Vakantietips met baby gevraagd!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantietips met baby gevraagd!
Ik weet niet goed in welke pijler ik dit moet plaatsen maar ik zie even door de bomen het bos niet meer.
Wij willen graag halverwege juni voor 2/3 weken kamperen in een ingerichte tent. Het liefst in Nederland/België of Noord-Frankrijk (mits de weervoorspellingen goed zijn)
Nou heb ik (volgens mij) niet zoveel eisen maar ik kan tot nu toe niet echt iets geschiktst vinden, wellicht hebben jullie tips!
Ik wil graag wat leuke stadjes/dorpjes in de omgeving hebben, een (verwarmd) baby/peuterbadje en schaduw waar de kleine kan liggen. Aangezien we zelf in Overijssel en vlakbij Gelderland wonen, liever niet in die omgeving. Zeeland of België spreekt mij tot nu toe het meest aan.
Appartement of huisje zou trouwens ook mogen, maar het liefst kamperen. Wie heeft voor ons de tip?
Wij willen graag halverwege juni voor 2/3 weken kamperen in een ingerichte tent. Het liefst in Nederland/België of Noord-Frankrijk (mits de weervoorspellingen goed zijn)
Nou heb ik (volgens mij) niet zoveel eisen maar ik kan tot nu toe niet echt iets geschiktst vinden, wellicht hebben jullie tips!
Ik wil graag wat leuke stadjes/dorpjes in de omgeving hebben, een (verwarmd) baby/peuterbadje en schaduw waar de kleine kan liggen. Aangezien we zelf in Overijssel en vlakbij Gelderland wonen, liever niet in die omgeving. Zeeland of België spreekt mij tot nu toe het meest aan.
Appartement of huisje zou trouwens ook mogen, maar het liefst kamperen. Wie heeft voor ons de tip?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Vakantietips met baby gevraagd!
De Roompot in Kamperland, Zeeland. Direct aan het strand. Grote camping met veel faciliteiten.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan over twee weken naar Sunparks Oostduinkerke (Vlaamse kust), en volgens mij voldoet dat helemaal aan jouw eisen! Groot binnenzwembad met baby/peutergedeelte, leuke dorpen en steden in de buurt, en het bos en het strand zijn ook vlakbij
We gaan zelf in een huisje zitten, maar ze hebben er volgens mij ook tenten en stacaravans enzo te huur.
We gaan zelf in een huisje zitten, maar ze hebben er volgens mij ook tenten en stacaravans enzo te huur.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wij gaan over twee weken naar Sunparks Oostduinkerke (Vlaamse kust), en volgens mij voldoet dat helemaal aan jouw eisen! Groot binnenzwembad met baby/peutergedeelte, leuke dorpen en steden in de buurt, en het bos en het strand zijn ook vlakbij
Leuk dankjewel!! Hoe deed iedereen het 's avonds met uit eten gaan etc. als je nog kleine kindjes had?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Een huisje met een extra kamer boeken, familie uitnodigen om langs te komen en die met de kleine opzadelen
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantietips gevraagd!
» Vakantietips met 22mnd oud kindje?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Tips gevraagd
» Vakantietips met 22mnd oud kindje?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Tips gevraagd
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: