Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekje vakantie in eerste week februari

Ga naar beneden

Weekje vakantie in eerste week februari Empty Weekje vakantie in eerste week februari

Bericht  Live Laugh Love di 23 nov 2010 - 23:44

De eerste week van februari hebben wij plots allebei vrij..!! Very Happy
Het lijkt mij leuk om eventjes er tussen uit te gaan.. het liefst naar een bijzondere bestemming.
Ik dacht aan Ijsland, maar misschien hebben jullie meer tips.
Wat mij leuk lijkt is een combi tussen cultuur en relaxen.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekje vakantie in eerste week februari Empty Re: Weekje vakantie in eerste week februari

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 8:54

Cultuur en relaxen heb je natuurlijk op veel plaatsen. In Duitsland vind je cultuur en heb je genoeg spa's om je heerlijk te laten verwennen maar goed, je denkt zelf aan bv IJsland dus ik denk niet dat je op Duitsland zit te wachten :P. Kijk eens de andere kant op, daar zijn ook genoeg plaatsen te vinden die de moeite waard zijn. Ik weet alleen niet zo goed hoe het qua weer is en wat je zelf wilt. Praag, Vilnius schijnen schitterend te zijn. Zelf vond ik Wenen helemaal fantastisch en ben ik gek op Zwitserland (vooral Luzern en Zurich).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekje vakantie in eerste week februari Empty Re: Weekje vakantie in eerste week februari

Bericht  Live Laugh Love vr 26 nov 2010 - 22:00

Hm.. Wenen lijkt me wel leuk. Verder spreekt Duitsland me niet zo aan, we willen het liefste ook echt van de zon op het strand genieten.
Ik zag net een goedkope aanbieding voor 8 dagen Gambia.. dus wie weet is dat wat.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekje vakantie in eerste week februari Empty Re: Weekje vakantie in eerste week februari

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum