Peuter dood na val in put!
+8
Teddyaapje
tuttebel
vlinder-19
RiLiJu
juffie001
Stuiterbal
kwak
Makamba
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Peuter dood na val in put!
Peuter dood na val in put
Een peuter is overleden nadat het voetpad onder zijn voeten verdween en de kleine in een metersdiepe put stortte. Het incident gebeurde in de Russische stad Bryansk. Het gat ontstond hoogstwaarschijnlijk door een defecte warmwaterleiding die een gat in het voetpad heeft geslagen.
De moeder van het jongetje, een vrouw van 26, kon nog niet op tijd door een agent uit het gapende gat weg worden getrokken. Achteraf bleek de redder in nood tevens de echtgenoot en vader van de slachtoffers te zijn. Heel toevallig had de vader/man net dienst toen het ongeval gebeurde, zo meldt Russia Today.
Helaas was vader niet in staat zijn zoontje te redden. Deze viel uit zijn kinderwagen en belandde in het riool. Zijn lichaam werd later gevonden.
Een peuter is overleden nadat het voetpad onder zijn voeten verdween en de kleine in een metersdiepe put stortte. Het incident gebeurde in de Russische stad Bryansk. Het gat ontstond hoogstwaarschijnlijk door een defecte warmwaterleiding die een gat in het voetpad heeft geslagen.
De moeder van het jongetje, een vrouw van 26, kon nog niet op tijd door een agent uit het gapende gat weg worden getrokken. Achteraf bleek de redder in nood tevens de echtgenoot en vader van de slachtoffers te zijn. Heel toevallig had de vader/man net dienst toen het ongeval gebeurde, zo meldt Russia Today.
Helaas was vader niet in staat zijn zoontje te redden. Deze viel uit zijn kinderwagen en belandde in het riool. Zijn lichaam werd later gevonden.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Peuter dood na val in put!
ik heb het gister gelezen, vreselijk!
dat het zomaar kan in rusland, dat de grond onder je voeten wegzakt en je beland in een riool!
vreselijk voor de moeder en vader!
dat het zomaar kan in rusland, dat de grond onder je voeten wegzakt en je beland in een riool!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
O vreselijk !!! wat erg
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Is hij gevonden inmiddels? Was bang dat ze zijn lichaam niet meer zouden vinden. Kreeg al allemaal nare gedachtes.
Ik vond het echt verschrikkelijk om te horen en zien. Bah! Laat staan dat je het meemaakt als ouders zijnde.
Ik vond het echt verschrikkelijk om te horen en zien. Bah! Laat staan dat je het meemaakt als ouders zijnde.
Gast- Gast
wat verschrikkelijk!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Ik hoorde het net ook op het RTL-nieuws. Echt vreselijk, krijg er gewoon kippenvel van.
Ze zeiden alleen een uur terug dat het lichaampje nergens te vinden is. Maar nu dus wel?!
Ze zeiden alleen een uur terug dat het lichaampje nergens te vinden is. Maar nu dus wel?!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Vreselijk!
(off topic...heb je nou de avatar van een andere forummer?)
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
kwak schreef:ik heb het gister gelezen, vreselijk!
Het is ook echt heel erg! Kippevel...
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
'Zijn lichaam werd later gevonden' staat in de beginpost, dus ik neem aan dat het gevonden is inderdaad.
Vreselijk nieuws, en wat ben je als ouders machteloos dan.
Gast- Gast
Rush..vlinder-19 schreef:Vreselijk!
Gast- Gast
Zeker omdat je zelf wordt gered en de wagen nog vast hebt en dus denkt dat het goed komt. En dan blijkt de wagen leeg te zijn.Jaya schreef:'Zijn lichaam werd later gevonden' staat in de beginpost, dus ik neem aan dat het gevonden is inderdaad.
Nadat ik de beelden zag vond ik het allemaal nog akeliger. Dat het uberhaupt kan!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zeker omdat je zelf wordt gered en de wagen nog vast hebt en dus denkt dat het goed komt. En dan blijkt de wagen leeg te zijn.Jaya schreef:'Zijn lichaam werd later gevonden' staat in de beginpost, dus ik neem aan dat het gevonden is inderdaad.
Nadat ik de beelden zag vond ik het allemaal nog akeliger. Dat het uberhaupt kan!
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat het zomaar kan inderdaad. En gelukkig heb ik geen beelden gezien, dit nieuwsbericht is genoeg om me akelig van te voelen.
Gast- Gast
echt vreselijk zo'n ongeval. Onbegrijpelijk dat zoiets kan gebeuren en je dus zo snel je kindje kwijt kan zijn.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Gatver, krijg er helemaal kippevel van!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had echt kippenvel toen ik het las inderdaad. Maar er werd net bij het nieuws vertelt dat zijn capuchon en schoenen gevonden zijn, maar dat het jongetje (nog) niet terecht is, omdat ze bijna niet kunnen zoeken daar.
Wat een drama zeg
Wat een drama zeg
Gast- Gast
Het water is meer dan 1,5 meter hoog en stroomt best hard. Dat gaat het hele riool door.Pippa schreef:Ik had echt kippenvel toen ik het las inderdaad. Maar er werd net bij het nieuws vertelt dat zijn capuchon en schoenen gevonden zijn, maar dat het jongetje (nog) niet terecht is, omdat ze bijna niet kunnen zoeken daar.
Wat een drama zeg
Gast- Gast
http://www.rtl.nl/xl/#/u/661c0316-dc99-4673-be5b-1adf9ff4cbc5/
Gast- Gast
Heftig zeg!! Wat erg!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Afschuwelijk ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Vreselijk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat erg zeg! Zo'n klein humpie. Zal je maar gebeuren dat je je eigen kind zo weg ziet vallen.
(en viel mij ook al op, zelfde avatar als Rush, dacht ook eerst dat zij dit topic had geopend )
(en viel mij ook al op, zelfde avatar als Rush, dacht ook eerst dat zij dit topic had geopend )
Toch even het filmpje gekeken, kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, maar wat ongelooflijk dat die grond zomaar weg kan zakken. Echt gewoon een heel gat in de stoep, en niet zo'n kleintje ook. En zei in mijn vorige post dat het jongetje gevonden was, maar dat is dus niet zo volgens het filmpje. En als ik dat water zo hard zag stromen ben ik er bang voor dat ze hem zomaar niet vinden ook
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: