Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekent bij radboud nijmegen

+2
Liadan
Sarah1985
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Sarah1985 wo 23 nov 2011 - 8:22

Wij moeten volgende week naar radboud in nijmegen. Nu vroeg ik me af is dat daar makkelijk parkeren. En is het ver lopen van parkeerplaats naar het ziekenhuis zelf?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Liadan wo 23 nov 2011 - 8:26

Wij zijn daar een paar weken geleden met ons zoontje geweest. Er is een grote parkeergarage en vanaf daar is het niet ver lopen naar het ziekenhuis. Er is ook zo'n zone dat je iemand af kan zetten voor de deur met de auto en dan daarna zelf de auto weg kan zetten.
In het informatieboekje dat wij van tevoren thuis gestuurd hadden gehad, stond wel dat er een beperkt aantal parkeerplaatsen is. En dat het dus slim is om ruim op tijd van huis te gaan zodat je tijd hebt om een plekje te zoeken. (bij ons waren er trouwens parkeerplaatsen genoeg).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 8:28

Er is vrij veel parkeerruimte, maar je kunt eventueel ook de waalsprinter nemen, die stopt voor de deur volgens mij. http://www.waalsprinter.nl/

Het is ook een beetje afhankelijk van welk tijdstip je gaat, maar over het algemeen zijn er wel voldoende plekken. Het ziekenhuis zelf is ook vrij groot, maar je kunt ook gewoon een rolstoel pakken natuurlijk. Eventueel kun je ook iemand afzetten voor de hoofdingang (daar stoppen ook veel taxi's etc.) en dat de ander dan gaat parkeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Sarah1985 wo 23 nov 2011 - 8:29

Wij moeten er om 17.10 pas zijn. Maar vertrekken om 14.00 al. Moeten vanuit Friesland komen. We zullen het informatieboekje nog wel krijgen denk ik
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Marie wo 23 nov 2011 - 8:45

Moet je bij het Geert Grooteplein zijn? Daar heb je gewoon een grote parkeergarage (betaald), ik heb daar altijd een plekje kunnen vinden. En de afstand tot de hoofdingang is volgens mij iets van 30 meter.
Normaal gesproken moet ik altijd bij de ingang aan de oostelijke zijde zijn (Reinier Postlaan). Daar is het vrij lastig om een parkeerplekje te vinden, dus kan je dan aanraden om daarvoor al een kwartier uit te trekken... En ook hier is de pakeerplaats recht voor de deur...
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Sarah1985 wo 23 nov 2011 - 8:52

geen idee bij welke ingang we moeten wezen die gegevens kregen we nog
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Toet wo 23 nov 2011 - 8:52

Je moet even kijken welke ingang dicht bij de afdeling is waar jij moet zijn. Er is één ingang die best een eind lopen is vanaf de parkeergarage (volgens mij oost, maar dat weet ik niet zeker) dan kun je beter op een andere parkeerplaats parkeren. Je hebt ook nog P1 en P2, hoewel je hier op bepaalde tijdstippen wel moeilijker een plek kunt vinden. Dat lijkt me om 17.10 niet echt aan de orde omdat dit niet echt bezoektijd is.

Als je weet welke ingang het makkelijkst is om op de afdeling te komen, wil ik wel even voor je opzoeken welke parkeerplaats je dan het beste kan pakken. Dit is wel handig om van te voren te weten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Shadowfax wo 23 nov 2011 - 8:52

.


Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  silly-one wo 23 nov 2011 - 8:54

Het is ook wel handig om te weten bij welke afdeling je moet zijn. Zo heb je verschillende gebouwen en als je op neurologie moet zijn is het niet handig om bij de hoofdingang te parkeren.

Even uit mijn hoofd. Dermatologie en Orthopedie zalen kan je het beste doen bij de parkeerplaats in de buurt van tandheelkunde.
KNO via de ingang bij de Sint Anna ( ook mogelijk voor Derma, maar die heeft een aparte ingang.
Neurologie en Psychiatrie kan je het beste doen via de ingang aan de Heyendaalse weg.

Moeder en kind gebouw is ook bereikbaar via een aparte parkeerplaat ( niet officieel volgens mij, maar het is wel mogelijk).

De rest kan je het beste doen via de hoofdingang en vanaf daar de routenummers volgen.


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Marie wo 23 nov 2011 - 9:05

Ik begrijp uit je post dat afstanden lopen ook niet echt een optie is. Als je toch bij de hoofdingang moet zijn kun je bij de receptie een soort 'taxi' bestellen. Dat is een gratis vervoersservice van het ziekenhuis. Zij brengen (en halen) je naar de afdeling waar je moet zijn. Ideaal, want dan hoef je ook niet te zoeken.
Wel aan te raden is om dan zeker op tijd te zijn, want het radboud is wat dat betreft nogal tijdrovend...
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekent bij radboud nijmegen Empty Re: Iemand bekent bij radboud nijmegen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum