DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Inderdaad, ik word nu wel bang ja. De angst dat hij nog een keer zoveel pijn heeft en in het ziekenhuis komt te liggen is vrij groot, vooral omdat het zo snel verdwenen was en ze nog steeds niet weten waar het nou vandaan komt.Lavendel schreef:Ik hoop dat jullie snel van een arts duidelijkheid hebben Zelda, hier word je natuurlijk alleen maar bang van.
Gast- Gast
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Inderdaad, ik word nu wel bang ja. De angst dat hij nog een keer zoveel pijn heeft en in het ziekenhuis komt te liggen is vrij groot, vooral omdat het zo snel verdwenen was en ze nog steeds niet weten waar het nou vandaan komt.Lavendel schreef:Ik hoop dat jullie snel van een arts duidelijkheid hebben Zelda, hier word je natuurlijk alleen maar bang van.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De reuma die ik heb, inderdaad jeugdreuma, is dezelfde als volwassenen hebben, alleen wanneer je het vóór je 16e krijgt, heet het altijd jeugdreuma ook al ben je volwassen. Je kunt er inderdaad overheen groeien rond de puberteit, alleen: gewrichtsschade die eenmaal is ontstaan, gaat dan helaas niet over.Smikkell schreef:Zelda, er is ook kinderreuma (Sjaan, daar kun je toch weer overheen groeien?) en sommige vormen van reuma kunnen helaas op alle leeftijden ontstaan
Mijn ziekte is in feite ook tot stilstand gekomen, ik heb al járen hartstikke goede bloedwaardes dus ik heb nu vooral last van schade die vroeger is ontstaan. Maar als je bedenkt dat ik al meer dan 30 jaar reuma heb... doe ik het kei-goed!
Oh Sjaan, dat eerste stukje is wel heel erg herkenbaar, zo zaten wij ook met M.
Ik zit hier nu keihard te janken.
Ik zit hier nu keihard te janken.
Gast- Gast
Oh Zelda toch ... Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Oh Zelda toch ... Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen.
zooo plus 1 !
Sorry Zelda, dat was niet mijn intentie maar ik snap het wel... Ik wist ook niet goed of ik het wel of niet hardop moest zeggen... Misschien had ik het beter via een pm kunnen doen, denk ik nu
Maar echt, ik ben er voor je als je dat wilt!
Maar echt, ik ben er voor je als je dat wilt!
Zelda, ik moet zeggen dat ik er ook aan heb gedacht nadat M. werd opgenomen. Maar Sjaan heeft wel gelijk. Ze zijn nu wel veel verder in de kennis. Maar hij heeft nog geen diagnose, dus het kan echt nog van alles zijn.
Gast- Gast
Lieve Dames,
Ik ga lekker slapen,ik heb hoofdpijn. voor Zelda.
Ik ga lekker slapen,ik heb hoofdpijn. voor Zelda.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
SLaap lekker lavendel.
Slaap lekker Lavendel en beterschap!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ja, inderdaad. Vroeger was men (mijn reumatoloog vooral) van het idee: vooral niet bewegen, dan slijt je ook niet. Maar ja: Rust Roest! En daar heb ik nu de nadelige gevolgen van. Ik ben wel heel blij dat mijn ouders altijd goed voor mij zijn opgekomen en met sommige behandelvoorstellen niet akkoord zijn gegaan (zoals mij volproppen met prednison, heeft de arts gelukkig nooit voor elkaar gekregen) maar de inzichten en mogelijkheden zijn tegenwoordig zó veel beter dan begin jaren '80 toen ik het kreeg.Smikkell schreef:Zelda, ik moet zeggen dat ik er ook aan heb gedacht nadat M. werd opgenomen. Maar Sjaan heeft wel gelijk. Ze zijn nu wel veel verder in de kennis. Maar hij heeft nog geen diagnose, dus het kan echt nog van alles zijn.
En nogmaals: dat mijn klachten overeenkomen met die van M, betekent niet dat hij dús ook reuma heeft. Mijn hemel, ik hoop nog steeds heel hard dat het iets anders is...
Sjaantje schreef:Helaas niets, de pijp is leeg. Helemaal leeg. Ik lig al in bed en vrees dat ik zo in slaap ga vallen .ExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Meiden, het spijt me... Er staat vandaag géén ziekenhuisworst op het menu. Dies op...
Hahahah... wat heb je dan in de aanbieding?!
Zo hard gezogen dan?!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Lieve dames, ik ga een filmpje kijken met mijn mooie vent , misschien tot straks!
Zelda, sterkte!
Zelda, sterkte!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dankje Sjaan, voor de informatie die je me stuurde op Facebook en hier. Erg lief. Het gaat wel weer, mede omdat mijn vriend zei dat ze in het ziekenhuis al hadden gezegd dat het waarschijnlijk niet om reuma ging omdat ze dat hadden kunnen zien in het bloed (serieus, heb zoveel info gehad daar, de helft is langs me heen gegaan).
Dus we wachten het wel gewoon af.
Dus we wachten het wel gewoon af.
Gast- Gast
Tuurlijk niet. Waar zie je me voor aan?тыквашка schreef:Zo hard gezogen dan?!
Zelda, ik blijf voor jullie duimen en hopen dat M er zó weer vanaf is! Dikke knuffel voor jullie drietjes!
veel plezier Erin
Zelda die onzekerheid lijkt me echt zo slopend. Hou je taai meid en ik hoop dat alles goed komt !
Gast- Gast
Ik ga weer terug naar bed, kan mn ogen niet meer openhouden. Truste!
Ik ga ook slapen. Slaap lekker allemaal!
Zelda probeer niet te piekeren
Zelda probeer niet te piekeren
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: