Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 jaar....

+9
Novalee
applestar
Teddyaapje
meisjesmama
kwak
Darius
Blue flower
keverke26
Annie24
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

1 jaar.... - Pagina 2 Empty Re: 1 jaar....

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 9:04

Teddyaapje schreef:
Annie24 schreef:Vanaf morgen wil ik eens kijken wat hij doet als ik zijn avondeten op de rapley methode ga geven. Hoop dat hij er dan zelf stukjes af gaat happen en zo leert dat zijn avondeten niet meer vloeibaar hoeft te zijn 1 jaar.... - Pagina 2 166342

Mocht het hem niet lukken, geef het dan de tijd het te leren. Ze hebben hiervoor een andere (mond)motoriek nodig dan voor vloeibaar/ geprakt eten. Gewoon elke dag wat ala rapley aanbieden en als hij er interesse in heeft denk ik dat het redelijk snel zal gaan.

Zal ik doen 1 jaar.... - Pagina 2 561177

Hij hapt wel gewoon van zijn tussendoortje en boterham, dus ik heb een beetje het idee dat hij niet weet wat hij met geprakt eten of bv een potje moet. Het is geen vloeibaar, maar het is ook geen groot stuk. Hij verslikt zich dan dus ook. Krijg een beetje het idee dat dat komt omdat hij niet weet of hij het nou door kan slikken (vloeibaar) of moet happen (stukken) Hoop dat als ik het op de Rapley manier ga geven hij het wel doorkrijgt.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  holaagirl di 10 jan 2012 - 9:10

N lustte eerst ook geen gewone melk. Met een druppel siroop kon ik hem in de maling nemen! Dit deed ik steeds minder en toen lustte hij het ineens...oen!
En wat vocht betreft: N is ook zo'n bouwvakker wat eten betreft en zijn billen worden steeds ronder..
Ben dus minder schepjes poeder in zijnflesje gaan doen...kreeg hij wel vocht n en minder 'voeding' en ook daar trapt meneer in...of heb ik zo'n dom kind?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 9:11

holaagirl schreef:N lustte eerst ook geen gewone melk. Met een druppel siroop kon ik hem in de maling nemen! Dit deed ik steeds minder en toen lustte hij het ineens...oen!
En wat vocht betreft: N is ook zo'n bouwvakker wat eten betreft en zijn billen worden steeds ronder..
Ben dus minder schepjes poeder in zijnflesje gaan doen...kreeg hij wel vocht n en minder 'voeding' en ook daar trapt meneer in...of heb ik zo'n dom kind?

Wat ben jij een gemene moeder haha nee hoor...vind het wel leuk getypt! dat wou ik even kwijt...het is ook zo;n lekker kereltje dat jochie van jouw! Hij spookt niet meer 's nachts of wel?

Gast
Gast

Bericht  holaagirl di 10 jan 2012 - 9:18

Anniej_S schreef:
holaagirl schreef:N lustte eerst ook geen gewone melk. Met een druppel siroop kon ik hem in de maling nemen! Dit deed ik steeds minder en toen lustte hij het ineens...oen!

Wat ben jij een gemene moeder haha nee hoor...vind het wel leuk getypt! dat wou ik even kwijt...het is ook zo;n lekker kereltje dat jochie van jouw! Hij spookt niet meer 's machten of wel?

Het is een heerlijk ondernemend mannetje, dank je voor het compliment!
Maareh...hebben er net weer 3 'spooknachten' opzitten. Pffff...
Maar de laatste maand slaapt hij wel 'door' maar tot 5 à 6 uur!
Dus mag niet klagen...
En ben soms wel een gemene mama hoor,
maar das meer iets voor het biecht topic! Haha
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 9:19

holaagirl schreef:
Anniej_S schreef:

Wat ben jij een gemene moeder haha nee hoor...vind het wel leuk getypt! dat wou ik even kwijt...het is ook zo;n lekker kereltje dat jochie van jouw! Hij spookt niet meer 's machten of wel?

Het is een heerlijk ondernemend mannetje, dank je voor het compliment!
Maareh...hebben er net weer 3 'spooknachten' opzitten. Pffff...
Maar de laatste maand slaapt hij wel 'door' maar tot 5 à 6 uur!
Dus mag niet klagen...
En ben soms wel een gemene mama hoor,
maar das meer iets voor het biecht topic! Haha

Hahahah! Ik kan soms ook wel gemeen zijn....👅 maar kan me wel voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent die nachten..hopelijk lukt het hem snel dat hij wel door gaat slapen hoor!!!!

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 9:24

Hoolagirl is een hele gemene mama Twisted Evil

Nee hoor meis, ondanks dat je een klein spookje hebt ben je een supermama!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  holaagirl di 10 jan 2012 - 9:28

Annie24 schreef:Hoolagirl is een hele gemene mama Twisted Evil

Dank je wel! Soms wel even fijn om te horen! hug angel
The same for you!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 9:32

holaagirl schreef:
Annie24 schreef:Hoolagirl is een hele gemene mama Twisted Evil

Dank je wel! Soms wel even fijn om te horen! 1 jaar.... - Pagina 2 699888 1 jaar.... - Pagina 2 166342
The same for you!

1 jaar.... - Pagina 2 699888
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  woezel di 10 jan 2012 - 22:36

M kreeg met 1 jaar geen fles meer, kreeg toen gewone melk bij zijn broodje.
C lust geen melk, die heeft tot 1,5 peutermelk gehad en daarna ben ik over gegaan op thee bij zijn brood.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  M@niek di 10 jan 2012 - 22:55

F.elice krijgt nog steeds een avondfles, gewoon nutrilon groeimelk. Ze heeft tot ongeveer 3 maanden geleden ook nog een ochtendfles gehad. Zij is een slechte eter vandaar dat ze gewoon nog een fles krijgt. Op brood probeer ik alles uit maar favoriet blijft boterhamworst, jam en vruchtenhagel.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: