DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Google is my best friend baby!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Deze is leeeeeeeeeeeeeeeeeuk!Smikkell schreef:Aardewerk?Reva schreef:Leuk, Smikkel! g Ik wil een leuke theepot
OMG ik wil het!!!!
Erin- Ratel
Dan ligt het wellicht aan mijn browser (Firefox)? Want ik kan dus klikken wat ik wil maar ik krijg géén blokjes. Dat klikken had ik nl al geprobeerdSmikkell schreef:Ja, op het plaatje klikken en dan slepen met de blokjes.Sjaantje schreef:Cute!!! Merk zegt me niets maar vind ze wel überschattig!
Wist ook niet dat je dan grootte vh plaatje aan kon passen joh! Dacht dat dat op dit forum gewoon niet kon
Ff proberen:
Plaatje kleiner lukt me niet?? Is dat niet gewoon kwestie van kleiner slepen dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Dan ligt het wellicht aan mijn browser (Firefox)? Want ik kan dus klikken wat ik wil maar ik krijg géén blokjes. Dat klikken had ik nl al geprobeerdSmikkell schreef:Ja, op het plaatje klikken en dan slepen met de blokjes.Sjaantje schreef:Cute!!! Merk zegt me niets maar vind ze wel überschattig!
Wist ook niet dat je dan grootte vh plaatje aan kon passen joh! Dacht dat dat op dit forum gewoon niet kon
Ff proberen:
Plaatje kleiner lukt me niet?? Is dat niet gewoon kwestie van kleiner slepen dan?
Yup, ligt aan browser. In IE lukt t wél!
Erin schreef:Smikkell schreef:Deze is leeeeeeeeeeeeeeeeeuk!Smikkell schreef:Aardewerk?Reva schreef:Leuk, Smikkel! g Ik wil een leuke theepot
OMG ik wil het!!!!
Die is leuk!
Vrees allee dat als ik dat hier thuis neerzet, het theepotje op een dag zomaar opeens kapot is. Net als die leuke uil-mok trouwens.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Want?Yasmine schreef:Erin schreef:Smikkell schreef:Deze is leeeeeeeeeeeeeeeeeuk!Smikkell schreef:Aardewerk?Reva schreef:Leuk, Smikkel! g Ik wil een leuke theepot
OMG ik wil het!!!!
Die is leuk!
Vrees allee dat als ik dat hier thuis neerzet, het theepotje op een dag zomaar opeens kapot is. Net als die leuke uil-mok trouwens.
Gast- Gast
Laten we het zo zeggen dat niet iedereen hier in huis er dezelfde smaak op na houdt..
Jasmine- Ratel
Ik hoop toch niet dat je het over je partner hebt, want dat zou wel heel triest zijn.Yasmine schreef:Laten we het zo zeggen dat niet iedereen hier in huis er dezelfde smaak op na houdt..
Gast- Gast
Lieve dames! Ik ga een poging doen tot lezen en dan hopelijk slapen! Spreek jullie vast morgen weer! Slaap lekker!
Erin- Ratel
Trusten Erin.Erin schreef:Lieve dames! Ik ga een poging doen tot lezen en dan hopelijk slapen! Spreek jullie vast morgen weer! Slaap lekker!
Gast- Gast
*neemt aanloop om in bed te duiken en roept ondertussen:*
WELTERUSTEN!!
WELTERUSTEN!!
Hij zal het niet bewust gaan slopen, maar mooi vindt hij het zeker niet.
Tja, zo zeggen wij onder elkaar of we iets wel of niet mooi vinden. Andersom net zo.
Tja, zo zeggen wij onder elkaar of we iets wel of niet mooi vinden. Andersom net zo.
Jasmine- Ratel
Weltrusten erin en sjaan
Jasmine- Ratel
Maar als jij het nou mooi vindt, dan kan jij het toch komen. Neem aan dat je partner toch ook jouw smaak en keus respecteert? Zo kwam het niet over.Yasmine schreef:Hij zal het niet bewust gaan slopen, maar mooi vindt hij het zeker niet.
Trusten Sjaan. Laat je de inhoud van de koelkast gewoon beneden?
Gast- Gast
Ja hoor schat. Mijn slaapkamer is namelijk beneden
Ooh wat ligt dat lekker, zo'n warm bedje...
Hm, daar zat ik nog even over te twijfelen.Sjaantje schreef:Ja hoor schat. Mijn slaapkamer is namelijk beneden
Gast- Gast
Kwam dan inderdaad verkeerd over. Respecteren elkaars smaak en keuzes zeker wel hoor.
Jasmine- Ratel
Waarover, of mijn slaapkamer beneden is? Ja hoor, vraag maar aan *****.Smikkell schreef:Hm, daar zat ik nog even over te twijfelen.Sjaantje schreef:Ja hoor schat. Mijn slaapkamer is namelijk beneden
En óók hoe mijn keuken is, een soort kabouter-keuken.
Ik vraag niemand wat en zeker niet *****. Ik geloof je als jij dat zegt. Mijn slaapkamer is ook op de zelfde verdieping, maar toch zit ik nog op de bank.
Gast- Gast
Super dat je me gelooft Ben er ook héél blij mee, huis was al aangepast (vandaar verlaagde keuken, ik kan zittend koken en afwassen) toen ik hier kwam wonen. Had alleen liever in andere plaats gewoond, maar ach...
Ga nu echt slapen, truste!
Ga nu echt slapen, truste!
Goedemorgen! En mijn 1e kilo is er al af!! (weeg stiekem toch elke dag haahha ben veel te nieuwsgierig of er al wat vanaf is elke dag )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: