Hoe doen jullie dat na een lange dag?
+7
Susan
Flower_L
PiP
Darius
meisjesmama
Wennes
Bruintje Beer
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe doen jullie dat na een lange dag?
Wij zijn vandaag naar de winterefteling geweest. Hele lange dag en we waren pas om 20.30 uur terug.
C.iske was natuurlijk op de terugweg in slaap gevallen en die heb ik slapend over gelegd. In bed omgekleed, met een doekje een beetje schoongemaakt en voorzichtig een beetje zijn tanden gepoetst.
Hoe die jullie dat? Echt helemaal wassen zodat ze schoon naar bed gaan of zijn jullie dan ook wat makkelijker?
C.iske was natuurlijk op de terugweg in slaap gevallen en die heb ik slapend over gelegd. In bed omgekleed, met een doekje een beetje schoongemaakt en voorzichtig een beetje zijn tanden gepoetst.
Hoe die jullie dat? Echt helemaal wassen zodat ze schoon naar bed gaan of zijn jullie dan ook wat makkelijker?
Gast- Gast
Re: Hoe doen jullie dat na een lange dag?
Het overleggen zou bij ons niet eens gaan, want meneer is dan gelijk wakker.
Ik zou dan lekker makkelijk doen, want al dat gepluk aan je lijf als je wil slapen zou je zelf ook niet fijn vinden.
En van een keer makkelijk doen krijgen ze ook niet gelijk iets.
Ik zou dan lekker makkelijk doen, want al dat gepluk aan je lijf als je wil slapen zou je zelf ook niet fijn vinden.
En van een keer makkelijk doen krijgen ze ook niet gelijk iets.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Hier gaan ze s' ochtends in bad. Wij doen alleen het hoognodige uit en leggen haar dan in bed.Meestal lukt dit slapend.
Laatst aangepast door Bruintje Beer op vr 6 jan 2012 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij zijn dan makkelijker hoor.. die dagen komen niet veel voor dus wij vinden dat 1 dag van de zoveel dat wel mag.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik zal wel een slechte moeder zijn, maar ik zou niet z'n tanden gaan poetsen. Dan maar een keertje zonder hoor.
Gisteren waren we ook rond 21:30 uur thuis, L.aurens was klaarwakker en die heeft zelfs nog eventjes oma opgebeld. Daarna was hij ook opeens heel erg moe, en toen hebben we em in drie minuten in bed gelegd, en 2 minuten later sliep hij.
Gisteren waren we ook rond 21:30 uur thuis, L.aurens was klaarwakker en die heeft zelfs nog eventjes oma opgebeld. Daarna was hij ook opeens heel erg moe, en toen hebben we em in drie minuten in bed gelegd, en 2 minuten later sliep hij.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij slaan dan het tandenpoetsen een keertje over.
En ik zorg er meestal wel voor dat ze `s morgens dan gedoucht heeft.
Zo vies worden ze niet. Is ze wel vies, dan gooi ik de volgende dag haar lakens in de was.
Pyama doen we meestal wel aan, maar wij kunnen haar dan ook half slapend uit- en aankleden en een schone luier geven.
En ik zorg er meestal wel voor dat ze `s morgens dan gedoucht heeft.
Zo vies worden ze niet. Is ze wel vies, dan gooi ik de volgende dag haar lakens in de was.
Pyama doen we meestal wel aan, maar wij kunnen haar dan ook half slapend uit- en aankleden en een schone luier geven.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ow, dan ga ik geen tanden meer poetsen. of hij moet ineens klaarwakker zijn. Dan gaan we eerst boekje lezen rustig op de bank, daarna tandjes poetsen zoals standaard ritueel. Maar als hij nog half slaapt, gaat hij naar bed. Dan poets ik hem 's morgens wel weer mooi schoon
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij zijn maandag met mijn schoonouders naar Plopsa Indoor Coevorden geweest en na afloop hebben we bij McDonalds gegeten. Wij hadden pyjama's en tandenborstels meegenomen en hebben ze bij McDonalds op het invalidentoilet hun pyjama aangetrokken en hun tanden gepoetst, zodat we ze thuis slapend over konden tillen. Uiteindelijk zijn ze niet in de auto in slaap gevallen, dus was het niet nodig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wij zijn maandag met mijn schoonouders naar Plopsa Indoor Coevorden geweest en na afloop hebben we bij McDonalds gegeten. Wij hadden pyjama's en tandenborstels meegenomen en hebben ze bij McDonalds op het invalidentoilet hun pyjama aangetrokken en hun tanden gepoetst, zodat we ze thuis slapend over konden tillen. Uiteindelijk zijn ze niet in de auto in slaap gevallen, dus was het niet nodig.
Dat is wel een goede!
Ik heb het tandenpoetsen ook wel eens overgeslagen hoor. Maar vandaag had hij een paar happen van mijn suikerspin gegeten en dat vind ik toch wel erg heftig.
Gast- Gast
Wij slaan het dan gewoon een keertje over.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Susan schreef:Wij zijn maandag met mijn schoonouders naar Plopsa Indoor Coevorden geweest en na afloop hebben we bij McDonalds gegeten. Wij hadden pyjama's en tandenborstels meegenomen en hebben ze bij McDonalds op het invalidentoilet hun pyjama aangetrokken en hun tanden gepoetst, zodat we ze thuis slapend over konden tillen. Uiteindelijk zijn ze niet in de auto in slaap gevallen, dus was het niet nodig.
Zo zou ik het ook doen.
Mochen we dat zijn vergeten dan zouden we het tandenpoetsen de volgende ochtend wel doen. Maar ik vrees dat het ons niet snel zal gebeuren dat T. niet wakker wordt met overleggen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een slimme tip Susan.
Ik zou het anders ook gewoon een keer overslaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Wat een slimme tip Susan.
haha, ik zie al 2 van die kleintjes in pyama en pantoffels uit de mac komen, knuffel onder de ene arm, happy meal onder andere arm.
Maar zo doen wij dat ook als we nog later op dag op visite zijn. Familie en vrienden wonen op 30 - 50 min rijden, dus dan doen we daar de pyama aan. Thuis evt. luier verwisselen, maar ook direct naar bed.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bij familie of bekenden doen we wel een pyama aan en schone luier voor we vertrekken, maar ik zou dat zelf niet bij de Mac doen. Maar dat komt misschien omdat wij het ook makkelijk thuis kunnen doen en ze daar niet wakker van wordt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
hier gaan de kindjes ook meestal in pyama mee naar huis als het na 19.00 is dat we ergens aanrijden. (bijna alle familie is min. 40 min. rijden hier) maar tandenpoetsen word hier wel vaker vergeten... en dat doe ik eigenlijk nooit bij familie, dat vind ik wel een goede om te onthouden.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Als we het weten van te voren dan trekken we alvast zijn pyjama aan enzo.
Maar als het onverwachts gebeurt dan zijn we heel makkelijk en leggen hem voorzichtig over en wassen en tanden poetsen komt de volgende ochtend wel.
Maar als het onverwachts gebeurt dan zijn we heel makkelijk en leggen hem voorzichtig over en wassen en tanden poetsen komt de volgende ochtend wel.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Lange meiden, dragen jullie hakken?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Hoe doen jullie dit?
» Lange meiden, dragen jullie hakken?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Hoe doen jullie dit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: