DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik wil ook niet slapen, want dan moet ik opstaan en laptop wegleggen en dan zie ik eventueel dat mijn kopje is gebroken..
Ligt die nog steeds daar en heb jij nog steeds een natte sok/pantoffel?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sloffen en sokken heb ik uitgedaan met mijn voeten, zonder te kijken en mijn voeten opgetrokken op de bank, want de vloer is nat Ik blijf hier gewoon zitten tot het is opgelost.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook niet slapen, want dan moet ik opstaan en laptop wegleggen en dan zie ik eventueel dat mijn kopje is gebroken..
Gast- Gast
Ik weet nog iets dat veranderd is vandaag: ik krijg ineens meldingen van privé-berichten :S
Bovendien is het ineens zo dat smileys, tekstkleuren en afbeeldingen worden weergegeven in het tekstinvoervak. Zou dát de update van vandaag zijn? Of loop ik nu achter en is dit alláng besproken?
Bovendien is het ineens zo dat smileys, tekstkleuren en afbeeldingen worden weergegeven in het tekstinvoervak. Zou dát de update van vandaag zijn? Of loop ik nu achter en is dit alláng besproken?
Weet ik want deze stond op google en de jouwe niet.Smikkell schreef:Dat is toch mijn beker niet.Sjaantje schreef:
Die van mij ziet er zo uitSjaantje schreef:Weet ik want deze stond op google en de jouwe niet.Smikkell schreef:Dat is toch mijn beker niet.Sjaantje schreef:
Gast- Gast
Geloof er nix van, want dies nog heel!
Over die priveberichten is een topic de rest heb ik geen last van. Of bedoel je dat je de kleur en smiles nu ziet als je ze in het invoervlak plaatst? En voorheen codes?Sjaantje schreef:Ik weet nog iets dat veranderd is vandaag: ik krijg ineens meldingen van privé-berichten :S
Edit: uhh, van reacties krijg je meldingen en dáár is een topic over. Van priveberichten kreeg je altijd als een mails als je dat niet had uitgezet en ik kreeg ook altijd hier als een melding. Maar vandaag zijn de instellingen gereset. Dus ik denk dat jouw instellingen al die tijd anders hebben gestaan en nu weer op standaard instellingen staan.
Laatst aangepast door Smikkell op di 10 jan 2012 - 13:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sloffen en sokken heb ik uitgedaan met mijn voeten, zonder te kijken en mijn voeten opgetrokken op de bank, want de vloer is nat Ik blijf hier gewoon zitten tot het is opgelost.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook niet slapen, want dan moet ik opstaan en laptop wegleggen en dan zie ik eventueel dat mijn kopje is gebroken..
Whuhahahhahahaha good luck with that!!
Erin- Ratel
Ow, en die van mij dus niet?Sjaantje schreef:Geloof er nix van, want dies nog heel!
Gast- Gast
Ja klopt, die codes!Smikkell schreef:Over die priveberichten is een topic de rest heb ik geen last van. Of bedoel je dat je de kleur en smiles nu ziet als je ze in het invoervlak plaatst? En voorheen codes?Sjaantje schreef:Ik weet nog iets dat veranderd is vandaag: ik krijg ineens meldingen van privé-berichten :S
En ik zag vanaaf toen ik thuiskwam idd een topic van Zusje over dat gedoe met die e-mails maar ik had nog niet eerder gemerkt dat het in mijn voorkeuren ook veranderd was voor mijn pm's. Kwam ik net pas achter omdat iemand me een pm stuurde.
zie verder mijn edit.Sjaantje schreef:Ja klopt, die codes!Smikkell schreef:Over die priveberichten is een topic de rest heb ik geen last van. Of bedoel je dat je de kleur en smiles nu ziet als je ze in het invoervlak plaatst? En voorheen codes?Sjaantje schreef:Ik weet nog iets dat veranderd is vandaag: ik krijg ineens meldingen van privé-berichten :S
En ik zag vanaaf toen ik thuiskwam idd een topic van Zusje over dat gedoe met die e-mails maar ik had nog niet eerder gemerkt dat het in mijn voorkeuren ook veranderd was voor mijn pm's. Kwam ik net pas achter omdat iemand me een pm stuurde.
En heb je niet rechts bovenin op de A/A knop gedrukt? Want dan zie je in plaats van de html de smiles en kleuren.
Gast- Gast
Nee die was toch kapot? Vind je beker wel schattig overigensSmikkell schreef:Ow, en die van mij dus niet?Sjaantje schreef:Geloof er nix van, want dies nog heel!
Ik had meldingen van privé-berichten UIT staan omdat ik een pop-up hier fijner vindt. Dus denk idd dat alles gereset is? Dat van die AA-knop wist ik niet, ben me er niet van bewust dat ik daar aangezeten heb. Thanx!
Ah, die A/A knop is heel handig met foto's en plaatjes plaatsen en het formaat aanpassen.Sjaantje schreef:Nee die was toch kapot? Vind je beker wel schattig overigensSmikkell schreef:Ow, en die van mij dus niet?Sjaantje schreef:Geloof er nix van, want dies nog heel!
Ik had meldingen van privé-berichten UIT staan omdat ik een pop-up hier fijner vindt. Dus denk idd dat alles gereset is? Dat van die AA-knop wist ik niet, ben me er niet van bewust dat ik daar aangezeten heb. Thanx!
Ja, ik ben heel blij met mijn Donna Wilson bekertjes. Maar ze mogen niet stuk
Ik heb ook deze
Gast- Gast
Schattig!!!
Erin- Ratel
Cute!!! Merk zegt me niets maar vind ze wel überschattig!
Wist ook niet dat je dan grootte vh plaatje aan kon passen joh! Dacht dat dat op dit forum gewoon niet kon
Ff proberen:
Plaatje kleiner lukt me niet?? Is dat niet gewoon kwestie van kleiner slepen dan?
Wist ook niet dat je dan grootte vh plaatje aan kon passen joh! Dacht dat dat op dit forum gewoon niet kon
Ff proberen:
Plaatje kleiner lukt me niet?? Is dat niet gewoon kwestie van kleiner slepen dan?
Ja, op het plaatje klikken en dan slepen met de blokjes.Sjaantje schreef:Cute!!! Merk zegt me niets maar vind ze wel überschattig!
Ff proberen:
Laatst aangepast door Smikkell op di 10 jan 2012 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:HIJ IS NOG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Erin- Ratel
Hoe kom jij altijd aan die leuke plaatjes? In het topic van Zusje ook weer. Echt geniaal!!Erin schreef:Smikkell schreef:HIJ IS NOG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Gast- Gast
Deze is leeeeeeeeeeeeeeeeeuk!Smikkell schreef:Aardewerk?Reva schreef:Leuk, Smikkel! g Ik wil een leuke theepot
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: