Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost! Empty Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost!

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 0:56

Is er iemand bekend met www.surfspot.nl? Ik wil daar graag een Officepakket kopen, maar het lukt me niet om in te loggen.

Wat ik doe:
* Ik selecteer 'Radboud Universiteit Nijmegen'
* Ik typ s-mijnstudentnummer-@surfspot.ru.nl
* Bij wachtwoord, typ ik mijn wachtwoord dat ik overal bij de RU gebruik

Is er iemand die misschien weet hoe het komt dat hij dan alsnog aangeeft dat mijn gegevens onjuist zijn? Of is er iemand die wil testen of het mijn haar inloggegevens van de RU het wel werkt?

Alvast bedankt!

Laatst aangepast door June op do 5 jan 2012 - 1:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost! Empty Re: Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost!

Bericht  Kqip do 5 jan 2012 - 1:01

Is er geen optie waarmee je een nieuw wachtwoord aan kan vragen? Ik heb 1x op surfspot gezeten maar weet even niet meer of ik daar ook het zelfde wachtwoord had.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost! Empty Re: Surfspot & Radboud Universiteit - Opgelost!

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:02

Ik zie een aanmeldoptie alleen voor de basisschool, verder kan ik niets vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:05

Mijne doet het wel, je moet eerst links van die basisschool aangeven dat je van de RU bent he (o dat deed je al lees ik)? Dan verschijnen er twee nieuwe vakken naast die van de basisschool. Ik ben ook RU en ik kan gewoon inloggen.

Gast
Gast

Bericht  Xanna do 5 jan 2012 - 1:06

Vreemd. Ik heb het ook geprobeerd, maar kan ook niet inloggen met mijn gegevens.

Edit: nadat je je gegevens heb ingevuld móet je aangeven dat je student bent en dan word je doorgelinkt en werkt het dus wel!

Laatst aangepast door Xanna op do 5 jan 2012 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kqip do 5 jan 2012 - 1:07

Moet die S voor het nummer? Anders zou ik niet weten hoe je in moet loggen
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:07

Oh je moet trouwens wel op dezelfde manier je studentnummer intypen als op blackboard bijvoorbeeld, en niet s-012345, dat doet ie niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:37

Arden schreef:Oh je moet trouwens wel op dezelfde manier je studentnummer intypen als op blackboard bijvoorbeeld, en niet s-012345, dat doet ie niet.

Nee, dat had ik ook gedaan.

Heel vreemd. Ik probeerde het net nóg een keer en nu deed hij het wel. Net vond hij alles goed, tót ik student moest selecteren. Heel raar.

Probleem opgelost Very Happy.

Bedankt allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: