Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tattoo zusje

+8
JustMeDaan
nina
Susan
Muurvlindertje
schuddebuikje
Jeanette
Sylvana
Clapperdie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

tattoo zusje - Pagina 2 Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:18

Susan schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:
Youandi schreef:Ik zou ook alleen reageren met dat je het een mooi gebaar vindt.
De plaats zou ik ook niet zo geschikt vinden.. Maar daar komt ze misschien zelf ooit nog achter.

Misschien, maar ik zou het haar wel gunnen dat ze het zelf een mooie plek blijft vinden.
Ja tuurlijk zou je het haar gunnen, maar als ze het zou vragen wat ik van de plaats vind (stel dat ik een zusje had...) dan zou ik daar wel eerlijk in zijn. Ieder z'n eigen mening en ze vraagt er dan ook naar.

Dan zou ik iets zeggen als: 'Ik had zelf een andere plek gekozen.' Misschien zou ik haar wel vragen waarom zij voor die plek heeft gekozen. Ik zou bij het geven van mijn mening niet het woord ordinair gebruiken en overigens ook niet het woordje tiet, want dat woord op zich vind ik al ordinair.

Oh, ik zou het haar absoluut gunnen. Voor haar is het op dit moment, en hopelijk blijft dat zo, enorm betekenisvol.
Als ze naar mijn mening zou vragen, zou ik het nooit in negatieve bewoordingen brengen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:30

Sylvana schreef:
Chipp schreef:
Clapperdie schreef:Ik wil het niet meteen een ordinaire plek noemen maar voor de tattoo die ze heeft geplaatst vind ik het geen geschikte plek.

Maar ik ga richting mn zusje gewoon blij reageren. Het is voor haar een belangrijk iets, ze heeft al amper nog herinneringen aan onze vader omdat ze 5 was toen hij stierf en nu heeft zij ook "iets" van hem bij haar.

Ik zou inderdaad gewoon blij voor haar zijn! Ik begrijp jouw punt ook wel, maar als hij niet boven haar kleding uitkomt, zou ik er al veel minder moeite mee hebben. Ik zou het vervelend vinden als ze er echt mee "te koop" zou lopen. Nu is het voor haar en mensen die dicht bij haar staan.

Maar dan nog, het is toch háár lijf..? Ik snap niet waarom mensen soms zo kunnen oordelen over de keuzes van een ander wat betreft hun éigen lichaam.

Het gaat niet om een nietszeggend roosje, daarom zou ik het wel vervelend vinden. Dan is het alsnog haar keuze en zou ik er niks aan kunnen veranderen, maar ik zou er wel een naar gevoel bij hebben.

Gast
Gast

Bericht  Sylvana do 5 jan 2012 - 3:25

Chipp schreef:
Sylvana schreef:
Chipp schreef:
Clapperdie schreef:Ik wil het niet meteen een ordinaire plek noemen maar voor de tattoo die ze heeft geplaatst vind ik het geen geschikte plek.

Maar ik ga richting mn zusje gewoon blij reageren. Het is voor haar een belangrijk iets, ze heeft al amper nog herinneringen aan onze vader omdat ze 5 was toen hij stierf en nu heeft zij ook "iets" van hem bij haar.

Ik zou inderdaad gewoon blij voor haar zijn! Ik begrijp jouw punt ook wel, maar als hij niet boven haar kleding uitkomt, zou ik er al veel minder moeite mee hebben. Ik zou het vervelend vinden als ze er echt mee "te koop" zou lopen. Nu is het voor haar en mensen die dicht bij haar staan.

Maar dan nog, het is toch háár lijf..? Ik snap niet waarom mensen soms zo kunnen oordelen over de keuzes van een ander wat betreft hun éigen lichaam.

Het gaat niet om een nietszeggend roosje, daarom zou ik het wel vervelend vinden. Dan is het alsnog haar keuze en zou ik er niks aan kunnen veranderen, maar ik zou er wel een naar gevoel bij hebben.

Dat is dan vooral lastig voor jezelf..

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura do 5 jan 2012 - 4:44

Mooi idee om de handtekening te laten zetten! Alleen de plek vind ik zelf ook wel vreemd. Ik zou dat voor je houden want zij heeft de keuze gemaakt en terug draaien kan ze het toch niet.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PluDan do 5 jan 2012 - 7:05

Van de ene kant kan ik me TO wel voorstellen eerlijk gezegd.
Handtekening van je vader is wel heel iets moois natuurlijk, alleen de plek zou ik zelf ook wat minder vinden.
Alleen als ze naar je mening vraagt zou ik wel eerlijk antwoord geven, anders niet.
Zolang je zusje er blij mee is, is het goed toch?! Zei moet ermee leven en lopen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Blond do 5 jan 2012 - 7:07

Ik zou alleen vertellen dat ik de gedachte erg mooi vind, maar over de plek zou ik niets zeggen. Als zij er maar blij mee is toch?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Isis do 5 jan 2012 - 8:17

Nouhou, ik heb ook een tattoo als herdenking van mijn overleden moeder op mijn linkerborst (boven mijn 'tiet') en ik heb daar geen moment spijt van. Maar misschien is het voor jou anders, TO, omdat het een handtekening is (bij mij een roos). Nooit bij nagedacht dat dat ordinair zou kunnen zijn? (tot nu)
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud