Istie weer: wat voor huis hebben jullie? (koophuis)
+37
tweeling
Plien84
-Ieniemienie-
RYW
Zeester
JD
Bacio
Laced
Annie24
Zininzon
piene1983
Zonnetje
Bloom
Roodkapje
Didi
Enelya
Curious
Alex
Catwoman79
Shisha
Snack a Jack
blondje1313
Ooh La La!
Paper Crown
Rumble
SarahKey
Novalee
NoName88
Lady4
Lilou
Highway
Sarah1985
Muppetje
Lejow
miss piggy
Tsjip
Vanilla Queen
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Istie weer: wat voor huis hebben jullie? (koophuis)
Curious schreef:Arden schreef:Ik vind er hier echt supergoedkope huizen tussenzitten als ik kijk naar wat je ervoor krijgt! Hier beginnen de huizen in de "goede" buurten bij 2 ton, lager echt niet.
dat valt me ook echt op!! Daar vind je hier echt geen huizen voor..
Hier ook niet. Wij hebben een heel normale tussenwoning, voor een voor hier normale prijs, maar het is een van de duurdere in dit topic....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Curious schreef:Arden schreef:Ik vind er hier echt supergoedkope huizen tussenzitten als ik kijk naar wat je ervoor krijgt! Hier beginnen de huizen in de "goede" buurten bij 2 ton, lager echt niet.
Hier ook niet. Wij hebben een heel normale tussenwoning, voor een voor hier normale prijs, maar het is een van de duurdere in dit topic....
Wij hebben dan ook wel een enorm koopje qua huis! Dus die van ons kun je niet echt meerekenen. Normaal zijn de huizen hier in mijn woonplaats ook heel duur.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Wij wonen in een rijtjes huis! Uit de eind jaren 70, begin 80...en de rest...al sla je me dood..ik weet het niet
Gast- Gast
Muppetje schreef:Curious schreef:Arden schreef:Ik vind er hier echt supergoedkope huizen tussenzitten als ik kijk naar wat je ervoor krijgt! Hier beginnen de huizen in de "goede" buurten bij 2 ton, lager echt niet.
Same here!
@Lilou, lijkt me leuk om eens langs te komen!
Gast- Gast
Wij wonen in een grote vrijstaande woning, ik geloof 10 jaar oud. Oppervlakte enzo weet ik niet uit mn hoofd.
Zit een grote garage bij, en we hebben een ruime tuin waar niemand in kan kijken.
Gekocht voor 220.000,-. Maar ik woon in een dorp in Friesland, en hier heb je meestal voor deze bedragen wel een ruime vrijstaande woning.
Zit een grote garage bij, en we hebben een ruime tuin waar niemand in kan kijken.
Gekocht voor 220.000,-. Maar ik woon in een dorp in Friesland, en hier heb je meestal voor deze bedragen wel een ruime vrijstaande woning.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Arden schreef:Ik vind er hier echt supergoedkope huizen tussenzitten als ik kijk naar wat je ervoor krijgt! Hier beginnen de huizen in de "goede" buurten bij 2 ton, lager echt niet.
Inderdaad, ons huis is al ruim twee ton waard en we hebben gewoon een simpele tussenwoning in een goede buurt.
Gast- Gast
Wij huren dit huis, maar er was ook een mogelijkheid tot koop.
hierbij de link van het huis in hetzelfde project dat nog te koop staat:
www.youtube.com/watch?v=PP4i0LgB9DY
( niet quoten, voor ik allemaal bezoek krijg bestaan maar 4 van deze huizen:) )
De vraagprijs is 375.000 euro
5 kamers
Tuin op het Westen
Voor / zij / achtertuin
146m2
Bij ons hier kan je geen eigenlijk geen 3 kamerapp onder de 200.000 krijgen en dan heb je nog een karig geval. We wonen hier in een dure forenzenstad en dat schroeft de prijzen lekker op.
hierbij de link van het huis in hetzelfde project dat nog te koop staat:
www.youtube.com/watch?v=PP4i0LgB9DY
( niet quoten, voor ik allemaal bezoek krijg bestaan maar 4 van deze huizen:) )
De vraagprijs is 375.000 euro
5 kamers
Tuin op het Westen
Voor / zij / achtertuin
146m2
Bij ons hier kan je geen eigenlijk geen 3 kamerapp onder de 200.000 krijgen en dan heb je nog een karig geval. We wonen hier in een dure forenzenstad en dat schroeft de prijzen lekker op.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Het ligt er idd maar net aan waar je woont.
Als wij gaan wonen waar ik vandaan kom, moeten we ook geld bijleggen. In Gelderland zijn de huizen weer duurder als hier in de kop van Noord Holland.
En ik vind dat we nu al duur zitten omdat ons huis ook een opknapper is. Maar wij zitten qua locatie goed in het dorp en daar betaal je ook voor.
Als wij gaan wonen waar ik vandaan kom, moeten we ook geld bijleggen. In Gelderland zijn de huizen weer duurder als hier in de kop van Noord Holland.
En ik vind dat we nu al duur zitten omdat ons huis ook een opknapper is. Maar wij zitten qua locatie goed in het dorp en daar betaal je ook voor.
SarahKey schreef:Het ligt er idd maar net aan waar je woont.
Als je vergelijkt met de streek dan scheelt het ook weer best wat. Daar liggen de huizenprijzen toch even wat lager dan hier in het dorp.
Gast- Gast
Doedel schreef:SarahKey schreef:Het ligt er idd maar net aan waar je woont.
Als je vergelijkt met de streek dan scheelt het ook weer best wat. Daar liggen de huizenprijzen toch even wat lager dan hier in het dorp.
Ja klopt, maar jou dorp ligt weer wat centraler. Dichterbij Amsterdam en dichterbij de snelweg.
Ik gok zo dat de huizen in Andijk (noem maar wat) weer goedkoper zijn.
Wij zagen ,voor dit huis, eerst in Wieringerwaard een vrijstaand huis voor, volgens mij 110.000 euro. Was ook een opknapper, maar je had heel wat grond er om heen. Maar waar woon je dan? Ergens tussen de weilanden. Snelweg/supermarkt/normale faciliteiten daar moet je voor met de auto. Wieringerwaard stelt verder namelijk niets voor en ik zag dat niet zitten met sneeuw/slecht weer. Dus daar ging ons betaalbaar vrijstaand huis
Maar centraal wonen vind ik ook belangrijk. Alles op loopafstand, ideaal.
Al zit hier in het dorp al verschil met de prijzen in verschillende wijken. Nu is er 1 wijk waar ik voor geen goud wil wonen en daar zijn de huizen goedkoper als bv in het 'centrum' waar ons huis staat. Of de nieuwbouwwijk.
SarahKey schreef:Doedel schreef:SarahKey schreef:Het ligt er idd maar net aan waar je woont.
Ja klopt, maar jou dorp ligt weer wat centraler. Dichterbij Amsterdam en dichterbij de snelweg.
Wij zagen ,voor dit huis, eerst in Wieringerwaard een vrijstaand huis voor, volgens mij 110.000 euro. Was ook een opknapper, maar je had heel wat grond er om heen. Maar waar woon je dan? Ergens tussen de weilanden. Snelweg/supermarkt/normale faciliteiten daar moet je voor met de auto. Wieringerwaard stelt verder namelijk niets voor en ik zag dat niet zitten met sneeuw/slecht weer. Dus daar ging ons betaalbaar vrijstaand huis
Al zit hier in het dorp al verschil met de prijzen in verschillende wijken. Nu is er 1 wijk waar ik voor geen goud wil wonen en daar zijn de huizen goedkoper als bv in het 'centrum' waar ons huis staat. Of de nieuwbouwwijk.
Ik heb zelf vroeger bij een vriendin gewoond in Wieringerwerf, daar liggen inderdaad de huizen prijzen een stuk lager, grond is daar ook goedkoper. Maar toch zou ik daar nooit gaan wonen! Hoeveel ruimte we daarvoor ook krijgen.
Maar alles noordelijker dan Hoorn houdt voor mij toch op hoor Ik zit hier overigens prima in het dorp ik denk ook niet dat ik zo snel weg zou gaan hier. Ja of we moeten de loterij winnen, dan willen we een stolpboerderij in de Beemster.
Gast- Gast
Jolicious schreef:
@Lilou, lijkt me leuk om eens langs te komen!
Ah, dat moeten we gewoon echt eens doen! Ik werk dan wel weer wat nu, maar heb nog tijd genoeg over hoor ;-).
Overigens, zijn de huizenprijzen bij jullie in de buurt dan zo hoog? Naar wat voor huis zijn jullie eigenlijk op zoek?
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Jolicious schreef:En voor wat voor bedrag ongeveer?
Wij zijn aan het huizenshoppen, maar merk dat het erg verschilt per regio. Nou ben ik wel benieuwd hoe dat bij medeforummers is.. Dus is het nieuwbouw of bestaande bouw uit welk bouwjaar ongeveer? Wat heb je er dan voor aan vierkante meters? Eengezinswoning, appartement, vrijstaand etc?
Wij hebben in het midden van het land net een oude dijkwoning gekocht. Bouwjaar 1880. 145 m2 woonoppervlakte, ongeveer 425m3 inhoud. Vrijstaand. Een normale tuin erbij: stukje achter, stukje zijkant en stukje voor. Wij hebben er €260.000 voor betaald met een hypotheek van €281000. Het was geen opknapper maar wel een huis waar nog wat moet gebeuren.
Bloom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11
Wij hebben pas geleden een huis uit 1998 gekocht in een wat nieuwere wijk in een dorp vlakbij Eindhoven. Het woonoppervlak is 154 vierkante meter. We hebben een grote woonkamer van 50 vierkante meter, een aparte moderne keuken uit 2005, drie slaapkamers, een werkkamer op zolder, wasruimte op de voorzolder en een moderne, luxe badkamer uit 2005. Het huis was een stuk duurder dan de meeste huizen in dit topic met hetzelfde woonoppervlak, maar ik denk dat dat te maken heeft met de goede afwerking en de regio waar wij wonen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Doedel schreef:SarahKey schreef:Doedel schreef:SarahKey schreef:Het ligt er idd maar net aan waar je woont.
Wij zagen ,voor dit huis, eerst in Wieringerwaard een vrijstaand huis voor, volgens mij 110.000 euro. Was ook een opknapper, maar je had heel wat grond er om heen. Maar waar woon je dan? Ergens tussen de weilanden.
Snelweg/supermarkt/normale faciliteiten daar moet je voor met de auto. Wieringerwaard stelt verder namelijk niets voor en ik zag dat niet zitten met sneeuw/slecht weer. Dus daar ging ons betaalbaar vrijstaand huis
Ik heb zelf vroeger bij een vriendin gewoond in Wieringerwerf, daar liggen inderdaad de huizen prijzen een stuk lager, grond is daar ook goedkoper. Maar toch zou ik daar nooit gaan wonen! Hoeveel ruimte we daarvoor ook krijgen.
Maar alles noordelijker dan Hoorn houdt voor mij toch op hoor Ik zit hier overigens prima in het dorp ik denk ook niet dat ik zo snel weg zou gaan hier. Ja of we moeten de loterij winnen, dan willen we een stolpboerderij in de Beemster.
Ik wil eigenlijk nergens in noord-holland wonen Maar mijn man komt hier vandaan dus ja, dan gaan we maar mee. Maar dit is wel het enige dorp waar ik zou willen wonen qua bereikbaarheid en faciliteiten.
Oh zo'n stolpboederij haha, geweldig! Lijkt me ook gaaf maar dan moet je idd wel eerst wat geld winnen
Wij wonen in een rijtjeswoning uit 1930. Woonoppervlakte 90 vierkante meter, inhoud weet ik niet. We hebben 3 slaapkamer waarvan 2 ruim en 1 klein. Een vaste trap naar zolder die we in gebruik hebben als was en opslagruimte omdat het niet goed geïsoleerd is. Een tuin op het zuidwesten en een grote voortuin. We hebben voor het huis 230.000 euro betaald, voor dit type huis heel reeel waar wij wonen. Toen wij dit huis kochten vertrokken vrienden van ons naar de achterhoek om daar een huis te kopen, zij kochten voor hetzelfde bedrag als waar wij voor kochten een huis met twee keer zoveel woonoppervlakte, een gigantische tuin mét een zwembad... Heel blij was ik met ons huis maar jaloers was ik stiekem ook wel. Toch wonen we hier heerlijk, loopafstand van het centrum en de hei, dichtbij familie en vrienden en binnen 10 minuten op de snelweg. Alles binnen handbereik.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Type: Tussenwoning
Prijs: € 158.000
Bouwjaar: 1974
Perceelsopp.: 169 m² perceelopp.
Bewoonbare opp.: 115 m²
Inhoud: 350 m3
Aantal kamers:4
Aantal slaapkamers:3
Aantal badkamers:1
Woonlagen: 3
Tuin: Ja, voortuin + achtertuin
Oriëntatie tuin: achtertuin op het zuiden.
Was sprake van achterstallig onderhoud. Heb achter nieuwe kozijnen geplaatst, verder nieuwe keuken en badkamer en alles buiten en binnen geschilderd.
Omgeving Twente
Prijs: € 158.000
Bouwjaar: 1974
Perceelsopp.: 169 m² perceelopp.
Bewoonbare opp.: 115 m²
Inhoud: 350 m3
Oriëntatie tuin: achtertuin op het zuiden.
Was sprake van achterstallig onderhoud. Heb achter nieuwe kozijnen geplaatst, verder nieuwe keuken en badkamer en alles buiten en binnen geschilderd.
Omgeving Twente
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Prijs: € 152.000
Bouwjaar: 1915
Perceelsopp.: geen idee
Bewoonbare opp.: geen idee
Inhoud: geen idee
Aantal slaapkamers:2
Woonlagen: 2+zolder, maar daar kan je niet eens staan
Tuin: nee, wel een groot dakterras en een lieftallig klein 'plaatsje'
Oriëntatie dakterras: op het dak van de uitbouw en altijd de zon.
Wij hebben het huisje 1 week vóórdat de huizenmarkt in elkaar donderde gekocht. Als we dat hadden geweten hadden we gewacht zodat we een huisje met een tuin hadden kunnen kopen. Konden we toch wel, maar dan zouden we aan onze top zitten en dat wilden we dus persé niet. Ik wil ten alle tijden het huis kunnen betalen. Ook als 1 van ons er alleen zou blijven wonen. Ik vind het belangrijk dat we ook nog leuke dingen kunnen blijven doen, zoals uit eten/drinken, dagje weg, vakantie en dat we spullen kunnen kopen, noodzakelijk of niet noodzakelijk, als we dat willen. We zitten nu bij lange na niet aan onze top, dus dat zit wel goed
Het is geen groot huis, maar genoeg voor ons drietjes, al zou een extra kamer wel fijn zijn.
Beneden: woonkamer, keuken, badkamer
Boven: 2 slaapkamers, that's it
Geen tuin dus, maar wel een dakterras. Daarnaast nog een klein buitenplaatsje en een schuurtje waarin de vriezer/wasmachine/droger/cv ketel staan.
Prijs: € 152.000
Bouwjaar: 1915
Bewoonbare opp.: geen idee
Inhoud: geen idee
Aantal slaapkamers:2
Woonlagen: 2+zolder, maar daar kan je niet eens staan
Tuin: nee, wel een groot dakterras en een lieftallig klein 'plaatsje'
Oriëntatie dakterras: op het dak van de uitbouw en altijd de zon.
Wij hebben het huisje 1 week vóórdat de huizenmarkt in elkaar donderde gekocht. Als we dat hadden geweten hadden we gewacht zodat we een huisje met een tuin hadden kunnen kopen. Konden we toch wel, maar dan zouden we aan onze top zitten en dat wilden we dus persé niet. Ik wil ten alle tijden het huis kunnen betalen. Ook als 1 van ons er alleen zou blijven wonen. Ik vind het belangrijk dat we ook nog leuke dingen kunnen blijven doen, zoals uit eten/drinken, dagje weg, vakantie en dat we spullen kunnen kopen, noodzakelijk of niet noodzakelijk, als we dat willen. We zitten nu bij lange na niet aan onze top, dus dat zit wel goed
Het is geen groot huis, maar genoeg voor ons drietjes, al zou een extra kamer wel fijn zijn.
Beneden: woonkamer, keuken, badkamer
Boven: 2 slaapkamers, that's it
Geen tuin dus, maar wel een dakterras. Daarnaast nog een klein buitenplaatsje en een schuurtje waarin de vriezer/wasmachine/droger/cv ketel staan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
]Type: Tussenwoning
Prijs: € 217.000
Bouwjaar: 1987
Bewoonbare opp.: 115 m² denk ik
Inhoud: Geen idee
Oriëntatie tuin: achtertuin op het zuiden
Wij wonen in een dorpje gelegen naast Eindhoven. voor een tussenwoning in een fatsoenlijke wijk betaal je hier toch al gauw 220.000 euro excl k.k.
Wij wonen in een dorpje gelegen naast Eindhoven. voor een tussenwoning in een fatsoenlijke wijk betaal je hier toch al gauw 220.000 euro excl k.k.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Type: Appartement
Prijs: € 210.000
Bouwjaar: 1881
Bewoonbare opp.: 60m2
Aantal kamers:2
Aantal slaapkamers:1
Woonlagen: 1
Tuin: geen
Oriëntatie tuin: geen
Ligging: hartje Amsterdam
Prijs: € 210.000
Bouwjaar: 1881
Bewoonbare opp.: 60m2
Aantal kamers:2
Aantal slaapkamers:1
Woonlagen: 1
Tuin: geen
Oriëntatie tuin: geen
Ligging: hartje Amsterdam
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
En dat vind jij duur of goedkoop?Laced schreef:]Type: Tussenwoning
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
2 Kamerappartement 63m2, €102.500,-. Volgens mij is dit gebouwd tussen 1970 en 1980.
Gast- Gast
Catwoman79 schreef:Nieuwbouw huis uit 2007
169.000,- vrij op naam
2-onder-1-kap woning.
3 slaapkamers met badkamer 1ste verdieping
volleybalzaal als zolder.
Garage.
Voor en achtertuin (beide erg groot)
wow, even naar je foto gekeken....zulke huizen gaan hier weg voor 350.000 a 400.000 von .... !!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wij hebben weliswaar een huurhuis, maar aangezien mijn beste vriendin recht tegenover ons woont, in precies hetzelfde hus, alleen dan koop....kan ik dit wel invullen;)
Prijs: € 250.00 von
Bouwjaar: 2010
Perceelsopp.: geen flauw idee
Bewoonbare opp.: 110 m2??
Aantal slaapkamers:3 (en een grote zolder waar nog makkelijk 2 kamer van te maken zijn)
Oriëntatie tuin: weet ik niet eigenlijk....
Prijs: € 250.00 von
Bouwjaar: 2010
Perceelsopp.: geen flauw idee
Bewoonbare opp.: 110 m2??
Aantal slaapkamers:3 (en een grote zolder waar nog makkelijk 2 kamer van te maken zijn)
Oriëntatie tuin: weet ik niet eigenlijk....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Type: 2 onder 1 kap.
Prijs: € 275.000
Bouwjaar: Ik geloof begin jaren '80.
Perceelsopp.: 450 m2.
Bewoonbare opp.: Geen idee.
Inhoud: Geen idee.
Aantal kamers: We hebben een aparte woonkamer en keuken.
Aantal slaapkamers: 3. We hebben een grote zolder waar we ook nog een slaapkamer van kunnen maken.
Aantal badkamers: 1
Woonlagen: 3, maar op de zolder hebben we nog een (opberg)zolder gemaakt.
Tuin: Ja, voor, achter en naast.
Oriëntatie tuin: Zuid (en nu weet ik niet of het zo of zw is).
Prijs: € 275.000
Bouwjaar: Ik geloof begin jaren '80.
Perceelsopp.: 450 m2.
Bewoonbare opp.: Geen idee.
Inhoud: Geen idee.
Aantal kamers: We hebben een aparte woonkamer en keuken.
Aantal slaapkamers: 3. We hebben een grote zolder waar we ook nog een slaapkamer van kunnen maken.
Aantal badkamers: 1
Woonlagen: 3, maar op de zolder hebben we nog een (opberg)zolder gemaakt.
Tuin: Ja, voor, achter en naast.
Oriëntatie tuin: Zuid (en nu weet ik niet of het zo of zw is).
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hebben jullie dat ook met dit weer?
» Hebben jullie dat nu ook met dit weer?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hebben jullie dat ook met dit weer?
» Hebben jullie dat nu ook met dit weer?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: