Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mexicaanse griep.

+4
Flemy
Liadan
Darius
meisjesmama
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:32

Beauty Addict schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik vind het goed van je dat je het hier neer zet, maar toch laat ik me bewust niet inenten.
Ik heb juist de andere kant gezien van wél inenten, en ja, dat is bewezen dat deze persoon hier zo ziek van is geworden. Wil er hier niet over uitweiden verder ivm evt herkenning, maar deze persoon heeft o.a. orgaanuitval gekregen, wat nooit meer te herstellen is.
Zo ernstige bijwerkingen? Ik ga me dan maar heel goed voor laten lichten door de gyn.
Vorig jaar kreeg ik het aangeboden maar niet gedaan, toen ging het alleen maar om mezelf, maar nu met die 2 ukkies binnen...

Ja, deze persoon was verder nog gewoon gezond, maar na de prik werd deze erg ziek, echt heel ziek. En helaas dus blijvend.
Dit is ws. gewoon een 'pechgeval' maar toch laat ik me niet inenten. Ik kan ook onder de pech vallen dat ik de griep krijg, dat is weer de andere kant, maar toch wil ik me niet laten inenten. Je kunt nu eenmaal niet alles voorkomen in het leven.

Dit bedoel ik niet zo naar Mamavan_2 toe hoor, het is vreselijk als blijkt dat het door de griep is gekomen, maar ik hoop dat je begrijpt hoe ik hier nu tegenover sta.


Ik kreeg het ook aangeboden vorig jaar via mijn werk, maar heb dit toen ook niet gedaan, uiteindelijk bijna niemand van onze instelling, zelfs van hogerhand niet. Uiteindelijk kunnen familieleden het net zo goed overbrengen als jij. Dat voorkom je nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  PapillonRose do 6 jan 2011 - 2:41

Hmmm.. Ik vind dat dus altijd zo lastig met inentingen! Je hoort verhalen van wat er gebeurt als je het wel doet qua wat er mis kan gaan, maar ook wat er kan gebeuren als je het niet doet.

En het is allebei vervelend als het je gebeurt! Ik ben van mezelf al een twijfelkont, maar vind dit als het ware kiezen tussen twee mogelijke kwaden.. Nu niet van toepassing omdat ik hier lees dat jonge kinderen vanaf 6 maanden pas ingeënt mogen worden en mijn dochtertje pas 2,5 maand is. Hopelijk krijgt ze het niet, ik ben daar echt wel bang voor.

Met gewone inentingen heb ik trouwens besloten om haar gewoon te laten vaccineren volgens het programma, maar weet nu al dat ik elke keer bang zal zijn dat ze erge bijwerkingen krijgt ofzo.. Want je hoort weleens iets van kindjes die zijn overleden na vaccinatie, hoewel dan meestal nooit bewezen wordt of het echt daardoor kwam.. Misschien ben ik ook wel een paniekvogel hoor.

Mama van 2, wat naar dat je dochtertje misschien door de Mexicaanse griep ziek is geworden! Kan me goed voorstellen dat je het hier neerzet om mensen te waarschuwen. Van mama rosa begrijp ik het ook hoor, dat is dan inderdaad weer die andere kant die er ook is. Nou, voor degenen die moeten bedenken of ze wel of geen prik willen, succes ermee en hopelijk gaat alles goed wat je ook mag besluiten!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:34

Ik ken ook iemand die orgaanuitval heeft gehad. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis momenteel en ze weten niet hoe hij eruit zal komen. Toch is er aangetoont dat dit niet is gekomen van de inenting (dit dachten ze in 1e instantie van wel).

Ik heb de griepprik al gehad en daar zat die voor de mex. griep bij in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:09

Het is natuurlijk niet zeker dat M.ara deze hersenafwijking heeft gekregen door de Mexicaanse griep, waarschijnlijk zal het een genetische kwestie zijn of gewoon domme pech. Net zoals mamarose hierboven omschreef, is het bij deze persoon wel echt bewezen dat dit gevolgen zijn van de mexicaanse griep ?

Om eerlijk te zijn heb ik mezelf vorig jaar tijdens mijn zwangerschap niet laten inenten vanwege de risico'sdie het met zich mee bracht voor ongeboren kind. Volgens de klinische geneticus is de kans op een complicatie ten gevolgen van de Mexicaanse griep groter zonder inenting dat de gevaren die het met zich meebrengt na inenting. Het blijft natuurlijk een moeilijke keuze, op welk vlak dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:18

Mama_van2 schreef:Het is natuurlijk niet zeker dat M.ara deze hersenafwijking heeft gekregen door de Mexicaanse griep, waarschijnlijk zal het een genetische kwestie zijn of gewoon domme pech. Net zoals mamarose hierboven omschreef, is het bij deze persoon wel echt bewezen dat dit gevolgen zijn van de mexicaanse griep ?

Om eerlijk te zijn heb ik mezelf vorig jaar tijdens mijn zwangerschap niet laten inenten vanwege de risico'sdie het met zich mee bracht voor ongeboren kind. Volgens de klinische geneticus is de kans op een complicatie ten gevolgen van de Mexicaanse griep groter zonder inenting dat de gevaren die het met zich meebrengt na inenting. Het blijft natuurlijk een moeilijke keuze, op welk vlak dan ook.
Dan zou ik het nu toch echt niet meer zo moeilijk vinden als ik dat zo lees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 5:35

Ik krijg gewoon echt een knoop in mijn buik als ik denk aan de mexicaanse griep. Niet voor mezelf maar wel voor mijn dochter van bijna 4 maand. Ben jaloers op de mensen die er wat luchtiger naar kunnen kijken. Neutral
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:59

Maar zwangeren worden toch helemaal niet meer gevaccineerd?

Ik maak me nog niet echt zorgen, er overlijden dagelijks meer mensen en kinderen aan allerlei andere dingen en daar ben ik ook niet continue mee bezig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  meisjesmama do 6 jan 2011 - 20:31

Mama_van2 fijn dat je meisje de spuit mag komen halen!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse griep.  - Pagina 2 Empty Re: Mexicaanse griep.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum