Ga jij zonder make-up de deur uit?
+53
Mystique
Lady4
Lenthe
Silver
Tullow
Shisha
Flippin' Bitch
Noor
girli
marjoleinnn
Ella
Parisienne
sanne-84
bolus26
Toet
Pannetoet
SoGood
PluDan
PapillonRose
Thunder
Sarah1985
Muurvlindertje
Calimero
Chocolate Cookie
_Summer
Nora
Tazz
Caroow
flower
boekenwurm83
ProudMom
Susan
VeryCherry
minoessepoes
Lavendel
Caresses
ShallY
Curious
Caramba
Ibbeltje
Blond
Suus
Antibes
Inge
Error
Rush
Roxi3
Liz
Rovine
Rumble
Zininzon
Paper Crown
Jeanette
57 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ga jij zonder make-up de deur uit?
Nee echt nooit, zelfs als ik een dag de deur niet uithoef dan maak ik me nog op, meer omdat dat er gewoon in gesleten zit, na het douchen maak ik me gewoon op.
Mijn huid is wat rood en niet egaal door o.a. eczeem dus ik heb altijd een heel klein laagje foundation op (zonder voel ik me ook echt niet prettig eigenlijk) en daar hoort dan ook mascara bij vind ik altijd. Als ik ga werken draag ik vaak ook nog eye-liner en een klein beetje rouge.
Mijn huid is wat rood en niet egaal door o.a. eczeem dus ik heb altijd een heel klein laagje foundation op (zonder voel ik me ook echt niet prettig eigenlijk) en daar hoort dan ook mascara bij vind ik altijd. Als ik ga werken draag ik vaak ook nog eye-liner en een klein beetje rouge.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Het vuil buiten zetten, de hond uitlaten en mijn zoontje naar school brengen doe ik inmiddels make-up loos. Maar ik maak me eigenlijk elke dag op.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Oh ja hoor, ik heb vandaag ook geen make-up op. Ik vind met make-up wel leuker, maar ik vind niet dat ik zonder voor gek loop of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
minoessepoes schreef:Nee echt nooit, zelfs als ik een dag de deur niet uithoef dan maak ik me nog op, meer omdat dat er gewoon in gesleten zit, na het douchen maak ik me gewoon op.
+1.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Liz schreef:In principe niet, als mijn vriend er niet is loop ik wel zonder make-up rond en ga ik ook zo wel eens boodschappen doen. Maar naar mijn werk etc zowiezo nooit, voel me veel fijner met make-up op.
Mijn vriend is juist de enige die mij wel zonder make-up ziet. Dat kan me echt niks schelen. Ik neem aan dat je ook in bed ligt zonder make-up dus dan ziet hij je ook zo.
Buiten de deur heb ik altijd mascara op. Ik heb hele lichte wimpers dus zonder mascara vind ik dat ik een erg 'doodse' blik heb. Dus zonder een klein laagje mascara zul je mij niet zien buiten. Ook heb ik meestal wel foundation op omdat ik niet zo'n hele egale huid heb. Maar soms laat ik dat achterwege, maar de mascara nooit.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ga heel vaak zonder make up de deur uit!
Maak mij sowieso niet op als ik ga werken verder alleen als ik zin heb of een feestje heb
Maak mij sowieso niet op als ik ga werken verder alleen als ik zin heb of een feestje heb
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
2CKC2 schreef:Ik ga wel. Maar ik voel me altijd zo lelijk zonder make-up. Heb echt vreselijke donkere kringen. Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij een plastisch chirurg. Ik wil van die kringen af. Ze zijn echt vre-se-lijk. Als die weg zijn zou ik met gemak zonder naar buiten gaan.
+1 zonder dat ik naar de chirurg ga, hoor het wel van CKC wat ze zeiden
Ik ga heeel soms even snel sneaky, dan zet ik mijn gewone bril op en dan valt het minder op. Maar dat is voor een snelle boodschap bij de AH ofzo, woon op 3 minuten lopen vanaf.
Gast- Gast
De enkele keer dat ik het niet op heb moet ik steeds zeggen dat ik me echt wel goed voel en ook echt wel goed heb geslapen, ik ben zo flets zonder make up. Ik maak me dus ook vrijwel altijd op.
Ik vind het ook leuk om te doen, dus ik ga er graag voor uit bed:)
Ik vind het ook leuk om te doen, dus ik ga er graag voor uit bed:)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb altijd make-up op. Foundation en mascara dat doe ik vaak nog eerder op dan dat ik kleren aantrek. Soms ook nog oogpotlood, oogschaduw en lip-gloss maar dat is alleen als we 's avonds iets gaan doen of ik ergens naar toe ga.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het wel kunnen haha (als ik mijn vriend mag geloven). Maar ik voel mij zekerder als ik make up draag. Vrouwelijker.
Als ik even snel weg moet doe ik meestal een beetje foundation en mascara op.
Naar de sportschool ga ik trouwens wel eens zonder make up.. (of ik doe toch een beetje mascara op haha)
Als ik even snel weg moet doe ik meestal een beetje foundation en mascara op.
Naar de sportschool ga ik trouwens wel eens zonder make up.. (of ik doe toch een beetje mascara op haha)
Gast- Gast
Ja, maar eigenlijk vooral als ik een thuisdagje heb of alleen maar naar de winkel hoef ofzo.
Als ik wel make-up draag is het hoogstens koolpotlood en mascara.
Als ik wel make-up draag is het hoogstens koolpotlood en mascara.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik gebruik altijd rouge en concealer. Verder heb ik vaak mascara op en oogschaduw, oogpotlood of lippenstift maar ik durf gerust zonder de deur uit.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
Soms wel. Maar dat ligt geheel aan mijn bui
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Soms wel. Maar niet naar m'n werk, denk dat ik dan word uitgelachen.
Zonder foundation heb ik een rode vlekkerige huid met grove poriën.
Zonder mascara heb ik rare ogen.
Dit zijn voor mij 2 musts die ik op moet hebben.
Zonder foundation heb ik een rode vlekkerige huid met grove poriën.
Zonder mascara heb ik rare ogen.
Dit zijn voor mij 2 musts die ik op moet hebben.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
geen moeite mee draag nooit make up
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ja hoor, dat gebeurd wel eens. Afgelopen week nog toen ik twee ontstoken ogen had.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wanneer ik er zin in heb maak ik mezelf helemaal op incl foudation, poeder en blush. Maar ik heb er vaak geen zin in en daarom loop ik veelal zonder make-up in de winkels. Ik schaam me nergens voor. En mooi voel ik me doorgaans niet. Dus dat scheelt een hele hoop.
Gast- Gast
Dat gebeurt heeeeeeel zelden hier. Ik voel me zo 'naakt' zonder make-up en ik vind mezelf er echt raar uitzien als ik niks op heb. Al komt het dus wel eens voor. Maar meestal doe ik op z'n minst wat mascara op als ik de deur uit ga.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heeeel af en toe. Maar dan voel ik me echt niet fijn.
Ik moet minstens wel mascara op hebben wil ik me op mijn gemak voelen.
Anders voel ik me alsof ik een blote billen gezicht heb en daar voel ik me niet erg happy bij.
Ik moet minstens wel mascara op hebben wil ik me op mijn gemak voelen.
Anders voel ik me alsof ik een blote billen gezicht heb en daar voel ik me niet erg happy bij.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Dat gebeurt bijna nooit.
Als ik geen zin heb om me op te maken of alleen een boodschap moet doen doe ik wat mascara op.
Alleen als ik op m'n vrije dag 's ochtends naar de sportschool ga maak ik me niet op, dan rol ik ongeveer zo uit bed door naar de sportschool.
Als ik geen zin heb om me op te maken of alleen een boodschap moet doen doe ik wat mascara op.
Alleen als ik op m'n vrije dag 's ochtends naar de sportschool ga maak ik me niet op, dan rol ik ongeveer zo uit bed door naar de sportschool.
Gast- Gast
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nee..nooit!
Ik heb altijd standaard getinte dagcreme op, eyeliner en oogschaduw.. zonder makeup ben ik een beetje witjes en mensen vragen dan ook altijd of ik ziek ben En ik vind zelf mét mooier.. dan maar 5minuutjes later weg
Ik heb altijd standaard getinte dagcreme op, eyeliner en oogschaduw.. zonder makeup ben ik een beetje witjes en mensen vragen dan ook altijd of ik ziek ben En ik vind zelf mét mooier.. dan maar 5minuutjes later weg
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» vliegengordijn in de deur
» Vocht in deur??
» Speen de deur uit
» Verkopers aan de deur
» vliegengordijn in de deur