Ga jij zonder make-up de deur uit?
+53
Mystique
Lady4
Lenthe
Silver
Tullow
Shisha
Flippin' Bitch
Noor
girli
marjoleinnn
Ella
Parisienne
sanne-84
bolus26
Toet
Pannetoet
SoGood
PluDan
PapillonRose
Thunder
Sarah1985
Muurvlindertje
Calimero
Chocolate Cookie
_Summer
Nora
Tazz
Caroow
flower
boekenwurm83
ProudMom
Susan
VeryCherry
minoessepoes
Lavendel
Caresses
ShallY
Curious
Caramba
Ibbeltje
Blond
Suus
Antibes
Inge
Error
Rush
Roxi3
Liz
Rovine
Rumble
Zininzon
Paper Crown
Jeanette
57 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ga jij zonder make-up de deur uit?
Ga jij zonder make-up de deur uit? Wanneer niet en waarom niet?
Ik heb eigenlijk altijd make-up op als ik de deur uit ga. Als ik soms een lekker lui dagje heb, dan maak ik me soms niet op, maar dan kom ik de deur ook niet uit. Verder als ik slaapdienst heb en er uit kom, maak ik me ook niet op, maar ga ik mij pas opmaken als ik thuis ben.
Ik heb eigenlijk altijd make-up op als ik de deur uit ga. Als ik soms een lekker lui dagje heb, dan maak ik me soms niet op, maar dan kom ik de deur ook niet uit. Verder als ik slaapdienst heb en er uit kom, maak ik me ook niet op, maar ga ik mij pas opmaken als ik thuis ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ga jij zonder make-up de deur uit?
Ik ga wel. Maar ik voel me altijd zo lelijk zonder make-up. Heb echt vreselijke donkere kringen. Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij een plastisch chirurg. Ik wil van die kringen af. Ze zijn echt vre-se-lijk. Als die weg zijn zou ik met gemak zonder naar buiten gaan.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ga alleen zonder make up de vuilnis aan straat zetten ofzo, echt de deur uit nooit zonder make up.
Ik heb een onrustige huid en voel me net wat zekerder als ik foundation op heb. Om het af te maken ook maar wat mascara..
Ik heb een onrustige huid en voel me net wat zekerder als ik foundation op heb. Om het af te maken ook maar wat mascara..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ook zonder make up op naar buiten, maar alleen als ik maar kort naar buiten moet. Even naar de winkel, bouwmarkt o.i.d.
Naar visite of werk heb ik altijd make up op.
Maar goed, iedereen vraagt ook altijd of ik ziek ben als ik geen make up op heb... :S
Vroeger maakte ik me altijd in de auto op, tijdens de file, toen was ik een keer mijn make-uptasje vergeten.
Nou, je had mensen moeten zien kijken op het werk, terwijl ik écht niet heel veel make up op heb.
Eyeliner, oogpotlood en lipgloss, that's it!
Naar visite of werk heb ik altijd make up op.
Maar goed, iedereen vraagt ook altijd of ik ziek ben als ik geen make up op heb... :S
Vroeger maakte ik me altijd in de auto op, tijdens de file, toen was ik een keer mijn make-uptasje vergeten.
Nou, je had mensen moeten zien kijken op het werk, terwijl ik écht niet heel veel make up op heb.
Eyeliner, oogpotlood en lipgloss, that's it!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zit nu zonder make-up op mijn werk.
Vind het wel leuk te tutten als ik in het weekend of 's avonds ergens heen ga, maar voor de gewone dagelijkse bezigheden doe ik niks op.
Vind het wel leuk te tutten als ik in het weekend of 's avonds ergens heen ga, maar voor de gewone dagelijkse bezigheden doe ik niks op.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
In principe niet, als mijn vriend er niet is loop ik wel zonder make-up rond en ga ik ook zo wel eens boodschappen doen. Maar naar mijn werk etc zowiezo nooit, voel me veel fijner met make-up op.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Als ik een vrije dag heb en ik ga even naar de winkels dan ga ik zonder make up. Als ik een afspraak heb, naar school/stage moet of iets leuks ga doen dan doe ik altijd wel (een beetje) make up op.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ja dagelijks haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jawel, meestal als ik moet werken ben ik niet of minimaal opgemaakt. Maar vind dat ik er ook onopgemaakt wel goed mee door kan
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik ga regelmatig zonder make-up de deur uit. Maak mij niet alle dagen op.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wel naar de supermarkt of als ik ga zwemmen, of de hond uitlaten als ik bij mijn ouders ben.
Als ik naar de faculteit ga, of naar het centrum ofzo, dan altijd wel klein beetje poeder en mascara.
Als ik naar de faculteit ga, of naar het centrum ofzo, dan altijd wel klein beetje poeder en mascara.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik ga vaak genoeg zonder make-up de deur uit, ik maak me vaker niet op dan wel
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nee. Al ben ik al wel makkelijker aan het worden en doe ik het soms de volgende dag nog met hetzelfde laagje (hoe erg), echt naturel ga ik zelden ze deur uit. Als ik visite krijg doe ik ook altijd make up op.
Alleen in mijn ziekenhuis/ kraamtijd ontving ik wel bezoek zonder make up en mijn haar niet netjes, toen had ik echt de puf niet om er iets aan te doen. En ik jankte toch alleen maar, dus alles spoelde er zo weer af.
Alleen in mijn ziekenhuis/ kraamtijd ontving ik wel bezoek zonder make up en mijn haar niet netjes, toen had ik echt de puf niet om er iets aan te doen. En ik jankte toch alleen maar, dus alles spoelde er zo weer af.
Gast- Gast
Nee. Als als ik ga sporten doe ik nog mascara op. Alleen als ik ziek ben ben ik koosje makeuploosje, maar dan kom ik de deur ook niet uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik draag vrijwel geen make-up, dus ja, ik ga zonder make-up de deur uit
Gast- Gast
Oh jahoor. Ik maak me niet zo heel vaak meer op. Ik werk in de thuiszorg en hoef je je ook niet echt op te maken voor die oudjes:P Als ik uitga ofzo of naar vrienden ga dan maak ik me wel op.
Gast- Gast
O ja hoor als ik vrij ben en alleen een boodschapje hoef te doen of zo. Maar meestal gaat er toch wel een mascara op. Meer gebruik ik eigenlijk nooit.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Op vrije dagen loop ik rustig de deur uit zonder make-up. Voel me wel mooier met, aangezien ik een vrij dik omrande bril heb waardoor mijn ogen wat weg vallen en ik zo'n blote kontengezicht krijg zonder make-up.
Gast- Gast
Ik doe naar het werk bijna altijd wel make up op (mascara en oogschaduw) Laatst hadden we het op het werk over make up en toen kwam naar voren dat alle vrouwelijke collega's zich wel opmaakten.
En toen zei een collega tegen mij: maar jij hebt dat niet 's ochtends, dat opmaakritueel...
Ze was echt verbaasd te horen dat ik al jaren mascara en oogschaduw op had..
En bedankt.
En toen zei een collega tegen mij: maar jij hebt dat niet 's ochtends, dat opmaakritueel...
Ze was echt verbaasd te horen dat ik al jaren mascara en oogschaduw op had..
En bedankt.
Gast- Gast
Ik ga nooit zonder make up de deur uit. Ik voel me dan kaal. Nu hoef ik de deur niet uit, dus draag nu ook geen make up.
Moet zo alleen iets naar de container brengen, maar dat is maar 2 stappen
Moet zo alleen iets naar de container brengen, maar dat is maar 2 stappen
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
+1Pippa schreef:Ik draag vrijwel geen make-up, dus ja, ik ga zonder make-up de deur uit
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Inge schreef:Ik ga regelmatig zonder make-up de deur uit. Maak mij niet alle dagen op.
+1
Als ik ga werken maak ik me op maar dan ook alleen oogpotlood en mascara. Maar als ik vrij ben maak ik me niet op. Ik kan ook niet zo goed tegen make-up, krijg ik erge jeuk van boven mijn ogen.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Nee, ik heb altijd mascara op buiten de deur.
Uitzondering: als ik de hele dag thuis ben en alleen even de deur uit moet voor de supermarkt.
Uitzondering: als ik de hele dag thuis ben en alleen even de deur uit moet voor de supermarkt.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ja zo vaak. Ik draag sowieso alleen mascara en als k geen zin heb om die op te doen, heb ik een bril-dag.
Gast- Gast
Bijna nooit ik heb zo'n vreselijk saai gezicht zonder make-up en vind mezelf dan totaal niet boeiend eruit zien, dus liever niet.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» vliegengordijn in de deur
» Vocht in deur??
» Speen de deur uit
» Verkopers aan de deur
» vliegengordijn in de deur