Hoeveel kinderen wil je?
+58
Jade
Makamba
mickey
Sarah1985
Ezzer
Blue flower
woezel
Happydobby
Stuiterbal
Darius
Rush
myloon
Roodkapje
Sophiee
Printje
Phileine
luenca
Ugly Betty
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Monnie
mauwmauw
Annemie
*Lookie*
Muis
PiP
Aggi
Tania
Marin
piene1983
Flower_L
Alyssa
meisje
Nana
Roos
Pandora
Flip Fluitketel
studiebol
kwak
PluDan
Susan
Linnie1985
Arwyn
Limburg85
Lejow
PapillonRose
Tsjip
duckie
Thunder
Annie24
Alex
joyce0606
loesje
SarahKey
CCC
vlinder-19
Muppetje
Muurvlindertje
62 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel kinderen wil je?
Wij gaan deze zomer voor een derde kindje, dus als alles goed gaat hebben we er straks 3, en dat wilden we ook allebei. Er zit nog een kansje in dat we voor de vierde gaan, maar die kans is ongeveer 30%. Er moeten dan ook andere auto's komen en we moeten dan onze studeerkamer opgeven. Dus daar moet nog even goed over gepraat worden, het zal niet met zulke vanzelfsprekendheid gaan als de eerste 2 (3).
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er 1 maar ik zou dolgraag een 2e willen. Het liefst 3 maar of die droom uit komt ??
Of ik moet al een papa treffen die zelf 1 kindje heeft en dan samen nog 1 krijgen
2 zwangerschappen en toch 3 kids rijker.
Of ik moet al een papa treffen die zelf 1 kindje heeft en dan samen nog 1 krijgen
2 zwangerschappen en toch 3 kids rijker.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
2 en misschien 3. Maar financieel en met de ruimte is 2 handiger, 3 kindjes past wel in dit huis.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Muurvlindertje schreef:Voor de mama's met 3 kindjes of meer: wat voor auto hebben jullie nu? Wij hebben nu wel 2 grote auto's, maar in beide auto's passen niet 2 volwassenen en 3 kinderen. Wel 2 kinderen achterin (of 3 ukkies).
Wij hadden vroeger een grote Volkswagen Sharan. Die worden niet meer gemaakt. Gingen we met z'n vijven naar Spanje met de sleurhut erachteraan! Waren mooie tijden... alledrie een grotemensenstoel, zodat we elkaar niet meer in elkaar sloegen in de auto, haha. We waren monsters in de auto.
Wij hebben nu een Toyota Corolla Verso. Het is een 7-persoons auto, maar de achterste 2 stoelen zijn niet echt geschikt voor volwassenen of oudere kinderen. Dus op een gegeven moment als de jongsten ook te groot daar voor zijn, zullen we op zoek gaan naar een auto met 2 banken.
Gast- Gast
2 maar misschien blijft het er ook wel bij 1. Daar zijn we nog niet over uit
Gast- Gast
Ik heb altijd gezegt 3 of 4. Mijn man 3. En ik moet zeggen dat het voor mij nu ook compleet voelt. Ze hebben nu alle drie een eigen kamer, het past makkelijk in de auto. We hebben een renault megane, 7 persoons, maar vind de achterstoelen niet heel handig.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik zou wel 2 kindjes willen, mijn vriend misschien ooit ook wel, maar de financieën worden dan heel krap. Al is het wel zo, dat áls er een 2de zou komen, deze pas komt als L. hoogstwaarschijnlijk naar school gaat, en dan zijn we 4 jaar verder en ook 4 jaar loonsverhogingen verder. We zien het tegen die tijd wel.
Voorlopig hebben we er 1, en daar zijn we ook al heel erg gelukkig mee.
Voorlopig hebben we er 1, en daar zijn we ook al heel erg gelukkig mee.
Gast- Gast
Daar was ik ook altijd bang voor, dat we het op dat gebied maar met 1 kindje zouden redden. En dan krijg je er 2 en lukt het ook wel... Kosten voor het KDV zijn voor de 2e bijv een stuk minder.Parel schreef:Ik zou wel 2 kindjes willen, mijn vriend misschien ooit ook wel, maar de financieën worden dan heel krap.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Daar was ik ook altijd bang voor, dat we het op dat gebied maar met 1 kindje zouden redden. En dan krijg je er 2 en lukt het ook wel... Kosten voor het KDV zijn voor de 2e bijv een stuk minder.Parel schreef:Ik zou wel 2 kindjes willen, mijn vriend misschien ooit ook wel, maar de financieën worden dan heel krap.
Ja dat is wel zo hoor, ik zie ook veel minder beren op de weg dan mijn vriend, maar goed ik heb hem er wel voor nodig haha
Dat is ook nog een 'maar' bij ons, mijn vriend is er 1 van een 1-eiige tweeling, zijn vader (dus mijn schoonvader) is er 1 van een 2-eiige tweeling en mijn zus had ook een 2-eiige tweeling, en mijn neven (dus van mijn vaders zus) zijn een 2-eiige tweeling. En als het dan een tweeling zou zijn, brengt dat bij mij ook wel de nodige stress mee, puur omdat het in mijn hoofd zit dat mijn zus dr zoon is overleden (1/2 van een tweeling), dat zit toch in mijn hoofd.
Gast- Gast
Wij hebben tegen elkaar gezegd dat we graag mocht het lukken dan graag 3 kindjes, alhoewel mijn man het liefste een heel elftal zou willen. We hebben er nu 1 samen, mijn man heeft uit een eerdere relatie al een zoon maar dat is meer zijn kleine broertje omdat hij nog maar 16 was toen hij geboren werd (inmiddels is hij alweer 14) en de ouders van mijn man de volledige zorg opzich hebben genomen. Dus samen zouden wij er het liefste nog 2 bij willen en mocht de ruimte, geld etc zijn dan misschien wel 3.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Dolgraag 3 of 4 kinderen, voor mij voelt het niet helemaal compleet zo. Zoals het er nu naar uit ziet gaan deze kinderen er helaas niet meer komen.
Gast- Gast
Waarschijnlijk 2 en wie weet ooit wel 3.
Maar voorlopig vind ik het zo ook wel goed! Ben eigenlijk wel blij dat die 'echte' baby tijd voorbij is. Hoewel het ook heel erg leuk was vind ik het fijn dat er nu wat 'rustigere' tijden zijn.
Maar voorlopig vind ik het zo ook wel goed! Ben eigenlijk wel blij dat die 'echte' baby tijd voorbij is. Hoewel het ook heel erg leuk was vind ik het fijn dat er nu wat 'rustigere' tijden zijn.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Muurvlindertje schreef:
Wij hadden vroeger een grote Volkswagen Sharan. Die worden niet meer gemaakt. Gingen we met z'n vijven naar Spanje met de sleurhut erachteraan! Waren mooie tijden... alledrie een grotemensenstoel, zodat we elkaar niet meer in elkaar sloegen in de auto, haha. We waren monsters in de auto.
Wij waren vroeger met 3 kinderen en hadden ook een Sharan! Haha, ik heb ook van die herinneringen aan vakantie reizen Leuk!
Toen kregen we er twee (stief)kinderen bij, en nu hebben we een Renault Espace. Met 5 stoelen achterin (dus drie op de achterbank en twee achterin op losse stoelen die je er in en uit kunt halen) paste dat precies. Maar tegenwoordig zijn we allemaal zo groot dat we nooit meer met z'n allen met de auto gaan, er komt er altijd wel eentje met de trein of de oudsten vliegen met vakantie.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
wij zouden graag 2 willen, maar zal nu al blij zijn als we ooit 1 krijgen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb altijd geroepen minstens twee en het liefst dicht op elkaar qua leeftijd. Mijn vriend heeft altijd gezegd maximaal 1. Nu is onze zoon er en heb ik twijfels. Ik zou nog steeds wel een tweede willen, maar dicht op elkaar zal minstens 1 jaar en 9 maanden zijn, vanwege mijn keizersnede bij de geboorte van F. Bovendien ben ik de laatste week/weken ineens een beetje bang voor een tweede zwangerschap. Ik ben bang dat het litteken open zal scheuren ofzo. Toch kan ik me niet voorstellen dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Voor mijn vriend is het op dit moment prima zo, met z'n drietjes.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Het liefst drie of vier, alleen mijn vriend houdt tot nu toe vast aan twee, dus daar zal ik nog wat overtuigingskracht in de strijd moeten gooien.
Gast- Gast
Twee. Heel maar dan ook heel misschien drie!
Laatst aangepast door Makamba op di 10 jan 2012 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zou graag 2 of 3 kindjes willen krijgen.
Ik hoop dat dit voor ons is weggelegd.
Ik hoop dat dit voor ons is weggelegd.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik wil graag 2 kindjes, mijn vriend wil er 4. Dus we hebben een verschil van 2. Voorlopig eerst alles tussen ons maar rustig krijgen en over een paar jaar pas aan kindjes gaan denken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik zou graag 2 of 3 kindjes willen.
Nu alweer een tijdje bezig voor de tweede, dus ik hoop dat het binnenkort voor ons zover mag zijn.
Nu alweer een tijdje bezig voor de tweede, dus ik hoop dat het binnenkort voor ons zover mag zijn.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik heb dan nog wel geen partner maar als het mij gegund is zou ik graag 1 kindje willen. Een 2e is natuurlijk ook welkom, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb zelf geen broers of zussen en dat mis ik toch wel nu ik ouder wordt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
3, klaar dus.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:3, klaar dus.
ben je niet bang dat het over een jaar of 10 bijvoorbeeld weer begint te kriebelen? Dat heb ik nu heel erg, als we de tweede nu op korte termijn krijgen, dan kan ik nog wel 20 jaar kinderen krijgen, ik kan me niet voorstellen dat het nooit meer zal kriebelen na die tweede.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Mamsie schreef:3, klaar dus.
ben je niet bang dat het over een jaar of 10 bijvoorbeeld weer begint te kriebelen? Dat heb ik nu heel erg, als we de tweede nu op korte termijn krijgen, dan kan ik nog wel 20 jaar kinderen krijgen, ik kan me niet voorstellen dat het nooit meer zal kriebelen na die tweede.
Ben jij het zwanger-biechtje?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Rejoy. schreef:Mamsie schreef:3, klaar dus.
Dat heb ik ook.... ik zou niet zo snel durven zeggen dat het klaar is want ik heb inderdaad ook nog twintig jaar oid (ben 24). Mijn vriendinnen hebben ook nog allemaal geen kinderen en zijn daar nog helemaal niet mee bezig, tussen nu en 15 jaar als dat wel zo is kan ik me haast niet voorstellen dat ik dan niet meer wil.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel kinderen?
» Spaar jij iedere maand voor je kind?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» nav hoeveel mogen je kinderen wel verwend worden?
» Pinda's en kinderen
» Spaar jij iedere maand voor je kind?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» nav hoeveel mogen je kinderen wel verwend worden?
» Pinda's en kinderen
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: