Ga jij zonder make-up de deur uit?
+53
Mystique
Lady4
Lenthe
Silver
Tullow
Shisha
Flippin' Bitch
Noor
girli
marjoleinnn
Ella
Parisienne
sanne-84
bolus26
Toet
Pannetoet
SoGood
PluDan
PapillonRose
Thunder
Sarah1985
Muurvlindertje
Calimero
Chocolate Cookie
_Summer
Nora
Tazz
Caroow
flower
boekenwurm83
ProudMom
Susan
VeryCherry
minoessepoes
Lavendel
Caresses
ShallY
Curious
Caramba
Ibbeltje
Blond
Suus
Antibes
Inge
Error
Rush
Roxi3
Liz
Rovine
Rumble
Zininzon
Paper Crown
Jeanette
57 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ga jij zonder make-up de deur uit?
Nee, nooit. Als ik even snel de deur uit moet of ga sporten ofzo doe ik nog altijd mascara en een beetje foundation op.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
zeer regelmatig, al ben ik wel knapper met een beetje verf!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
ligt er aan wat er wordt bedoeld met buiten de deur.
als ik ga sporten 'sochtends dan doe ik het niet (laat ik ook mn bril op)
en op mn vrij dagje als ik alleen ff een boodschap hoef te doen of alleen winkel in het dorp dan ook niet.
vaak hangt het samen of ik mn lenzen in doe of niet. als ik mn bril oplaat dan heb ik ook geen make-up op. maar als ik mn lenzen in doe, dan doe ik wel altijd make-up op! had laatst in haast wel mn lenzen in gedaan naar het werk, maar geen make-up. ik was ook wel erg moe, maar mensen zagen gelijk dat ik er anders uitzag. en dan heb ik alleen maar mascara op.. (was nu ook de combi tussen geen make-up en er moe uitzien)
als ik ga sporten 'sochtends dan doe ik het niet (laat ik ook mn bril op)
en op mn vrij dagje als ik alleen ff een boodschap hoef te doen of alleen winkel in het dorp dan ook niet.
vaak hangt het samen of ik mn lenzen in doe of niet. als ik mn bril oplaat dan heb ik ook geen make-up op. maar als ik mn lenzen in doe, dan doe ik wel altijd make-up op! had laatst in haast wel mn lenzen in gedaan naar het werk, maar geen make-up. ik was ook wel erg moe, maar mensen zagen gelijk dat ik er anders uitzag. en dan heb ik alleen maar mascara op.. (was nu ook de combi tussen geen make-up en er moe uitzien)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pf 't lijkt me zo'n gedoe :/ Elke ochtend makeuppen en troep... Blijf liever kwartier langer in m'n nest
Gast- Gast
Ik vind het helemaal niet erg om zonder make-up de deur uit te gaan. Meestal hoort opmaken bij mijn ochtendritueel, maar als ik een thuisblijf-dag (lees: pyjama dag) heb en ik toch even de deur uit moet doe ik geen moeite om me helemaal op te maken. Het enige wat ik eigenlijk nodig heb is een kleurtje (foundation/rouge), maar als het een keer niet uitkomt maak ik me daar niet druk om Mascara e.d. doe ik wel op als ik me echt opmaak, maar is eigenlijk niet noodzakelijk omdat ik toch al erg lange, zwarte wimpers van mezelf heb. Het enige wat ik wel mis zonder make-up is een kleurtje.. ben anders best bleek. Maargoed, ik schaam me er niet voor o.i.d.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Suus schreef:Ik ga vaak genoeg zonder make-up de deur uit, ik maak me vaker niet op dan wel
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ga zo vaak zonder make-up de deur uit, ben dan niet op mijn mooist maar ach.. Ik vind het soms wel lekker zo'n schoon gezicht!
Gast- Gast
Nee ik ga niet zonder make-up de deur uit, ik heb ook make-up op als ik de hele dag thuis ben.
Maar ik gebruik eigenlijk alleen maar mascara en eyeliner.
Maar ik gebruik eigenlijk alleen maar mascara en eyeliner.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Altijd, ik draag geen make-up. Enige wat je in mijn kast kunt vinden is een verdwaalde nagellak.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Powerbabe schreef:Ik ga zo vaak zonder make-up de deur uit, ben dan niet op mijn mooist maar ach.. Ik vind het soms wel lekker zo'n schoon gezicht!
Ja maar jij bent een van de weinige mensen die ik ken waarvan ik vind dat ze zonder make-up bijna net zo mooi zijn als met make-up! Je hebt echt een hele mooie huid en mooie ogen, jij hebt bijna geen make-up nodig
Gast- Gast
Sogood schreef:Zelden!
Daarbij vind ik het ook een stukje verzorging, het staat fris en netjes (mits je het goed doet ) en het is een kleine moeite.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Carrie schreef:Powerbabe schreef:Ik ga zo vaak zonder make-up de deur uit, ben dan niet op mijn mooist maar ach.. Ik vind het soms wel lekker zo'n schoon gezicht!
Ja maar jij bent een van de weinige mensen die ik ken waarvan ik vind dat ze zonder make-up bijna net zo mooi zijn als met make-up! Je hebt echt een hele mooie huid en mooie ogen, jij hebt bijna geen make-up nodig
Wat een super lief compliment! Haha, die had ik niet aan zien komen. Thanks!
Ik zie er wel wakkerder uit hoor en net even wat "gezonder" met een beetje blush..
Gast- Gast
Ik vind persoonlijk dat ik er van mezelf ook fris en netjes uit zie haha. Ik heb een mooie, zachte huid, zonder oneffenheden en donkere wimpers en wenkbrauwen. Make-up heb ik dus echt niet nodig om er netjes uit te zien.Sogood schreef:Sogood schreef:Zelden!
Daarbij vind ik het ook een stukje verzorging, het staat fris en netjes (mits je het goed doet ) en het is een kleine moeite.
Het is wel leuk om te make-uppen, maar dat is een ander verhaal haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mascara doe ik eigenlijk altijd op, behalve als ik last heb van mijn ogen. Ik heb hele lichte wimpers en zonder heb ik net zo'n blote billen gezicht.
Noor- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 12-01-12
Toch wel minstens even mascara en wenkbrauwen bijtekenen. Anders zie je niet dat ik wimpers en wenkbrauwen heb Soms zit ik wel makeuploos in de auto hoor, doe ik het liever op mijn gemak als ik ergens ben dan dat ik loop te haasten.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Als ik alleen even naar de supermarkt ofzo moet en verder de hele dag thuis zit dan doe ik geen make up op.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
In principe ga ik zonder make-up de deur niet uit. Soms alleen om de hond uit te laten, in het donker.
Maar bij mij is het ook een standaard ochtendritueel, na het douchen maak ik me gelijk op.
Maar bij mij is het ook een standaard ochtendritueel, na het douchen maak ik me gelijk op.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hooguit naar de brievenbus doe ik geen make-up op, voor de rest buiten de deur altijd make-up.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik kom de deur niet uit als ik geen make up op heb. Alleen als ik een lazy day heb, doe ik geen make up op, maar als de deurbel dan gaat vind ik het al vervelend open te moeten doen
Ik heb ontzettend lichte wimpers en als ik geen mascara en oogpotlood op heb, lijk ik net ziek.
Ik heb ontzettend lichte wimpers en als ik geen mascara en oogpotlood op heb, lijk ik net ziek.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Nee.
Ik heb hele lichte wimpers, dus voel me zonder op zijn minst mascara echt veel te kaal. Ik maak over het algemeen alleen mijn ogen op met mascara en oogschaduw. Ik doe niet aan foundation enzo, maar dat heb ik met mijn huid ook niet nodig.
Alleen als ik op vakantie ben draag ik overdag helemaal geen make up.
Ik heb hele lichte wimpers, dus voel me zonder op zijn minst mascara echt veel te kaal. Ik maak over het algemeen alleen mijn ogen op met mascara en oogschaduw. Ik doe niet aan foundation enzo, maar dat heb ik met mijn huid ook niet nodig.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Nee.
Ook dan heb ik make up op, ivm de foto's
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Er zijn maar weinig dagen dat ik me helemaal niet opmaak, zonder voel ik me niet verzorgd genoeg en het geeft net even dat beetje extra. Ik voel me dan ook zelfverzekerder en mooier. Daarnaast is mijn huid vaak onrustig en wat vlekkerig. Een beetje foundation maakt de boel dan optisch toch even wat mooier . Ook heb ik altijd mascara op en vaak ook oogschaduw, soms afgemaakt met lippenstift.
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Mascara heb ik eigenlijk altijd wel op. De rest is met naar op ik er zin/tijd in heb en hoe mijn huid eruit ziet.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Zelden! Het wil nog wel eens voorkomen dat ik op zondag met mn brakke hoofd even naar de AH moet en dan heb ik echt geen zin om make-up op te doen. Ik zit nu ziek thuis en moest net ook even naar twee winkels, dat heb ik ook make-uploos gedaan, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik zie er gewoon niet uit zonder make-up Heel bleek en mn wimpers zijn behoorlijk licht, waardoor je ze dus bijna niet ziet zonder mascara. Met recht een blotebillengezicht. Ik ben ook altijd bang dat ik dan net een bekende tegenkom ofzo!
Naar de sportschool doe ik altijd snel ff een beetje mascara op en een beetje poeder + rouge, maar niet teveel (tenzij ik 's avonds ga sporten en ik dus al gewoon make-up op heb).
Naar de sportschool doe ik altijd snel ff een beetje mascara op en een beetje poeder + rouge, maar niet teveel (tenzij ik 's avonds ga sporten en ik dus al gewoon make-up op heb).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» vliegengordijn in de deur
» Vocht in deur??
» Speen de deur uit
» Verkopers aan de deur
» vliegengordijn in de deur