Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
+4
Niki
rapa nui
Lejow
Pannetoet
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
Hoi allemaal..!
Het is nog niet eens zomer geweest en toch zijn mijn vriend en ik al op zoek naar een 8-daagse vakantie in de herfstvakantie (week42).. We zoeken ons rot en we zijn eigenlijk nog geen enkel resort tegen gekomen waarvan we dachten 'JA hier gaan we heen' en daarom roep ik jullie hulp in!
Net als iedereen hebben wij ook een aantal punten die wij toch wel belangrijk vinden:
- Het hoeft niet persé in de herfstvakantie zélf te zijn, een paar dagen eerder of later is ook niet erg
- Max 400,- per persoon.. en dit is ook meteen het grootste probleem want veel vakanties zijn duurder. Ik ben nog student en wij willen begin volgend jaar op zoek naar een huisje dus daarom willen we er niet al teveel geld aan uitgeven
- We willen graag all-in zitten
- En eigenlijk ook wel 4-sterren
Wij hadden al wel 2 resorts gevonden in Spanje maar is het daar oktober nog wel lekker warm? Zeg maar dat je gewoon lekker in je tshirtje/hempje kan lopen..? En we hadden er nog één gevonden in Turkije maar die vinden we nét op het randje qua prijs.. (De bovenste 2 zijn Spanje en de onderste Turkije)
http://neckermann.nl/autovakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%c3%9f&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_zaut_72473a_s12&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3e%7bproductpackage%7d%2fpr_month%3e%7b201210%7d%2fpk_accommodationtype%3e%7banvr_hot%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_300_400%7d%2f_pk_zooveraveragescorerange%3e%7b8_10%7d%2fpr_boardtypes%3e%7banvr_ai%7d%2fpk_country%3e%7biso_es%7d%2fpr_period%3e%7b20121008_06%7d&fh_refview=lister&rc=algemeen&em=0