetje- Ratel
Heel veel sterkte Flip Fluitketel .
Ik begin nu aan mijn eerste drie minuten vrije tijd van de dag. Oudste wilde niet naar bed vanmiddag en de jongste had ook al niet zoveel zin in slapen .
Ik begin nu aan mijn eerste drie minuten vrije tijd van de dag. Oudste wilde niet naar bed vanmiddag en de jongste had ook al niet zoveel zin in slapen .
Gast- Gast
Parisienne, neuh Volgens mij mis ik niks...
Ik ben een beetje allergisch voor NLse televisie geloof ik.
Ik ben een beetje allergisch voor NLse televisie geloof ik.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
M@niek schreef:FF, ik las het in het andere topic. Wat ontzettend verdrietig. Dikke knuffel!
+1 lees het nu pas! Wat verdrietig dit..
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Muppetje schreef:Ik lig trouwens als n dooie op de bank, ben zoooo moe....
Hopelijk ga je lekker opt ijd slapen vanavond dan? Niets gaat boven een goede n8rust..
ik merk dat gelijk, gisteraaf ook wat later als normaal naar bed gegaan...en ben gelijk vandaag uit mn hum...
Gast- Gast
@ Flip Fluitketel: ik lees nu pas wat er gebeurd is. Oh meid.. wat verdrietig! Heel veel sterkte de komende tijd!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Zit wel in de planning ja, op tijd naar bed
Muppetje- Ratel
AnnieJs Eerst wil ik dit hele gebeuren gewoon achter de rug hebben. Als je van het negatieve uitgaat kan het gerust 2/3 weken duren als je denkt aan evt curretage mocht het echt niet doorzetten. En daarna nog vloeien e.d.. Maar goed, de wens voor een 2e is er zeker en ik zou het liefst als alles weer een beetje op orde is weer voor gaan.
Met J. gaat het verder goed, ze merkt wel dat er iets is. Knuffelt en kust erg veel, maar verder is het een eigenwijze dondersteen.
Met J. gaat het verder goed, ze merkt wel dat er iets is. Knuffelt en kust erg veel, maar verder is het een eigenwijze dondersteen.
Anniej_S schreef:Oeeee charlie en nickkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Hahahaha! Volgens mij zit jij met een oog op je tv gericht en een oog hier op het scherm van je computer!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Och meisje,lees ik dit goed? Wat erg! Dikke knuffel!Flip Fluitketel schreef:AnnieJs Eerst wil ik dit hele gebeuren gewoon achter de rug hebben. Als je van het negatieve uitgaat kan het gerust 2/3 weken duren als je denkt aan evt curretage mocht het echt niet doorzetten. En daarna nog vloeien e.d.. Maar goed, de wens voor een 2e is er zeker en ik zou het liefst als alles weer een beetje op orde is weer voor gaan.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Makamba schreef:Anniej_S schreef:Oeeee charlie en nickkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Hahahaha! Volgens mij zit jij met een oog op je tv gericht en een oog hier op het scherm van je computer!
Ik lig idd heel lui op de bank met hier de F5 knop haha
Gast- Gast
sheila123 schreef:Och meisje,lees ik dit goed? Wat erg! Dikke knuffel!Flip Fluitketel schreef:AnnieJs Eerst wil ik dit hele gebeuren gewoon achter de rug hebben. Als je van het negatieve uitgaat kan het gerust 2/3 weken duren als je denkt aan evt curretage mocht het echt niet doorzetten. En daarna nog vloeien e.d.. Maar goed, de wens voor een 2e is er zeker en ik zou het liefst als alles weer een beetje op orde is weer voor gaan.
Ja idd klopt het wat je denkt.
Wat een gesex in gtst
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Wat een gesex in gtst
Kan je dr niet tegen?! Leuk setje had ze aan! Rood/oranje
Gast- Gast
Ff: dikke knuffel! Wat verschrikkelijk!
Ik ben deze week weer begonnen met werken, tenminste de eerste week na mijn verlof weer 3 dagen werken. Vandaag l naar mijn moeder gebracht. Om 17.00u afgewerkt, snel eten, boodschappen doen, l ophalen en hij ligt nu ne in bed. Ik ben echt doodop! Zo lekker douchen en in bed liggen!
Ik ben deze week weer begonnen met werken, tenminste de eerste week na mijn verlof weer 3 dagen werken. Vandaag l naar mijn moeder gebracht. Om 17.00u afgewerkt, snel eten, boodschappen doen, l ophalen en hij ligt nu ne in bed. Ik ben echt doodop! Zo lekker douchen en in bed liggen!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Anniej_S schreef:Lejow schreef:Wat een gesex in gtst
Kan je dr niet tegen?! Leuk setje had ze aan! Rood/oranje
Och, ze hobbelen maar een end weg
Zij liever met Nick, dan ik hoor haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659