Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maximale reistijd naar werk?

+18
SuperGrover
Starla
Bacio
Thunder
rapa nui
Jeanette
Sterre
Suus
Blond
piene1983
Snoopy
Rovine
Shisha
Monte
Tania
Rebecca
duckie
Marin
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Starla do 5 jan 2012 - 8:17

Momenteel een uur en een kwartier van deur tot deur, soms langer (ov). Ik ga om 5.45 de deur uit, en om eerlijk te zijn ben ik blij als ik mijn rijbewijs haal en dat 3 kwartier later wordt smile
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  SuperGrover do 5 jan 2012 - 8:25

Voor mijn bijbaantje hou ik een absoluut maximum aan van een half uur enkele reistijd met de fiets. En een half uur vind ik eigenlijk nog te ver. Gelukkig is het slechts 10, 15 en 20 minuten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  RYW do 5 jan 2012 - 12:25

Ik reis nu ongeveer 20 a 30 minuten met de auto, maar ik woon zodanig ver in the middle of nowhere dat minder echt niet haalbaar is voor mij smile mijn max zou ongeveer een uur zijn, denk ik smile of het moet echt een reeeetegave baan zijn smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 12:52

Een half uur met de auto is voor mij echt de max onder normale omstandigheden. Of ik zou echt enorm moeilijk werk moeten kunnen vinden, maar normaalgesproken vind ik meer dan een uur reistijd op een dag tijdsverspilling. Ik ben nu maar vijfentwintig minuten kwijt inclusief dochter naar de opvang brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:01

Ik heb ook een keer een baan gehad waarbij ik 1.5 reistijd enkele reis (met ov) had. De reden dat ik met die baan ben gestopt was de (te lange) reistijd.
Ik vind 1 uur enkele reis het maximum, hoewel, dat vind ik ook nog erg lang!
Ik bof nu, de reistijd naar mijn huidge baan is een half uur (met auto, met ov zou het bijna een uur zijn).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:32

Een uur enkele reis met de auto. Op dit moment rijd ik elke dag 20 minuten enkele reis en ik vind het ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Serena vr 6 jan 2012 - 5:49

voor mij zou dat van deur tot deur 1 uur (ov) zijn. Had hiervoor 1.45 uur reistijd van deur tot deur, en dat vond ik echt te lang, hoewel ik dus maar 1 uur in de trein zat.

Voor de mensen die 1 uur max hebben, bedoel je dan ook van deur tot deur? Of de duur van de trein/bus?
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Le Chat Noir vr 6 jan 2012 - 23:02

Bij mijn werk mogen ze 1,5 uur enkele reis van je vragen. Ik werk nu sinds kort op een andere locatie en dit is op 1 uur reisafstand en ik val regelmatig in op 1 uur en 15 min. afstand. Ik vind dit eigenlijk te lang en het breekt me ook wel op, ben best gevloerd als ik en een drukke dag heb gehad en daarnaast 2,5 uur in de auto zit per dag. Maarja, wat doe je er aan. Aan de andere kant ben ik ook blij met mijn baan.
Ideaal gezien rijd ik liever niet langer dan 45 min (dit had ik eerst).
Heb in het begin- toen ik nog geen auto had- ook wel anderhalf uur gereisd per OV naar een werkplek, ook echt niet ideaal. Dan zit ik toch liever in de auto. Ik moest met de bus, dus wachten in de kou, 1x overstappen en 15 min wachten, volle bussen met beslagen ramen, routes door allerlei dorpen rijden...als ik een auto had gehad was ik namelijk 30 min onderweg geweest en met de bus dus 1,5 uur...aaargh frustrerend was dat, maarja ik vond het wel okee voor een korte periode.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 23:08

Maximaal 3 kwartier tot een uur, maar ik denk ook wel dat dit afhankelijk is van hóé je naar je werk gaat. Drie kwartier met de auto lijkt me te doen, met het OV zonder al teveel overstappen ook wel. Maar drie kwartier met veel overstappen lijkt me lastig, teveel risico op vertraging. En drie kwartier op de fiets vind ik eigenlijk sowieso geen optie :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  teletascha za 7 jan 2012 - 0:19

Sowieso max. een uur. Ik heb nu ongeveer 20 minuten reistijd, maar als ik enze kleine meid moet wegbrengen zit ik ook ongeveer aan een uur, en dat vind ik echt de max. Voordat je dan thuis bent, gegeten hebt etc. is de avond bijna om.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk? - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum