Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dat ook met dit weer?

+4
Zwoesj
M_as
Jeanette
Carra
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:46

Járen achtereen heb ik 'natuurlijk' werkloos in de winter thuis gezeten, heb ik het verschil tussen winter en zomer niet bewust meegemaakt, maar dit is dan het eerste jaar dat ik fulltime doorwerk en wat heb ik het zwaar! Neutral

Als ik eenmaal vrij ben van het werk dan sjees ik naar huis, zet ik de verwarming aan, plof ik op de bank neer, ga ik liggen, val ik in slaap, word ik wakker, ga een beetje laptoppen, beetje zappen en besluit dan lekker met een boek in bed te duiken. En dan slaap ik net (voor het gevoel) en dan gaat die wekker weer.

Het is zelfs zo erg, dat ik dus last heb van het weer/lusteloosheid, dat ik geen zin heb om boodschappen te doen (doe het wel, maar met tegenzin) en ook niet zo snel naar buiten ga om bv nog sigaretten te kopen. Dan maar niet roken is het motto met sigaretten momenteel.

Vanmiddag ben ik even snel bij de Ikea langs gegaan. Ik moest en zou een boekenkast kopen. Zelf krijg ik hem niet naar boven, hij is gewoon te zwaar, en dus komen mams en haar vriend zo nog even langs om dat ding voor mij naar boven te brengen (Ze gaan naar de bioscoop hier tegenover, dus vandaar dat ze het even voor mij willen doen. smile New kids... Turbo, yeah! :P )... In de zomer zou ik de doos direct uitpakken, maar ik heb de puf niet joh.

Wil ik misschien te veel? Ligt het aan het weer? Of heeft iedereen deze dip even? Zoiets als overgangsverschijnselen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Carra wo 8 dec 2010 - 9:11

Je wordt er in ieder geval gezonder van als je er minder door gaat roken! Laughing

Maar ik heb het ook wel hoor. Wil ook zo snel mogelijk naar binnen om de rest van de avond de deur niet meer uit te gaan. Ik dwing mezelf zo af en toe om toch nog te gaan sporten.
Het is altijd makkelijk om het weer de schuld te geven, maar ik denk dat het ook echt wel zo is.

Ik merk ook dat ik helemaal nog niet toe ben aan de winter. Kan nog moeilijk wennen aan de kou. Brrr..
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Jeanette wo 8 dec 2010 - 9:15

Ik merk ook dat ik met de winter lamlendiger ben. Komt gewoon door het gebrek aan de zon zullen we maar zeggen. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:29

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart. Iemand nog behoefte om een paar tafels en een boekenkast in elkaar te draaien? Heeft opeens enorm veel respect voor Marin en haar enorme Billy-kast. (Ik heb een hele kleine versie, waar ik straks een televisie op kan zetten in de slaapkamer)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  M_as wo 8 dec 2010 - 9:40

Isa schreef:Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart. Iemand nog behoefte om een paar tafels en een boekenkast in elkaar te draaien? Heeft opeens enorm veel respect voor Marin en haar enorme Billy-kast. (Ik heb een hele kleine versie, waar ik straks een televisie op kan zetten in de slaapkamer)

Nee dank u, daar heb ik mn vader voor :P

Maar ik heb precies hetzelfde. Heb ook nergens zin in. En deze week heb ik bijna iedere avond wat. Vanavond zouden we zwemmen maar ben echt kapot. Dus blijf een keer thuis. De rest vd week druk genoeg, zucht..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:48

M_as schreef:
Isa schreef:Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart. Iemand nog behoefte om een paar tafels en een boekenkast in elkaar te draaien? Heeft opeens enorm veel respect voor Marin en haar enorme Billy-kast. (Ik heb een hele kleine versie, waar ik straks een televisie op kan zetten in de slaapkamer)

Nee dank u, daar heb ik mn vader voor :P

Maar ik heb precies hetzelfde. Heb ook nergens zin in. En deze week heb ik bijna iedere avond wat. Vanavond zouden we zwemmen maar ben echt kapot. Dus blijf een keer thuis. De rest vd week druk genoeg, zucht..

Haha, nou ik vind dat ik simpele Ikea-meubelen in elkaar moet kunnen zetten. Net zolang tot het echt niet lukt en dan ga ik mokken en anderen lief aankijken. Maar tot nu toe gaan de tafeltjes goed. smile

Het is ook dat ik nu elke avond ook wel iets heb. Mijn huis is een puinhoop, omdat ik heb besloten het helemaal anders te doen. En dat helemaal anders doen, betekent elke avond na het werk aan de bak. En morgen nog naar een verjaardag. Ik zou bijna willen dat het kerst was, maar goed, dan moet ik ook aan de bak, aangezien de hele fam bij mij komt dit jaar. Ik ben gewoon een beetje lamlendig. Als de lente komt, dan ben ik ook opeens weer een heel ander mens. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Zwoesj wo 8 dec 2010 - 9:51

Probeer een beetje tijd voor jezelf te maken Isa. Lekker met een mok thee, koekje erbij, goeie film of boek en even helemaal niets doen, relaxen. Dan kun je de winter vaak iets beter aan. Klinkt als een winterblues /dip, hebben veel mensen last van.
Enne... ik hoef je dus niet te vragen om straks bij mij thuis te komen klussen en meubels in elkaar te zetten? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  M_as wo 8 dec 2010 - 9:53

Isa schreef:
M_as schreef:
Isa schreef:Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart. Iemand nog behoefte om een paar tafels en een boekenkast in elkaar te draaien? Heeft opeens enorm veel respect voor Marin en haar enorme Billy-kast. (Ik heb een hele kleine versie, waar ik straks een televisie op kan zetten in de slaapkamer)

Nee dank u, daar heb ik mn vader voor :P

Maar ik heb precies hetzelfde. Heb ook nergens zin in. En deze week heb ik bijna iedere avond wat. Vanavond zouden we zwemmen maar ben echt kapot. Dus blijf een keer thuis. De rest vd week druk genoeg, zucht..

Haha, nou ik vind dat ik simpele Ikea-meubelen in elkaar moet kunnen zetten. Net zolang tot het echt niet lukt en dan ga ik mokken en anderen lief aankijken. Maar tot nu toe gaan de tafeltjes goed. smile

Het is ook dat ik nu elke avond ook wel iets heb. Mijn huis is een puinhoop, omdat ik heb besloten het helemaal anders te doen. En dat helemaal anders doen, betekent elke avond na het werk aan de bak. En morgen nog naar een verjaardag. Ik zou bijna willen dat het kerst was, maar goed, dan moet ik ook aan de bak, aangezien de hele fam bij mij komt dit jaar. Ik ben gewoon een beetje lamlendig. Als de lente komt, dan ben ik ook opeens weer een heel ander mens. smile

Ja ik heb 2 linkerhanden :P dus ik begin er maar niet aan zolang ik thuis woon.
Wel zwaar als je dan iedere avond aan de bak moet ja. Met kerst heerlijk 1,5 week vrij. Ff bijkomen en dan fris en fruitig het nieuwe jaar in. Op naar de zomer!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  SnowWhite wo 8 dec 2010 - 9:59

Och, ik heb er ook last van!
Heerlijk om thuis te komen en de verwarming aan, op de bank met een thee'tje erbij.
De avond gaat dan eigenlijk zo snel, dat de volgende ochtend de wekker voor mijn gevoel te snel gaat! Helemaal niet uitgerust en ga met flinke tegenzin naar mijn werk. In de zomer gaat het toch allemaal wat makkelijker en vind ik naar mijn werk fietsen ook echt leuk. Maar met deze kou of gladheid is het totaal geen pretje!

Btw, ik heb hier ook een grote Billy kast staan. Gelukkig hebben vriendlief en ik die in de zomer in elkaar gezet Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:00

M_as ; Het is mijn eigen keuze hoor. smile Ik wil het anders, dus dan moet het gebeuren. Ik merk alleen dat wat moet gebeuren, me nu even extra moeite kost. Ik heb net de twee tafeltjes, als salontafel geplaatst, en het enige wat ik voor mezelf kon zeggen was:"Dat had ik veel eerder moeten doen", dus het loont nog wel. smile

Ik ben tussen Kerst en O&N vrij, dus dan maar even bijtanken. En idd op naar de 25 graden. 30 graden en ik klaar weer dat ik me zo lamlendig voel omdat het zo warm is. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Ploen wo 8 dec 2010 - 10:02

Ik heb dat de afgelopen jaren ook gemerkt, in deze periode heb ik echt vaak geen zin om ergens heen te gaan. lekker op de bank thuis. Terwijl ik in de zomer vaak geen avond thuis te vinden ben
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:05

SnowWhite schreef:
Btw, ik heb hier ook een grote Billy kast staan. Gelukkig hebben vriendlief en ik die in de zomer in elkaar gezet Wink

Diep respect! smile

Vanavond haalde ik 'hem' uit mijn auto, toen mijn buurman (ik weet niet waar hij precies woont, maar hij is altijd te vinden in het bergingshok met oud papier e.d.) me zag sjouwen met de doos. Zegt die lieve man (minstens 70+, denk ik), zullen we hem samen naar boven tillen? Dat biedt hij zelfs aan als hij mij met boodschappen ziet, haha. En laatst toen ik een paar dagen thuis was, zei hij:"Je bent toch niet werkloos, hè? Want dat moet je in deze tijd niet hebben, hoor!" Haha! Very Happy Goed, ik laat die man niet mijn meubelen naar boven sjouwen, echt niet. Maar zo lief!

En nu wil ik hulp, want ik wil vanavond toch echt mijn Tessjes Gerritsen in de kast zien pronken. :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Zwoesj wo 8 dec 2010 - 10:09

Geen gespierde, niet 70+ zijnde vent bij je in de buurt die je helpen wil :P?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:13

Zwoesj schreef:Geen gespierde, niet 70+ zijnde vent bij je in de buurt die je helpen wil :P?

Hahaha, helaas Very Happy

De boekenkast gaat vanavond niet worden. Ik heb geen hamer, geen kruisschroevendraaier, geen gewone schroevendraaier.... Het enige wat ik van de tekening zeker heb, is mijn gejatte potlood van de IKEA. Very Happy... Nu had ik bedacht dat bestek ook zou volstaan, maar toen snapte ik de tekening niet meer. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Zwoesj wo 8 dec 2010 - 10:23

hmmm nu ben ik toch wel heel benieuwd naar je haarkleur Very Happy
Zo moeilijk is Ikea normaal niet... nu moet ik ook zeggen dat mijn vriend onze Billy in elkaar heeft gezet, en dat ik een andere Ikea kast ook half gesloopt heb bij het in elkaar zetten :P
Hoe groot is jouw Billy?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:29

Zwoesj schreef:hmmm nu ben ik toch wel heel benieuwd naar je haarkleur Very Happy
Zo moeilijk is Ikea normaal niet... nu moet ik ook zeggen dat mijn vriend onze Billy in elkaar heeft gezet, en dat ik een andere Ikea kast ook half gesloopt heb bij het in elkaar zetten :P
Hoe groot is jouw Billy?

Ik ben net met 9% geblondeerd (en daarna rood geworden, en schapen met een rode stempel zijn rijp voor de slacht) en ik ben er stellig van overtuigd dat mijn hersenen zijn aangetast (als die er nog zaten :P ). (Tjemig, ben ik nog te volgen? :P)

Dit is mijn kleine Billy-kast;



Hebben jullie dat ook met dit weer?  Billy-boekenkast-bruin__31253_PE120470_S4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Zwoesj wo 8 dec 2010 - 10:32

Ehm... Schapen slachten? Blond en toen rood? nee sorry het is woensdag, tijd voor weekend, en half 11 's avonds, dan is ook mijn hersenpan niet zo optimaal meer :P

Ow maar die moet toch lukken? of is het meer dat je geen zin hebt hem in elkaar te zetteb angel
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:35

Eerst even het hersenloze uitleggen;

Ik heb krullen van mezelf en 15 jaar geleden was ik een vrij fors meisje met net rood gekleurd haar, toen een klasgenoot zei:"Niet alleen is ze lekker mals, maar door die rooie stempel in haar haar is ze ook nog eens rijp voor de slacht". Het schijnt dat je schapen stempelt als ze geslacht moeten worden. Sad En die stempels zijn rood. Sad

En om eerlijk te zijn, het is geen 18.00u meer. Ik ben er wel klaar mee voor vandaag. :$ Als het net zo simpel was geweest als de tafels, dan zat de boekenkast waarschijnlijk nu in elkaar... Maar het is bijna 23.00u... Tja.... Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Zwoesj wo 8 dec 2010 - 10:41

Kijk nu is hij helemaal duidelijk smile

Ach die boekenkast rent niet weg, morgen weer een nieuwe dag!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:44

And so shall it be! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:51

Ik heb dat ooook! Ik moet 's ochtends altijd naar het station fietsen als ik naar school moet. Een kwartier ongeveer. Maar als ik dan weer terug naar huis fiets, heb ik het vaak zó koud dat ik bijna niet meer warm word altijd eindelijk thuis ben.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  loura wo 8 dec 2010 - 10:53

Ik heb het ook wel hoor als ik gewerkt heb, dan wil ik meteen naar huis lekker warm. Ik stoor me er ook heel erg aan als ik maar eventjes moet wachten op een tram of trein.. Tis zo koud wi gewoon naar huis!!! Wink

Maar ik voel me niet lamlemdig erdoor.. Ik vind het wel gezellig zo binnen en straks met de feestdagen...

Maar kan goed komen aan te kort daglicht.. Misschien moet je zn lamp kopen!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:56

Om even weer ontopic te geraken;

Hebben jullie dan ook dat jullie moeten huilen, of althans dat je tranen voelt opkomen, als er iets gebeurd wat je net niet had verwacht?

Zoals gisteren, ik gleed uit op het middenportiek (ik stond na de glijpartij nog steeds). Compleet logisch en ook compleet te verwachten, maar ik kon wel janken. Moest mezelf echt even vermannen om mezelf niet zo zielig te vinden en gewoon naar de auto te lopen. Maar ik kon wel even.... Grrrr!

Het schijnt dat we straks enkel met een passysteem binnen kunnen komen. Heerlijk, minder sleutels aan de bos. Maar ze hebben één achterdeur al geblokkeerd, we kunnen er niet meer in. Ik kon wel janken.... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:58

loura schreef:Ik heb het ook wel hoor als ik gewerkt heb, dan wil ik meteen naar huis lekker warm. Ik stoor me er ook heel erg aan als ik maar eventjes moet wachten op een tram of trein.. Tis zo koud wi gewoon naar huis!!! Wink

Maar ik voel me niet lamlemdig erdoor.. Ik vind het wel gezellig zo binnen en straks met de feestdagen...

Maar kan goed komen aan te kort daglicht.. Misschien moet je zn lamp kopen!

En dat heb ik dus ook. Dat ik alles zo gezellig vind. Dat de oliebollenkraam weer voor de deur staat, dat er straks weer met het hele gezin gegeten wordt, dat er straks weer een nieuw jaar wordt ingeluid, waar wij allemaal weer deel van mogen uitmaken. En het vroege donker, HEERLIJK!

Alleen die lamlendige kou... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:31

Heb de reacties niet gelezen sorry, te moe :P. Ik had hier voorheen verder nooit echt last van. Ik ging naar Zweden in de winter en hoorde wel van mensen dat het daar om drie uur in de middag al donker werd maar vond het wel gezellig klinken. Ik besefte niet dat mijn lichaam vanaf de schemering al denkt; hee, de avond gaat in, we gaan afbouwen. Met als gevolg dat ik rond een uur of negen 's avonds helemaal gaar was hahaha.

Op dit moment heb ik het ook wel moeilijk maar goed, dat zal voornamelijk aan het feit liggen dat ik drie maanden niet gewerkt heb. Het viel me nu pas op hoe vroeg het eigenlijk alweer donker is :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat ook met dit weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum