Dermatologie Radboud
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dermatologie Radboud
Wie heeft er ervaring met een dermatoloog in het radboud?
Ik heb 2 weken geleden een biopt laten afnemen op de derma poli van het CWZ, maar dar hebben ze niks kunnen vinden. Nu wordt ik verwezen naar het radboud, misschien dat die meer kunnen vinden. Maar nu wil ik weten hoe lang de wachttijd ongeveer is.
Het probleem is dat ik 10 jaar geleden ben gestopt met injecties voor mijn huismijt allergie en dat ik sindsdien ( en ook al tijdens de 5 jaar injecteren) last heb van jeuk op de plaatsen waar geïnjecteerd is. Er zit litteken weefsel, maar ze weten niet waar de jeuk vandaan komt. En de dermatoloog die mij bij het CWZ heeft ontvangen, is niet tevreden met de bevindingen van hun patholoog dus verwijst mij door. Nu moet ik wachten op een oproepje, maar ze weten niet hoe lang het gaat duren. Iemand anders enig idee?
En is het verstandig om bijvoorbeeld in de 1ste week van januari te bellen en te vragen naar de stand van zaken naar het Radboud?
Ik heb 2 weken geleden een biopt laten afnemen op de derma poli van het CWZ, maar dar hebben ze niks kunnen vinden. Nu wordt ik verwezen naar het radboud, misschien dat die meer kunnen vinden. Maar nu wil ik weten hoe lang de wachttijd ongeveer is.
Het probleem is dat ik 10 jaar geleden ben gestopt met injecties voor mijn huismijt allergie en dat ik sindsdien ( en ook al tijdens de 5 jaar injecteren) last heb van jeuk op de plaatsen waar geïnjecteerd is. Er zit litteken weefsel, maar ze weten niet waar de jeuk vandaan komt. En de dermatoloog die mij bij het CWZ heeft ontvangen, is niet tevreden met de bevindingen van hun patholoog dus verwijst mij door. Nu moet ik wachten op een oproepje, maar ze weten niet hoe lang het gaat duren. Iemand anders enig idee?
En is het verstandig om bijvoorbeeld in de 1ste week van januari te bellen en te vragen naar de stand van zaken naar het Radboud?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dermatologie Radboud
Of ze goed zijn dat durf ik je niet te vertellen. Maar je zult er niet voor niets naar toe worden gestuurd. Je kan altijd bellen om te vragen hoe lang het duurt. Duurt het je te lang kun je je zorgverzekering bellen om te vragen of ze aan wachtlijstbemiddeling doen.
Gekke G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 18
Registratiedatum : 07-12-10
Vorig jaar ben ik daar nog geweest, ik had een verwijskaart van m'n huisarts en kon vrij snel terecht. Volgens mij met 2-3 weken.
Verder was de dermatoloog die ik had heel fijn, heel begripvol en nam ze gewoon de tijd om mijn verhaal aan te horen. Ik ben daar dus prima geholpen doen.
Ik zou zeker bellen als ik in de eerste week van januari nog niks gehoort heb.
Verder was de dermatoloog die ik had heel fijn, heel begripvol en nam ze gewoon de tijd om mijn verhaal aan te horen. Ik ben daar dus prima geholpen doen.
Ik zou zeker bellen als ik in de eerste week van januari nog niks gehoort heb.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik word nu vanuit de ene dermatoloog verwezen naar de andere. Waarbij ze mijn biopt ook opsturen, maar het is wel fijn om te weten dat de kans dat ik binnen een maand terecht kan er is. Het is alleen afwachten wanneer hun tijd hebben om dat stukjes weefsel van mij te onderzoeken en wanneer ik mag komen voor de uitslag.
silly-one- Ratel
Mijn ervaring met het radboud en de wachttijden is in ieder geval goed, dus ik hoop het voor jou ook!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik geloof niet dat ik heel lang heb moeten wachten, ben er ongeveer een jaar geleden naar doorverwezen. Vond het op zich een fijne poli, fijne medewerkers en artsen maar helaas konden ze mij niet helpen. Ik heb al jaren last van acné, de pil hielp op zich wel maar daar moest ik mee stoppen ivm te hoge bloeddruk die dus door de pil veroorzaakt werd. Van de dermatoloog kreeg ik allerlei pillen die zouden helpen... niet dus. Toen kreeg ik van een vriendin met een eigen schoonheidssalon de tip om eens door haar behandeld te worden, ze is ook huidtherapeute. Dus ik heb dat met de dermatoloog besproken, hij was er niet zo heel happy mee maar respecteerde mijn beslissing. Ben denk ik afgelopen februari gestopt op de derma.
Hoop dat je gauw terecht kan, je kunt altijd even bellen als je meer wilt weten over de wachttijd. Het vervelende is wel dat je nu in de tijd van de feestdagen zit, dan gaat er vaak al wat meer tijd overheen. Hoewel... volgens mij vallen de feestdagen dit jaar in de weekends ipv doordeweeks dus misschien valt het nog wel mee.
Ik heb trouwens in 1999 een tijdje stage gelopen en gewerkt op de verpleegafdeling derma in het Radboud. Wel gek om daar dan (al is het jaren later) ineens als patiënt te komen...
Hoop dat je gauw terecht kan, je kunt altijd even bellen als je meer wilt weten over de wachttijd. Het vervelende is wel dat je nu in de tijd van de feestdagen zit, dan gaat er vaak al wat meer tijd overheen. Hoewel... volgens mij vallen de feestdagen dit jaar in de weekends ipv doordeweeks dus misschien valt het nog wel mee.
Ik heb trouwens in 1999 een tijdje stage gelopen en gewerkt op de verpleegafdeling derma in het Radboud. Wel gek om daar dan (al is het jaren later) ineens als patiënt te komen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Het zal voor mij ook raar zijn, want ik heb in verschillende zomers ( 3 zomers lang) schoongemaakt in het radboud. Wel op de verpleegafdelingen, maar ook een keer op derma. Dus ik loop daar ook rond in een gebouw wat ik vrij goed zal kennen. Ik zit er ook aan te denken om dan even langs bepaalde mensen te lopen omdat ik er een jaar geleden nog schoonmaakte als tijdsverdrijf omdat ik moest wachten op mijn uitslag va mijn afstuderen haha.
Veder wacht ik totdat ik een oproep krijg. Ik ben ook benieuwd welke arts ik krijg, want mijn moeder heeft ooit nog voor een arts gewerkt die er nu ook nog werkt.
Veder wacht ik totdat ik een oproep krijg. Ik ben ook benieuwd welke arts ik krijg, want mijn moeder heeft ooit nog voor een arts gewerkt die er nu ook nog werkt.
silly-one- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: