Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantietips met baby gevraagd!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantietips met baby gevraagd! Empty Vakantietips met baby gevraagd!

Bericht  Funk zo 27 mei 2012 - 1:20

Ik weet niet goed in welke pijler ik dit moet plaatsen maar ik zie even door de bomen het bos niet meer.

Wij willen graag halverwege juni voor 2/3 weken kamperen in een ingerichte tent. Het liefst in Nederland/België of Noord-Frankrijk (mits de weervoorspellingen goed zijn)
Nou heb ik (volgens mij) niet zoveel eisen maar ik kan tot nu toe niet echt iets geschiktst vinden, wellicht hebben jullie tips!

Ik wil graag wat leuke stadjes/dorpjes in de omgeving hebben, een (verwarmd) baby/peuterbadje en schaduw waar de kleine kan liggen. Aangezien we zelf in Overijssel en vlakbij Gelderland wonen, liever niet in die omgeving. Zeeland of België spreekt mij tot nu toe het meest aan.

Appartement of huisje zou trouwens ook mogen, maar het liefst kamperen. Wie heeft voor ons de tip? smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met baby gevraagd! Empty Re: Vakantietips met baby gevraagd!

Bericht  Roos zo 27 mei 2012 - 2:33

De Roompot in Kamperland, Zeeland. Direct aan het strand. Grote camping met veel faciliteiten.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met baby gevraagd! Empty Re: Vakantietips met baby gevraagd!

Bericht  Filoria zo 27 mei 2012 - 3:09

Wij gaan over twee weken naar Sunparks Oostduinkerke (Vlaamse kust), en volgens mij voldoet dat helemaal aan jouw eisen! Groot binnenzwembad met baby/peutergedeelte, leuke dorpen en steden in de buurt, en het bos en het strand zijn ook vlakbij smile

We gaan zelf in een huisje zitten, maar ze hebben er volgens mij ook tenten en stacaravans enzo te huur.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met baby gevraagd! Empty Re: Vakantietips met baby gevraagd!

Bericht  Funk zo 27 mei 2012 - 3:34

Filoria schreef:Wij gaan over twee weken naar Sunparks Oostduinkerke (Vlaamse kust), en volgens mij voldoet dat helemaal aan jouw eisen! Groot binnenzwembad met baby/peutergedeelte, leuke dorpen en steden in de buurt, en het bos en het strand zijn ook vlakbij smile

We gaan zelf in een huisje zitten, maar ze hebben er volgens mij ook tenten en stacaravans enzo te huur.

Leuk dankjewel!! Hoe deed iedereen het 's avonds met uit eten gaan etc. als je nog kleine kindjes had?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met baby gevraagd! Empty Re: Vakantietips met baby gevraagd!

Bericht  Filoria zo 27 mei 2012 - 3:40

Een huisje met een extra kamer boeken, familie uitnodigen om langs te komen en die met de kleine opzadelen Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantietips met baby gevraagd! Empty Re: Vakantietips met baby gevraagd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum