Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
+4
Niki
rapa nui
Lejow
Pannetoet
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
Hoi allemaal..!
Het is nog niet eens zomer geweest en toch zijn mijn vriend en ik al op zoek naar een 8-daagse vakantie in de herfstvakantie (week42).. We zoeken ons rot en we zijn eigenlijk nog geen enkel resort tegen gekomen waarvan we dachten 'JA hier gaan we heen' en daarom roep ik jullie hulp in!
Net als iedereen hebben wij ook een aantal punten die wij toch wel belangrijk vinden:
- Het hoeft niet persé in de herfstvakantie zélf te zijn, een paar dagen eerder of later is ook niet erg
- Max 400,- per persoon.. en dit is ook meteen het grootste probleem want veel vakanties zijn duurder. Ik ben nog student en wij willen begin volgend jaar op zoek naar een huisje dus daarom willen we er niet al teveel geld aan uitgeven
- We willen graag all-in zitten
- En eigenlijk ook wel 4-sterren
Wij hadden al wel 2 resorts gevonden in Spanje maar is het daar oktober nog wel lekker warm? Zeg maar dat je gewoon lekker in je tshirtje/hempje kan lopen..? En we hadden er nog één gevonden in Turkije maar die vinden we nét op het randje qua prijs.. (De bovenste 2 zijn Spanje en de onderste Turkije)
http://neckermann.nl/autovakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%c3%9f&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_zaut_72473a_s12&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3e%7bproductpackage%7d%2fpr_month%3e%7b201210%7d%2fpk_accommodationtype%3e%7banvr_hot%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_300_400%7d%2f_pk_zooveraveragescorerange%3e%7b8_10%7d%2fpr_boardtypes%3e%7banvr_ai%7d%2fpk_country%3e%7biso_es%7d%2fpr_period%3e%7b20121008_06%7d&fh_refview=lister&rc=algemeen&em=0
http://neckermann.nl/autovakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%c3%9f&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_zaut_72165a_s12&fh_lister_pos=4&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3e%7bproductpackage%7d%2fpr_month%3e%7b201210%7d%2fpk_accommodationtype%3e%7banvr_hot%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_300_400%7d%2f_pk_zooveraveragescorerange%3e%7b8_10%7d%2fpr_boardtypes%3e%7banvr_ai%7d%2fpk_country%3e%7biso_es%7d%2fpr_period%3e%7b20121008_06%7d&fh_refview=lister&rc=algemeen&em=0
http://www.d-reizen.nl/turkije/zuid-egeische-kust/marmaris/hotel-green-nature-resort-spa-5-club-4?category=zonvakanties&sort=price&search-category=zonvakanties&search-date=20121015&search-date-divergence=4&search-duration=6-8&adults=2&children=0&babies=0&filter-duration=8&filter-transport-type=VL&filter-care-type=AI&filter-qualification=4-5&price=399.00
Hebben jullie evt nog tips, adviezen of weten jullie misschien nog een online reisorganisatie die ook prijsbewuste vakanties heeft? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken, meekijken en meezoeken!
Xxx
Het is nog niet eens zomer geweest en toch zijn mijn vriend en ik al op zoek naar een 8-daagse vakantie in de herfstvakantie (week42).. We zoeken ons rot en we zijn eigenlijk nog geen enkel resort tegen gekomen waarvan we dachten 'JA hier gaan we heen' en daarom roep ik jullie hulp in!
Net als iedereen hebben wij ook een aantal punten die wij toch wel belangrijk vinden:
- Het hoeft niet persé in de herfstvakantie zélf te zijn, een paar dagen eerder of later is ook niet erg
- Max 400,- per persoon.. en dit is ook meteen het grootste probleem want veel vakanties zijn duurder. Ik ben nog student en wij willen begin volgend jaar op zoek naar een huisje dus daarom willen we er niet al teveel geld aan uitgeven
- We willen graag all-in zitten
- En eigenlijk ook wel 4-sterren
Wij hadden al wel 2 resorts gevonden in Spanje maar is het daar oktober nog wel lekker warm? Zeg maar dat je gewoon lekker in je tshirtje/hempje kan lopen..? En we hadden er nog één gevonden in Turkije maar die vinden we nét op het randje qua prijs.. (De bovenste 2 zijn Spanje en de onderste Turkije)
http://neckermann.nl/autovakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%c3%9f&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_zaut_72473a_s12&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3e%7bproductpackage%7d%2fpr_month%3e%7b201210%7d%2fpk_accommodationtype%3e%7banvr_hot%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_300_400%7d%2f_pk_zooveraveragescorerange%3e%7b8_10%7d%2fpr_boardtypes%3e%7banvr_ai%7d%2fpk_country%3e%7biso_es%7d%2fpr_period%3e%7b20121008_06%7d&fh_refview=lister&rc=algemeen&em=0
http://neckermann.nl/autovakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%c3%9f&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_zaut_72165a_s12&fh_lister_pos=4&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3e%7bproductpackage%7d%2fpr_month%3e%7b201210%7d%2fpk_accommodationtype%3e%7banvr_hot%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_300_400%7d%2f_pk_zooveraveragescorerange%3e%7b8_10%7d%2fpr_boardtypes%3e%7banvr_ai%7d%2fpk_country%3e%7biso_es%7d%2fpr_period%3e%7b20121008_06%7d&fh_refview=lister&rc=algemeen&em=0
http://www.d-reizen.nl/turkije/zuid-egeische-kust/marmaris/hotel-green-nature-resort-spa-5-club-4?category=zonvakanties&sort=price&search-category=zonvakanties&search-date=20121015&search-date-divergence=4&search-duration=6-8&adults=2&children=0&babies=0&filter-duration=8&filter-transport-type=VL&filter-care-type=AI&filter-qualification=4-5&price=399.00
Hebben jullie evt nog tips, adviezen of weten jullie misschien nog een online reisorganisatie die ook prijsbewuste vakanties heeft? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken, meekijken en meezoeken!
Xxx
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
Heb je al eens aan Portugal gedacht?
Daar kan het in oktober echt nog heerlijk weer zijn!
Verder geen tips wat betreft resorts of reisorganisaties..
Daar kan het in oktober echt nog heerlijk weer zijn!
Verder geen tips wat betreft resorts of reisorganisaties..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij zijn halverwege september nog naar Spanje geweest. En de laatste dag werd het daar echt trui-weer.
Gast- Gast
Geen idee hoe duur het is maar een collega van me gaat al jaren met haar gezin in de herfstvakantie naar de Canarische Eilanden. Het moet daar dan nog erg lekker weer zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Geen idee hoe duur het is maar een collega van me gaat al jaren met haar gezin in de herfstvakantie naar de Canarische Eilanden. Het moet daar dan nog erg lekker weer zijn.
Daar hebben wij ook naar gekeken maar voor de Canarische Eilanden ben je bijna het dubbele kwijt..
@ Lejow: Portugal zeg je.. wij kunnen altijd even kijken! Dankjewel alvast!
Pannetoet- Kletskop
In Costa del Sol (Zuid-Spanje) kan je zeker nog in oktober met een shirt lopen.. Misschien s'avonds een vest of zo... Maar overdag kan dat wel..
Mijn nichtje die woont daar, en dit jaar liepen ze met oud en nieuw zelfs nog in een dunne trui over het strand..
(vlakbij Albufeira zitten ze).
(vlakbij Albufeira zitten ze).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Malta is denk ik ook lekker warm in die tijd. Ik was daar in de Kerstvakantie en toen was het meestal 18-20 graden, ik had maar 1 dag mn jas nodig. Hoe je dan zit qua prijs weet ik niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Niki schreef:In Costa del Sol (Zuid-Spanje) kan je zeker nog in oktober met een shirt lopen.. Misschien s'avonds een vest of zo... Maar overdag kan dat wel..
En de Costa Brava? Dat ligt daar dichtbij ofniet..?
@ Mizz_S: Malta.. ik ga even kijken!
Pannetoet- Kletskop
En Tunesië? Dat is volgens mij ook best goedkoop, en zeker nog warm die tijd van het jaar.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ik ben dit jaar de 3e week van september naar Spanje geweest (vlak onder Malaga) en toen was het overdag nog dik in de 30 graden. Met een windje was het 's avonds wel wat frisjes en was een dunne trui geen overbodige luxe. Dus oktober is het meestal wat zuidelijker aan de kust príma te doen!
Gast- Gast
Costa Brava zou ik niet doen, dat ligt al een flink stuk noordelijker. Ik ben afgelopen oktober naar Barcelona geweest en daar was het toch wel al lange mouwen weer toen.
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, Costa Brava ligt meer in het noorden, maar Costa del Sol is echt aangenaam. Toen ik daar woonde (malaga) lag ik begin november nog aan het strand en s'avonds had ik gewoon een dun vest aan..
wat zou Agadir kosten in die periode?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Nou meiden... we hebben geboekt!
Allemaal heel erg bedankt voor meedenken!
We gaan naar Spanje, Salou (Costa Dorada).. Hotel Golden Port Salou! Heel warm is het daar dan niet maar wij gaan ook niet voor het zonnen.. meer voor leuke dingen doen zoals een dagje Barcelona
_Chance: Tunesië hebben we inderdaad ook even aan zitten denken maar ik ben daar al een keer geweest en ik zou er niet zo heel snel weer heen gaan.. het is mij daar toch iets té armoedig
Allemaal heel erg bedankt voor meedenken!
We gaan naar Spanje, Salou (Costa Dorada).. Hotel Golden Port Salou! Heel warm is het daar dan niet maar wij gaan ook niet voor het zonnen.. meer voor leuke dingen doen zoals een dagje Barcelona
_Chance: Tunesië hebben we inderdaad ook even aan zitten denken maar ik ben daar al een keer geweest en ik zou er niet zo heel snel weer heen gaan.. het is mij daar toch iets té armoedig
Pannetoet- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Een week alleen op vakantie
» Weekje vakantie in eerste week februari
» Herfstvakantie?
» Weg in de herfstvakantie?
» Herfstvakantie
» Weekje vakantie in eerste week februari
» Herfstvakantie?