DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Dit werkt ook beter. Ik was even bang dat er iets met je piemel was. Wil je me niet zo laten schrikken. Hoe is het met Mart en zijn gemeentebaantje?Reva schreef:Smikkell schreef:Zit je piemel klem? Of is er iets anders?Reva schreef:
Ik had geen zin om hoi te zeggen.
Goed, goed. Alle perkjes staan er weer puik bij.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gelukkig geloof je het zelf. Alles komt goed deze week. Woensdag lekker lunchen met S. Kijk je er al naar uit?
Trusten!
Never mind... Het is geen lunch, hij is de hele dag mee!
Laatst aangepast door Zusje op ma 9 jan 2012 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je bedoelt zeker de perkjes rondom je piemel, want Mart zat toch op de vuilniswagen?Reva schreef:Smikkell schreef:Dit werkt ook beter. Ik was even bang dat er iets met je piemel was. Wil je me niet zo laten schrikken. Hoe is het met Mart en zijn gemeentebaantje?Reva schreef:Smikkell schreef:Zit je piemel klem? Of is er iets anders?Reva schreef:
Gast- Gast
Ja sorry, maar ik wil graag geloofwaardig over blijven komen.Smikkell schreef:Pas op hoor. Niet buiten het forum andere dingen zeggen dan hier. Of twee (drie of meer) verschillende dingen op het forum. Komt zo triest over!Sjaantje schreef:Whahahaha ja maar dat ging op Whatsapp verkeerd, niet hieeeeeeeeeeeeer!!!Reva schreef:Je ging een diner op bed leggen in plaats van je nichtje.
Ik zag het later ook maar vond het niet meer de moeite om te corrigeren (iets met mosterd na een maaltijd )
Er moest staan 'kleine donder'
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben woensdag niet met iemand wie zijn naam begint met een S. en ik heb woendag geen reden om door iemand op een lunch getracteerd te wordenZusje schreef:Smikkell schreef:Gelukkig geloof je het zelf. Alles komt goed deze week. Woensdag lekker lunchen met S. Kijk je er al naar uit?
Trusten!Lunchen? Woensdag? Heb je dit nu tegen mij?
Never mind... Het is geen lunch, hij is de hele dag mee!
Gast- Gast
We hebben het zo vaak over jeSjaantje schreef:maar hierdoor kwam ik erachter dat ik die avond wéér onderwerp van gesprek was, terwijl ik nog niet eens thuis en in het dagcafé was....
Gast- Gast
Tot nu toe ga ik voor r.emco! Maar goed we wachten het af...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee, ik ga voor S.Erin schreef: Tot nu toe ga ik voor r.emco! Maar goed we wachten het af...
Gast- Gast
Jij praat mij dingen aan... Niet lief en ik hoop nog steeds dat hij gewoon geen idee heeft . Nu ga ik echt. Veels te vroeg op morgen...
Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, ik ga voor S.Erin schreef: Tot nu toe ga ik voor r.emco! Maar goed we wachten het af...
S. krijgt geen hoofdstuk. Geloof mij nou maar .
Gast- Gast
Dat blijkt. Mijn populariteit is skyhigh!Smikkell schreef:We hebben het zo vaak over jeSjaantje schreef:maar hierdoor kwam ik erachter dat ik die avond wéér onderwerp van gesprek was, terwijl ik nog niet eens thuis en in het dagcafé was....
Maar even zonder gein. Blij dat ik nog geen koffie aan t drinken was, anders was m'n laptop nu doorweekt.
R dus wel!!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Je bedoelt zeker de perkjes rondom je piemel, want Mart zat toch op de vuilniswagen?Reva schreef:Smikkell schreef:Dit werkt ook beter. Ik was even bang dat er iets met je piemel was. Wil je me niet zo laten schrikken. Hoe is het met Mart en zijn gemeentebaantje?Reva schreef:Smikkell schreef:Zit je piemel klem? Of is er iets anders?Reva schreef:
Klopt, maar na maanden hem vertellen dat alleen maar op de vuilniwagen zitten niet echt productief was wat betreft de vuilniszakken in de wagen krijgen vond zijn baas het wel welletjes.
Gast- Gast
Zusje schreef:Erin schreef:R dus wel!!
Nog eentje .
Erin- Ratel
Reva schreef:Smikkell schreef:Je bedoelt zeker de perkjes rondom je piemel, want Mart zat toch op de vuilniswagen?
Klopt, maar na maanden hem vertellen dat alleen maar op de vuilniwagen zitten niet echt productief was wat betreft de vuilniszakken in de wagen krijgen vond zijn baas het wel welletjes.
S.?Zusje schreef:Jij praat mij dingen aan... Niet lief en ik hoop nog steeds dat hij gewoon geen idee heeft . Nu ga ik echt. Veels te vroeg op morgen... En drie keer raden wie zegt morgen langs te zullen komen... Zou het?
Gast- Gast
Stuur hem maar door. Bij mij krijgt hij een heel boek.Zusje schreef:Smikkell schreef:Nee, ik ga voor S.Erin schreef: Tot nu toe ga ik voor r.emco! Maar goed we wachten het af...
S. krijgt geen hoofdstuk. Geloof mij nou maar .
Gast- Gast
Heej
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Stuur hem maar door. Bij mij krijgt hij een heel boek.
Hij is bezet maar dat feit negeer je al langer dan vandaag .
Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik kan m niet meer quoten maar ziehier het bewijs dat ik op het forum NIET gelogen heb
https://yescafe.actieforum.com/t20056p255-dagcafe#899435
https://yescafe.actieforum.com/t20056p255-dagcafe#899435
Sja Sja Sjala laaaaan schreef:Nee, alleen huishoudelijke dingen en boodschappen We waren pas laat in t centrum dus geen tijd om rustig aan te shoppen. Komt nog wel! Daarna gezellig bij zus en zwager meegegeten en kleine prinses op bed gelegd ..Smikkell schreef:Sjaan, heb je wat geshopt?
Hier schrijf je inderdaad dat je de kleine prinses op bed hebt gelegd, terwijl je eerder tegen Reva zei dat je Diner op bed had gelegd..
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbel is al afgevallen Oneerlijk.
Ik ga groene thee zetten.
Ja mag eindelijk ook wel weer
Jij bent al wat kwijt toch?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou, ik weeg vrijdagochtend wel. Het weekend ga ik zoveel ongezonde dingen eten en drinken.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel is al afgevallen Oneerlijk.
Ik ga groene thee zetten.
Ja mag eindelijk ook wel weer
Jij bent al wat kwijt toch?
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: