Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

+15
RioolSpook
Caroow
Ragazza
Punk'd
Sadie_
Shisha
Moira
Pannetoet
Ella
Auxo
Phileine
luisa
SuzieQ
Parel
Nyx
19 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Nyx di 16 jul 2013 - 8:02

Ik hoef maar een arm omhoog te doen of het zweet loopt me in straaltjes van mijn rug, gezicht etc.

Hebben jullie daar ook last van met dit weer? En wat doen jullie er tegen? Thuis vind ik het nog niet zo heel erg, maar als ik in een winkel loop dan gebeurt het ook en dat vind ik niet alleen heel vies lijken, voor mezelf voelt het ook vies.

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Parel di 16 jul 2013 - 8:29

Het loopt niet in straaltjes van m'n rug, maar als ik van buiten naar binnen ga of andersom krijg ik wel even een klap in mijn gezicht!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  SuzieQ di 16 jul 2013 - 8:38

Helaas wel. Ik snap daarom ook nooit waarom ze het weercijfer 10 geven bij een temp. van 31 graden, volle zon en weinig wind (zoals volgende week hier). Ik bind dat vreselijk, op kantoor zweet ik me dan ook te pletter en mijn handen en voeten zwellen zo op en de adres liggen er dan zo dik op. Lelijk en pijnlijk, kan geen schoenen aan en werken is niet prettig met natte handen en natte billen op die stoel de hele dag.
Ik gebruik wel eens odorex extra dry ofzo, dan blijven mijn oksels wel droger, maar ik kan het niet overal op doen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  luisa di 16 jul 2013 - 8:42

huh? Zo warm is het nou toch ook niet? Ik heb er in ieder geval geen last van. vind het heerlijk weer, warmer mag ook nog.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Phileine di 16 jul 2013 - 8:43

Ja, daar heb ik ook last van Neutral Sinds ik medicijnen slik, is het nog erger geworden. Ik heb vooral last van zweetaanvallen in mijn gezicht, dus spontaan druppeltjes op mijn bovenlip en voorhoofd. Ik probeer altijd heel rustig aan te doen met warm weer, maar ik kan het niet altijd voorkomen. Geef mij maar de herfst en winter Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Auxo di 16 jul 2013 - 8:44

Ja ik heb dat ook, al loopt het niet in straaltjes over mijn lijf. Maar als ik aan het werk ben met dit weer heb ik wel zweedruppeltjes op mijn voorhoofd staan en wordt mijn haar aan de zijkanten wat vochtig (vind dat zo vies Sad ). Kleding blijft ook altijd zo aan je lijf plakken, als ik naar de wc moet en een spijkerbroek aan heb is dat een heel gedoe. 

Ik snap ook niet dat mensen die hitte fijn vinden, zeker als het niet of nauwelijks waait.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Ella di 16 jul 2013 - 8:46

Ik heb er gelukkig geen last van.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Nyx di 16 jul 2013 - 8:46

Ik heb dit pas sinds de trouwdag van mijn vader en zijn vrouw en dat is nu vier jaar geleden.

Eerder kreeg ik inderdaad wel de welbekende klap tegen de kop of dat ik het zo warm had dat ik mijn hoofd moest koelen met water, maar ik heb bijna 27 jaar zweetvrij geleefd. En opeens was daar die warme dag (ruim 30 graden) in Juli en moest ik nog snel even een bloem scoren voor in mijn haar en bij thuiskomst kon ik mijn make-up opnieuw doen. Iedereen vond het ook niet meer dan normaal dat ik die dag zweette, maar het is nooit meer overgegaan. Het hoeft maar even boven de 20 graden te komen en ik lek... nerd 

De oksels heb ik dan, raar genoeg, weer weinig last van. Het zijn echt voornamelijk mijn rug en gezicht en plakhaar. En nu het dan echt warm is tussen de borstjes. :P  Maar daar kan ik ook geen Oderex op smeren. :nopompom:
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 8:48

Sinds ik afgevallen ben en met de pil gestopt ben, heb ik dat gelukkig niet meer. Op m'n rug nog wel trouwens, maar dat valt eigenlijk niet op.

Maar vandaag vond ik het echt net warm, vandaag had ik nergens last van smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Pannetoet di 16 jul 2013 - 10:57

SuzieQ schreef:Ik snap daarom ook nooit waarom ze het weercijfer 10 geven bij een temp. van 31 graden, volle zon en weinig wind (zoals volgende week hier). 
Dat snap ik ook niet! Of als ze op de radio zeggen 'heerlijk dit weer'.. helemaal niet heerlijk! Veel te heet voor Nederland! Verschrikkelijk vind ik het.. 


Qua zweten valt het mee..het moment dat ik ga zweten in het gezicht/nek/rug moet nog komen maar ik heb wel enorm last van natte oksels, heel vies! Verder kan ik doen wat ik wil maar zweten hó maar..ik krijg een enorm rooie boei en met een beetje pech gigantische hoofdpijn omdat ik het bijna niet kwijt kan dus ook ik hou mij rustig en vooral veel water drinken smile 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Moira di 16 jul 2013 - 11:34

Phileine schreef:Ja, daar heb ik ook last van Neutral Sinds ik medicijnen slik, is het nog erger geworden. Ik heb vooral last van zweetaanvallen in mijn gezicht, dus spontaan druppeltjes op mijn bovenlip en voorhoofd. Ik probeer altijd heel rustig aan te doen met warm weer, maar ik kan het niet altijd voorkomen. Geef mij maar de herfst en winter Wink

Dat heb ik ook! Vind dat zó vervelend. Het zijn echt maar een paar plekken waar ik heftig zweet en bijvoorbeeld bij mijn oksels weer helemaal niet. Met dagcreme op is het al helemaal erg, dus die doe ik met het warme weer niet op. Geef mij ook maar herfst en winter smile .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Shisha di 16 jul 2013 - 22:30

Ik heb er gelukkig geen last van, heb het ook helemaal niet warm. Zweet sowieso weinig van mezelf.
Ik vind het juist heerlijk dit weer! (mag alleen wel wat zonniger)
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Sadie_ di 16 jul 2013 - 22:32

Ik dacht dat het aan mij lag! Ik heb het ook, in mijn gezicht eigenlijk alleen, net of ik een opvlieger krijg :nopompom:
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Punk'd di 16 jul 2013 - 23:14

Ik heb echt nergens last van en zit in een van de warmste stukken in Nederland volgens mij.

Ik had nog een discussie over de airco. Die werd op 17 graden gezet. Het leek wel een koelkast! Dat is toch helemaal niet lekker? In de winter zet je je verwarming toch ook niet op 17 graden? En dan heb je nog wel een warme trui aan. Nu zat ik gewoon weg te rillen in een vriesvak.

Ik zet liever een raampje open. Als het 23/24 graden in een kantoor is (mits het raam open staat) kan ik prima werken.

Ik ga tijdens de pauze ook lekker in het zonnetje zitten hoor. Beetje vitamine D binnen krijgen. Die kans krijgen we hier niet zo vaak Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Sadie_ di 16 jul 2013 - 23:17

Punk'd, dat is op mijn werk ook! Echt niet grappig, ik kan niet eens korte mouwen aan daar, beetje zonde van al mijn leuke zomerkleding. Ik geniet trouwens wel erg van het weer alleen dat warme zweethoofd als ik van mijn fiets afstap vind ik niet zo.
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Ragazza di 16 jul 2013 - 23:22

Een airco moet je met dit weer ook niet op 17/18 graden zetten, is inderdaad veel te koud. Een verschil van een paar graden met buiten is lekker. Dus als het buiten 26 graden is en je zet de airco op 23 graden, dan is dat prima en werkt het al verkoelend.

Ik heb nu lekker het raam open, er waait toch nog wel een verkoelend briesje naar binnen, ik heb dat liever dan de airco en kan het tot nu toe prima handelen.

Maar om even on topic te gaan: ik zweet ook best wel gauw en doe in ieder geval nooit kleding aan naar het werk waar je zweetplekken goed op kan zien. Ik zweet trouwens het hele jaar door, maar 's zomers is het het 'ergst'. En dat zet ik even tussen haakjes, want ik ben wel dol op dit weer! Ik heb niet dat ik zichtbaar zweet, ja, alleen als ik aan het sporten ben.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Caroow di 16 jul 2013 - 23:35

Ik heb het alleen als ik zoon voed, dan zweet ik echt overal. De rest van de tijd vind ik het echt heerlijk.

Ja en op het werk heb ik het warm, lange zwarte broek, zwart dik schort, hemd, shirt met opgerolde mouwen en dat bij een graad of 30. Maar goed, dat liever dan kou hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  RioolSpook di 16 jul 2013 - 23:44

Nee.. als ik zweet is het echt een unicum. En sinds k afgevallen ben is dit alleen maar nog minder geworden. Zelfs nu heb ik koude voeten bijvoorbeeld.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Sterre wo 17 jul 2013 - 1:59

Hier is het op kantoor 27 graden, dat is wel een beetje benauwd maar toch zweet ik niet zolang ik rustig achter mijn bureau aan het werk ben. Dit weer vind ik juist heerlijk. Ik zit steeds op de klok en naar buiten te kijken, ik wil lekker buiten zijnnn.

Veel warmer weer dan dit hoeft voor mij niet trouwens, dit is perfect!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Marin wo 17 jul 2013 - 2:27

Ik vind het wel lekker eigenlijk, zowel binnen als buiten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Mida4you wo 17 jul 2013 - 3:01

Pff ik heb er ook last van. Vooral als ik wat drukker ben dan loopt het zo over mijn rug en voel ik het onder mijn oksels.... Ook krijg ik snel een rood hoofd..... Het is mij nu veel te warm ( en dan nu ik ook nog hoogzwanger ben ) maar normaal gesproken kan ik ook niet goed tegen de hitte.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Nyx wo 17 jul 2013 - 8:00

Eigenlijk vind ik het buiten nog niet eens extreem warm. Er staat nog een vrij 'koude' wind. Heerlijk! Ik heb dit jaar ook geen last van warmte in huis, want ik heb eindelijk een oplossing gevonden om het tegen te gaan; Ramen en deuren open. Het waait hier boven goed door.

Vandaag moest ik even naar de Action en de supermarkt voor een aanbieding en beide keren kwam ik thuis met zweet op het gezicht, zweet op de rug en plakhaar. Nu vind ik dat thuis nog niet eens zo heel erg, maar het komt ook voor dat het in de winkel al begint en dan schaam ik me best wel. Prima als ik een beetje zweet heb op mijn bovenlip, maar dit is het gutsen.

Nu moet ik wel bekennen dat ik me door mijn gewicht, en door de schaamte voor mijn lichaam, me dikker kleed. Een dun t-shirtje heeft altijd een strak ondershirtje. Het ziet er niet flatteus uit, daarom hoef ik het niet te doen, maar ik voel me er op de één of andere manier fijner in. Ik draag ook geen shortjes, maar gewone lange spijkerbroeken.

Wordt rap tijd dat het gewicht eraf gaat, want ik denk echt dat het daaraan ligt. Kan momenteel niets anders verzinnen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Gympie wo 17 jul 2013 - 8:31

Ik heb daar alleen in Nederland last van, in het buitenland zweet ik veel minder. Ik vind dit weer wel heel lekker, maar dat zweten is niet leuk!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat nu ook met dit weer?  Empty Re: Hebben jullie dat nu ook met dit weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum