Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantietips met 22mnd oud kindje?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Teddyaapje zo 8 jan 2012 - 1:27

We willen volgend jaar sept. weer op vakantie, graag naar het buitenland (zonvakantie). Dit jaar zijn we met de auto geweest maar weet niet of dat weer zo'n succes zal zijn, aangezien T. dan waarschijnlijk minder zal slapen als toen hij 10mnd was.

Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan;
* Auto/ vliegtuig (dn trein dn boët :P )?
* Camping/ bungalowpark/ hotel/ appartement?
* Welk land?
* Wat raad je absoluut niet aan? (Omdat je bijv. op een zeer slechte camping terecht kwam oid?)

Er is een kleine mogelijkheid dat ik dan weer zwanger ben (willen er eind april misschien weer voor gaan) dus ook daar moeten we misschien alvast een beetje rekening mee houden...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Re: Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Flower_L zo 8 jan 2012 - 1:30

ik zou kiezen voor appartement met gescheiden woon/slaapgedeelte. Zwembad incl peuterbad en een groot gazon, waar de kleine lekker kan spelen.

Spanje, Frankrijk, Griekenland.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Re: Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 1:36

Mijn zoontje is nu 21 maanden en ik zou momenteel een lange auto rit niet zien zitten.. Hij kan nu dus absoluut niet lang stilzitten en roept al heel snel: uit!
Maar dit verschilt per kindje natuurlijk!

Verder zou ik iets zoeken waar ook voor hem veel te doen is, zwemmen en spelen, zo kan hij ook lekker zijn ei kwijt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Re: Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Susan zo 8 jan 2012 - 1:41

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst weer naar het buitenland, ergens aan het begin van de zomer, waarschijnlijk naar Frankrijk en dan in de buurt van Bordeaux/Toulouse. We gaan met de auto en grotendeels 's nachts rijden. We gaan dan een huisje of stacaravan huren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Re: Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 2:01

Wij gaan 10 dagen naar Turkije (Side) en zitten in een all inclusive hotel met kidsclub! (veel kinderbaden, speeltuin, activiteiten, poppentheater enz) Wel hebben we gekozen voor een kamer met 2 aparte ruimtes, zodat wij savonds als J op bed ligt, ook nog even kunnen kletsen, tv kijken of op het balkon hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Re: Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 2:05

Wij zijn afgelopen zomer naar turkije geweest met het vliegtuig. Gewoon in een all inclusief hotel, dat was prima en ook zeker aan te raden.
Dit jaar gaan we waarschijnlijk ( als alles goed gaat met de bevalling enzo) naar een camping in noord frankrijk. We huren dan een stacaravan met alles erop en eraan, we willen dan via eurocamps ( petit paradise) boeken, die campings zijn speciaal uitgekozen op hun kindvriendelijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met 22mnd oud kindje? Empty Re: Vakantietips met 22mnd oud kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum