griep
+7
Slakje
liesje
Sophiee
Supertalentje
Juutjepetuutje
Mom-Of-3
maiadebij
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
griep
Hoe de kinderen vorige griepepidemiën nooit wat opliepen, zo anders is dat dit jaar. Griep na virus na griep pikken ze op.... nu is N net weer opgeknapt, is J weer ziek. En goed ook... ze klaagt niet snel maar voelt zich nu echt niet fijn. Ik heb haar getemperatuurd en ze heeft 41.2 graden koorts. Ik ga zo mijn werk bellen of ik thuis mag blijven en daarna de HA bellen. Vooral omdat ze zo'n hoge pijngrens heeft ben ik extr allert.
Nog meer kindere die de dans niet ontspringen?
Nog meer kindere die de dans niet ontspringen?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: griep
Jeetje wat vervelend.
Heel veel beterschap voor je kleine meisje
Heel veel beterschap voor je kleine meisje
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Jeetje 41, 2 is aardig hoog. Beterschap! Mag/kun je thuis blijven?
Mijn zoon was van de week ook ziek en met hem het halve kdv. Man en ik werken allebei in de zorg en hij gaat 2 dagen naar het kdv dus hier in huis is het regelmatig feest helaas.
Mijn zoon was van de week ook ziek en met hem het halve kdv. Man en ik werken allebei in de zorg en hij gaat 2 dagen naar het kdv dus hier in huis is het regelmatig feest helaas.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, dat is hoog zeg! Hopelijk zijn ze komende jaren weer 'beschermd'
Hier ook al de hele winter, in het begin pikte ik het ook mee, daar werd ik ook moe van.
Hier ook al de hele winter, in het begin pikte ik het ook mee, daar werd ik ook moe van.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Yes, ook hier de griep gehad afgelopen weekend! Ook tegen de 41 graden aan. Bij de HAP geweest en verder niet zoveel aan de hand. Ze mogen 41.5 graden koorts hebben, daarboven direct bellen werd ons gezegd.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hier ook af en aan met de griep. zo zijn ze opgeknapt en komt de volgende weer. het word weer tijd voor 25 graden met lekker zonnetje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Hier ook de griep denk ik. Gisteravond 40,1° en nu 40,6° Ze is best suffig.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hier ook allebei griep. Dochter knapt op maar zoon lijkt alleen maar meer last te krijgen. Hoge koorts, kreunen en raar praten in zijn slaap. Klaagt over hoofdpijn, buikpijn, keelpijn en pijn aan zijn ogen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
D. Begint sinds gister weer op te knappen, ze is sinds zaterdag ziek geweest.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier ook helaas..
2 weken terug al een week ziekenhuis met het rota virus,haar weerstand heeft een flinke klap gehad waardoor ze nu dus vanalles oppikt..
Nu heeft ze keelontsteking en hoest ze vreselijke brokken slijm op en is ze enorm verkouden.. Zei al tegen de huisarts dat we een knipkaart wilden zo vaak we nu langskomen Maar kan nu geen risico's nemen,door haar weerstand en aanslag door het virus kan ze weer zo enorm ziek worden. Normaal zou ik met een verkoudheid niet naar de dokter gaan.
2 weken terug al een week ziekenhuis met het rota virus,haar weerstand heeft een flinke klap gehad waardoor ze nu dus vanalles oppikt..
Nu heeft ze keelontsteking en hoest ze vreselijke brokken slijm op en is ze enorm verkouden.. Zei al tegen de huisarts dat we een knipkaart wilden zo vaak we nu langskomen Maar kan nu geen risico's nemen,door haar weerstand en aanslag door het virus kan ze weer zo enorm ziek worden. Normaal zou ik met een verkoudheid niet naar de dokter gaan.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ezra en Yrsa hebben ook sinds dinsdag griep. Koorts, veel slapen. Gelukkig knappen ze nu wel weer op, maar we doen tot en met het weekend nog even rustig met ze.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» langdurige griep bij 2 jarig zoontje = mexicaanse griep
» Griep & Zwanger
» Griep?
» Mexicaanse griep.
» Koorts/Griep
» Griep & Zwanger
» Griep?