DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="тыквашка"]
Gatverdamme Smikk...
+1Smikkell schreef:Sjaantje schreef:No thanx.Smikkell schreef:Google -> ziekenhuisworst
En bedankt...die hoef ik zelfs warm niet in mij k•t te hebben...
Gatverdamme Smikk...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaan wil gewoon graag laten weten dat ze weel lekker kwik loopt.тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...
Gast- Gast
Je kunt er ook langs zonder iets te halenтыквашка schreef:Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Echt???Smikkell schreef:Pompoen zei kut
Sjaan, dit is dé worst. Hij was bij vermist,spoorloos en het all you need is love. Hij wilde graag weer met je in contact komen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Pompoen zei kut
Ja waarom denk je dat ik de kindertjes eerst naar bed stuurde?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Je kunt er ook langs zonder iets te halenтыквашка schreef:Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Ik kwam er langs op de fiets! Ik ben naar koor gefietst, 20 minuten heen, 20 minuten terug!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Sjaan wil gewoon graag laten weten dat ze weel lekker kwik loopt.тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Groningse worst. Als je die eenmaal gehad hebt...Reva schreef:Iegh. Gelukkig vond ik worst al nooit lekker, waar dan ook.
Gast- Gast
Kwik, op zijn knietjes..Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Sjaan wil gewoon graag laten weten dat ze weel lekker kwik loopt.тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Iegh. Gelukkig vond ik worst al nooit lekker, waar dan ook.
Nou een lekkere warme hema-worst...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hoe laat kom je mijn QP brengen?тыквашка schreef:Ik kwam er langs op de fiets! Ik ben naar koor gefietst, 20 minuten heen, 20 minuten terug!Sjaantje schreef:Je kunt er ook langs zonder iets te halenтыквашка schreef:Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Smikkell schreef:Sjaan, dit is dé worst. Hij was bij vermist,spoorloos en het all you need is love. Hij wilde graag weer met je in contact komen.
Als Lenie toevallig langs mijn huis reed toen ik dit las, dan gaat de bel zo dat ze een zeehond komt ophalen.
Gast- Gast
Jij snappe.Smikkell schreef:Kwik, op zijn knietjes..Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Sjaan wil gewoon graag laten weten dat ze weel lekker kwik loopt.тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Ik applaus voor jij.
Smikkell schreef:Groningse worst. Als je die eenmaal gehad hebt...Reva schreef:Iegh. Gelukkig vond ik worst al nooit lekker, waar dan ook.
Ja dan wil je zelfs niet meer in Amsterdam gaan wonen, want dan moet je dat voor altijd missen! Zo erg is dat dus!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Hoe laat kom je mijn QP brengen?тыквашка schreef:Ik kwam er langs op de fiets! Ik ben naar koor gefietst, 20 minuten heen, 20 minuten terug!Sjaantje schreef:Je kunt er ook langs zonder iets te halenтыквашка schreef:Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Tja het is maar 95 km fietsen, misschien wip ik binnenkort wel even langs .
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Hoe laat kom je mijn QP brengen?тыквашка schreef:Ik kwam er langs op de fiets! Ik ben naar koor gefietst, 20 minuten heen, 20 minuten terug!Sjaantje schreef:Je kunt er ook langs zonder iets te halenтыквашка schreef:Nee hoor, ben net zo trots op die -10 kilo, dat wilde ik graag nog even zo houden...Sjaantje schreef:Dan moet je ff langs de McDrive. Of de McWalk. Whatever, als t maar lekker is!!!
Tja het is maar 95 km fietsen, misschien wip ik binnenkort wel even langs .
Reva schreef:Smikkell schreef:Sjaan, dit is dé worst. Hij was bij vermist,spoorloos en het all you need is love. Hij wilde graag weer met je in contact komen.
Als Lenie toevallig langs mijn huis reed toen ik dit las, dan gaat de bel zo dat ze een zeehond komt ophalen.
Gast- Gast
95 km wippen lijkt me dan wel weer wat lastig. Zeker als het in bed moet want dat trekt mijn heup niet...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, maar als je heimwee hebt naar Amsterdam..тыквашка schreef:Smikkell schreef:Groningse worst. Als je die eenmaal gehad hebt...Reva schreef:Iegh. Gelukkig vond ik worst al nooit lekker, waar dan ook.
Ja dan wil je zelfs niet meer in Amsterdam gaan wonen, want dan moet je dat voor altijd missen! Zo erg is dat dus!
Gast- Gast
Verdorie, ik deed juist zo mijn best om Smikkie's post te negeren.Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Sjaan, dit is dé worst. Hij was bij vermist,spoorloos en het all you need is love. Hij wilde graag weer met je in contact komen.
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: