slaapzak of andere tips?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
slaapzak of andere tips?
mijn zoontje van net 3 jaar ligt in bed ontzettend te draaien. hij ligt om de haverklap boven de dekens. Hij heeft een pyjama aan en ligt onder een dekbed en dekentje. sindskort hebben we een babyfoon met camera en nu pas zien we hoeveel hij draait. Als ik hem heb ingestopt ligt hij een kwartier later alweer boven de dekens.. Elke ochtend word ie hoestend wakker en omdat ij het koud heeft. Hij is ongeveer 98 cm lang. Ik heb hem wel eens een slaapzak maat 110 aangetrokken maar dat was krap aan. Een gewone open slaapzak wil hij niet. ook daar ligt ie binnen no time boven op.
Wat kan ik doen om hem toch warm te houden? Bestaan er grotere maten dan 110 cm of krijg je dan automatisch de open slaapzakken?
Wat kan ik doen om hem toch warm te houden? Bestaan er grotere maten dan 110 cm of krijg je dan automatisch de open slaapzakken?
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
Re: slaapzak of andere tips?
Kan je niet zelf (of iemand in je omgeving) een slaapzak maken dus naar de maat (lengte breedte enzovoort wat jij graag wilt).
http://www.kiind.nl/articles/105/Slaapzakje_maken.html
Ik vind op internet wel langere slaapzakjes (bijv. 120 cm) maar deze kosten allemaal rond de 35/40 euro, dus ik zou er dan voor kiezen om er 1 zelf te maken.
http://www.kiind.nl/articles/105/Slaapzakje_maken.html
Ik vind op internet wel langere slaapzakjes (bijv. 120 cm) maar deze kosten allemaal rond de 35/40 euro, dus ik zou er dan voor kiezen om er 1 zelf te maken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
En een warmere pyjama aan? Die fleece pyjama's zijn over het algemeen best warm.
Gast- Gast
Ik heb wel eens een slaapzak van 130 cm gekocht. Dat was bij een babywinkel in Duiven, ik ben de naam even kwijt.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: