Samenwonen; hoeveel gespaard?
+14
Muis
Tsjip
Arwyn
Sarah1985
minoessepoes
Atelier Madame
studiebol
Suus
Nora
Lavendel
Paper Crown
Roxi3
Rush
Alesha
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Samenwonen; hoeveel gespaard?
Niks. We hadden beiden geen spaargeld. We hebben alles betaald van het geld dat we op dat moment verdienden met bijbaantjes en voor de rest per maand wat gekocht.
Aan mij heb je dus niet zoveel
Aan mij heb je dus niet zoveel
Gast- Gast
we hadden genoeg gespaard voor de uitzet. ofnouja gespaard.. het is niet dat we iets hadden van; als we dit en dit bedrag hebben gespaard, dan gaan we samenwonen. we hadden dit 'gewoon' aan spaargeld.
zo hoefden we alleen het huis op de hypotheek te zetten, en niet extra te lenen voor de uitzet etc
zo hoefden we alleen het huis op de hypotheek te zetten, en niet extra te lenen voor de uitzet etc
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:we hadden genoeg gespaard voor de uitzet. ofnouja gespaard.. het is niet dat we iets hadden van; als we dit en dit bedrag hebben gespaard, dan gaan we samenwonen. we hadden dit 'gewoon' aan spaargeld.
Dat laatste kan sinds tien jaar ook niet meer.
Gast- Gast
Wij hadden veel gespaard en bijna alles is ook opgegaan aan een nieuwe keuken, tegels, nieuwe vloer, stucwerk, nieuwe tv, bankstel en een bed. Nu willen we weer gaan verhuizen en we hebben nu iets meer als toen dus mocht er in het volgende huis een andere keuken oid in moeten hebben we daar het geld voor
Gast- Gast
Ik had geloof ik 900 euro gespaard en dat was het. Ik had mazzel dat ik een nieuw bed van mn ouders uit mocht zoeken, en een wasmachine en droger van mn oma's kreeg en de tvmeubel van mn schoonouders. Dat scheelt al zo enorm veel!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend en ik willen ook gaan samenwonen, samen zitten we nu op 18.000 ongeveer. Is ook wel nodig omdat we beide vanuit thuis komen en beide niet op kamers hebben gezeten. Hebben dus wel wat nodig voor meubels e.d. en daarbij als buffer voor eventueel werk in het huis. Schilderen en vloer komen er toch vaak ook bij.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Als mijn vriend en ik nu samen zouden gaan wonen, zouden we samen ongeveer 6000euro spaargeld hebben. Wel hebben we al een flinke uitzet omdat hij op kamers woont. En ook ik heb net een nieuwe slaapkamer, dus dat kan allemaal over. Enige wat dan gekocht zou moeten worden is een wasmachine en misschien een bank.
Gast- Gast
Wij hadden ook heel veel gespaard en hebben alleen geleend voor de woning (hypotheek). De verbouwing (nieuwe keuken, afbouwen bijkeuken, stucen, behangen, nieuwe vloer en later nog een nieuwe ketel en nieuwe badkamer) en de inboedel hebben we allemaal van ons spaargeld kunnen betalen.
Uiteindelijk hielden we zelfs nog over, dat was wel lekker want daar hadden we niet op gerekend.
Uiteindelijk hielden we zelfs nog over, dat was wel lekker want daar hadden we niet op gerekend.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Niks, haha! Ik woonde al op mezelf en had dus alles al en hij had ook spullen die daar bij konden. Verder wonen we anti-kraak en daar moet je toch niet teveel in willen investeren, dus dat blijft bij een likje verf en verder niets wat we niet mee kunnen nemen naar een volgend huis.
Ook omdat we nog anti-kraak wonen willen we geen dure nieuwe meubels kopen oid omdat we misschien nog 3x verhuizen en dat is ook zonde. De spullen die we nu hebben zijn hartstikke leuk dus dat maakt ook eigenlijk niet veel uit.
Ook omdat we nog anti-kraak wonen willen we geen dure nieuwe meubels kopen oid omdat we misschien nog 3x verhuizen en dat is ook zonde. De spullen die we nu hebben zijn hartstikke leuk dus dat maakt ook eigenlijk niet veel uit.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel heb je gespaard voordat jullie/je gingen verhuizen?
» Samenwonen
» Samenwonen
» Wat voor bedrag mag je gespaard hebben samen met partner.
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Samenwonen
» Samenwonen
» Wat voor bedrag mag je gespaard hebben samen met partner.
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: