Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kinderen wil je?

+58
Jade
Makamba
mickey
Sarah1985
Ezzer
Blue flower
woezel
Happydobby
Stuiterbal
Darius
Rush
myloon
Roodkapje
Sophiee
Printje
Phileine
luenca
Ugly Betty
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Monnie
mauwmauw
Annemie
*Lookie*
Muis
PiP
Aggi
Tania
Marin
piene1983
Flower_L
Alyssa
meisje
Nana
Roos
Pandora
Flip Fluitketel
studiebol
kwak
PluDan
Susan
Linnie1985
Arwyn
Limburg85
Lejow
PapillonRose
Tsjip
duckie
Thunder
Annie24
Alex
joyce0606
loesje
SarahKey
CCC
vlinder-19
Muppetje
Muurvlindertje
62 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Linnie1985 ma 9 jan 2012 - 8:12

Flower_L schreef:
Linnie1985 schreef:Ik wil er 3, mijn vriend wil er 2.

hier ook maar toen we van weekend hadden over wat gezin is, zei hij nog twee kindjes erbij smile smile

haha ach we zijn nu nog bezig met een 1e kindje. Ben nu een jaar gestopt met de pil, dus zou eens een keer tijd worden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 8:14

Ik wil twee of drie kinderen. Ik hoop echt heel erg op zowel een jongetje als meisje. Jongetje omdat hij de stamhouder is en als enige de achternaam door geeft en het geweldig lijkt om m'n vriend met z'n zoontje te zien, en meisje omdat het me heerlijk lijkt om van allebei eentje te hebben en ik altijd al een meisje heb gewilt. Hoop heel erg dat ons dat gegund is. Het liefst twee kindjes dus, maar eventueel drie, net zoals ik thuis had vroeger, dat vond ik ook erg leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Tania ma 9 jan 2012 - 8:17

Wij willen graag twee kindjes, dus als alles goed gaat is dit mijn laatste zwangerschap. Mijn man wilde er eerst maar eentje, ik wist het toen nog niet echt. Na de geboorte van de eerste wilde ik echt heel graag nog een tweede, uiteindelijk hebben we besloten om voor een tweede te gaan maar daarna stopt het wel echt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Linnie1985 ma 9 jan 2012 - 8:17

Marin schreef:Ik wil twee of drie kinderen. Ik hoop echt heel erg op zowel een jongetje als meisje. Jongetje omdat hij de stamhouder is en als enige de achternaam door geeft en het geweldig lijkt om m'n vriend met z'n zoontje te zien, en meisje omdat het me heerlijk lijkt om van allebei eentje te hebben en ik altijd al een meisje heb gewilt. Hoop heel erg dat ons dat gegund is. Het liefst twee kindjes dus, maar eventueel drie, net zoals ik thuis had vroeger, dat vond ik ook erg leuk.

Dat is bij ons ook zo. Mijn vriend heeft een eigen tegeltje en die wordt van vader aan zoon doorgegeven. Hij heeft zijn eigen vader nooit leren kennen (verongelukt toen hij 6 mnden was). Maar heeft wel dat tegeltje van zijn opa en oma gehad. En er zijn niet veel jongens in zijn familie met zijn achternaam.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Aggi ma 9 jan 2012 - 8:35


Wij willen over een paar jaar nog een broertje of zusje voor onze zoon.

Wij vinden 2 kinderen prima en dat voelt voor ons compleet.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  PiP ma 9 jan 2012 - 8:42

Ik wil 2 kinderen, mijn man zegt dat hij nu nog niet wil zeggen dat het bij 2 blijft.
Maar als ik het niet wil dan komen er geen 3, hij weet dat ik het zwanger zijn als heftig ervaar.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Muis ma 9 jan 2012 - 8:44

We willen allebei graag 2 kindjes. Ik heb zelf geen broers of zussen en vind dit soms echt een gemis. We zijn net bezig voor een eerste, hoop dat het ons gegund is.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  *Lookie* ma 9 jan 2012 - 8:47

Hoe ik er nu in sta denk ik dat we proberen er nog een tweede kindje bij te krijgen op den duur. Maar we kijken over een paar jaartjes wel weer denk ik, eerst maar genieten van ons kleine mannetje. Ik vond de bevalling best pittig en het moederschap vind ik nu ook nog wel moeilijk (wel leuk hoor maar ook nog wel vol onzekerheid en best vermoeiend ook soms) dus we houden het voorlopig even bij 1.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Annemie ma 9 jan 2012 - 9:05

Wij gaan binnenkort voor de tweede en dat is dan ook de laatste, vroeger wilde ik altijd 3 kinderen, omdat ik zelf ook de 3e ben, maar praktisch gezien lijkt me 2 kinderen toch wat makkelijker, mijn vriend wil er ook max. 2.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  mauwmauw ma 9 jan 2012 - 9:09

wij twijfelen beide nog veel of we over een tijdje voor een 2e kindje gaan,dat is voor ons ook de max.Op dit moment neig ik naar dat we het bij 1 laten,op dit moment is de enigste reden voor mij om weer zwanger te worden,het kunnen genieten van een baby kamer(heb ik bij V niet kunnen doen,die heeft nog geen eigen kamer)en het op een normale manier bevallen(maar dat is nooit zeker te zeggen of dat bij een volgende zwangerschap wel zo is)Deze redenen vind ik op dit moment te egoïstisch om voor een 2e te gaan,en dat er bij hebben we op dit moment de ruimte nog (steeds)niet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Monnie ma 9 jan 2012 - 9:10

Gevoelsmatig zouden we heel graag 3 of 4 kinderen willen. Maar het moet financieel wel te doen zijn. De 3e komt hier dan ook pas als de jongste naar school gaat.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Bruintje Beer ma 9 jan 2012 - 9:15

We hebben altijd gezegd 3 kinderen. Maar voorlopig is 2 kinderen voldoende. Weet niet of een eventuele zwangerschap weer fout verloopt en weet niet of ik dat geestelijk aankan. Maar we zien over 2/3 jaar wel verder.
We hebben nu al niks te klagen met een koningskoppel.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 9:17

Anniej_S schreef:
Balloon schreef:Ik wil er 3, maar nu ik 2 overleden baby's heb meegemaakt in 2 weken tijd begin ik sterk te twijfelen.

Dat is niet niks, familie? Vrienden? Verschrikkelijk...

Eerst een (ex)-collega, gisteren het kindje van mijn nicht.... Onbegrijpelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  -Ieniemienie- ma 9 jan 2012 - 10:49

Ik zou er best graag 3 willen. Mijn man vind 2 genoeg.
Ik vind dat het echt een keuze is die je samen maakt, en ik ben ook heel erg blij en gelukkig met mijn 2 kindjes. Dat ik me neer leg bij zijn beslissing.
Maar mocht hij zich ooit bedenken. Staan de deuren open voor een eventueel 3de.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Ugly Betty ma 9 jan 2012 - 10:55

Ik weet het niet zo goed. Als het ons gegund is 2, misschien 3.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  luenca ma 9 jan 2012 - 11:08

3 maar heb t gevoel dat het er nooit meer dan 1 word misschien wel geen
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Phileine ma 9 jan 2012 - 11:10

Dat is afhankelijk van de situatie, maar zoals ik er nu in sta denk ik 1 of 2. Ik zie mezelf niet als moeder van een groot gezin.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Printje ma 9 jan 2012 - 11:12

Balloon schreef:
Anniej_S schreef:
Balloon schreef:Ik wil er 3, maar nu ik 2 overleden baby's heb meegemaakt in 2 weken tijd begin ik sterk te twijfelen.

Dat is niet niks, familie? Vrienden? Verschrikkelijk...

Eerst een (ex)-collega, gisteren het kindje van mijn nicht.... Onbegrijpelijk!

Pfffff wat heftig, waren het al voldragen kindjes, niet dat het daardoor erger wordt ofzo hoor maar Pff dat was ook altijd mijn angst. Kindje verliezen tijdens zwangerschap, en nu hij er us us mijn angst dat hem iets gebeurd....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Sophiee ma 9 jan 2012 - 11:21

Mijn vriend en ik willen graag 2 kinderen. Ik wilde er altijd meer, maar als ik zie hoeveel een kindje nu al kost en wat we onze kinderen in de toekomst mee willen geven, blijft het toch bij twee. Eerst maar eens dit meisje op de wereld zetten en dan zien we wel verder smile!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Roodkapje ma 9 jan 2012 - 14:04

Wij willen graag onze eettafel vol met 4 kindjes... Hoe het er nu naar uit ziet gaat dit in de zomer van dit jaar dan ook gerealiseerd worden.
Ik heb dit niet altijd zo gewild, ik riep altijd ik wil nooit kinderen of anders heel jong en dan wil ik er 4. Dat laatste was meer om van het gezeur af te zijn want ik wilde ze echt niet, maar je kreeg dan weer van die commentaren als "wacht maar als je ouder bent etc". Het gaat hopelijk lukken want ik ben nu 26 en in verwachting van nr 4.
Sinds mijn 1e er is, is het beeld van 4 kindjes altijd een soort droombeeld geweest, niet wetende dat het ooit verwezenlijkt zou kunnen worden.
Dit omdat mijn man 2 kinderen echt meer dan genoeg vond. We beiden niet een topsalaris verdienen en we eerst nog in een flat woonde met maar 3 slaapkamers.
Wij werken beide veel en willen hier ook absoluut niet in snijden. Dus het is ouderschap in combi met ons werk. Mijn man werkt zo'n 60/70 uur per week en ik 32-36 uur.
Wij willen geen kdv en hebben hulp van opa en oma op de dinsdag en woensdag qua oppas. Mijn man is elke maandag vrij en dan is het papadag. Ideaal. Mijn man is ook elke zomer 2 maanden vrij omdat er dan geen concerten zijn.

@muurvlindertje: wij hebben een Landrover Defender 110. Daar passen officieel 11 personen in maar dat mag niet in op de NL wegen als personenauto, dus maximaal 8 personen erin vervoeren mag.
Dat is in onze auto niet mogelijk omdat wij een camperuitvoering hebben, dus 6 personen kunnen er in en er zit een keukentje in met koelkast etc. Ideaal voor onderweg, voor de flesjes melk etc..
Het is een lelijk ding ( mn man z'n extra kindje - zijn grote hobby) maar werkt perfect. Zelf durf ik er overigens niet in te rijden, het is een rechtsgestuurde en dat vind ik maar doodeng, ook heb ik niet genoeg kracht voor de koppeling etc...
Ik heb zelf een Mazda 121, zo'n bolhoedje. Ik en 3 kinderen passen er in... hoe dat dalijk gaat met een 4e moet ik nog even kijken, wellicht komt dat ook wel goed want de meiden kunnen al op een zitverhoger en moet alleen O. in een stoeltje nog achterin. Mijn man kan er niet bij maar goed, we gaan ook maar weinig met z'n allen in de auto . Als we samen weg gaan dan pakken we zijn auto ( ook niet altijd praktisch, dat ding is hoger als 2 meter en kan je niet overal parkeren... )
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 18:52

Printje schreef:
Balloon schreef:
Anniej_S schreef:
Balloon schreef:Ik wil er 3, maar nu ik 2 overleden baby's heb meegemaakt in 2 weken tijd begin ik sterk te twijfelen.

Dat is niet niks, familie? Vrienden? Verschrikkelijk...

Eerst een (ex)-collega, gisteren het kindje van mijn nicht.... Onbegrijpelijk!

Pfffff wat heftig, waren het al voldragen kindjes, niet dat het daardoor erger wordt ofzo hoor maar Pff dat was ook altijd mijn angst. Kindje verliezen tijdens zwangerschap, en nu hij er us us mijn angst dat hem iets gebeurd....

Van collega was met 38 weken geboren en heeft enkele dagen geleefd zelfs en het kindje van mijn nicht is met 30 weken zwangerschap overleden in de buik.
Ik ben er ook erg bang voor dat mijn kinderen iets gebeurd en over zwanger worden denk ik ook wel eerst weer even na. Dit gun je echt niemand!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 20:38

Gevoelsmatig 3, maar eerst maar is zien hoe het straks met 2 kindjes gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  myloon ma 9 jan 2012 - 21:03

2 of 3 kindjes zou ik heel leuk vinden.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Rush ma 9 jan 2012 - 21:11

Mn vriend wil er zoveel mogelijk en ik weet het niet haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 21:12

BeeGee schreef:
Arden schreef:3 of 4. Ik ben nu zwanger van de derde. Gevoelsmatig zou ik denk ik nog wel een vierde willen (denk ik nu tenminste) maar het moet ook financieel haalbaar zijn en qua ruimte en dat zou het nu niet zijn. Het kan hier nog allebei de kanten op. We zien wel.

+1
wij zijn erg blij met ons 3 tal maar houden de deur open voor een 4e... qua ruimte lukt het allemaal wel, alleen de auto niet :-)

Zo hadden wij net een stationcar, dachten: Mooi, daar kan de 3e nog lekker bij in....En dat bleken er dus 2, dus weer een nieuwe auto! Voorlopig hopen we deze te houden! laughcry

Wij wilden graag 4 kinderen. Die hebben we nu. Ik was er kort na de bevalling helemaal klaar mee, maar merk toch dat het wel weer kriebelt, hoe erg! Toch zijn we langzaam aan bezig om wat dingetjes op te ruimen. Ik denk dat ik die kriebels altijd wel zal hebben, ook na 10.
Maar met een 5e wordt het wel echt heel krap hier in huis. Nu past het allemaal mooi. De auto zal dan wel passen.
De toekomst zal het leren. Mocht het per ongeluk gebeuren, zijn we heel blij, maar het hoeft nu niet persé.
Over een paar jaar misschien wel, maar dat zien we dan wel weer. Ik wil dan geen bevalling meer, dus dat wordt moeilijk! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen wil je? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kinderen wil je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum