Vakantie in februari
+2
Caribbeanlover
Pannetoet
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantie in februari
Hé meiden..
Mijn vriend en ik willen in februari nog een weekje de zon opzoeken..! Omdat ik nog studeer moet die week (8dagen) in de krokusvakantie vallen (16 t/m 23febr) en het mag echt maximaal €450,- p.p kosten, het liefste wel all-inclusive en verder maakt het niet zoveel uit..als het maar lekker warm is, minimaal 20/22graden.. Ik had een geweldige vakantie gevonden in Turkije maar als ik internet moet geloven is het daar dan koud, rond de 11graden.. balen!
Weten jullie nog mooie relatief goedkope landen?
Oja en wat zijn goede/goedkope reisaanbieders?
Mijn vriend en ik willen in februari nog een weekje de zon opzoeken..! Omdat ik nog studeer moet die week (8dagen) in de krokusvakantie vallen (16 t/m 23febr) en het mag echt maximaal €450,- p.p kosten, het liefste wel all-inclusive en verder maakt het niet zoveel uit..als het maar lekker warm is, minimaal 20/22graden.. Ik had een geweldige vakantie gevonden in Turkije maar als ik internet moet geloven is het daar dan koud, rond de 11graden.. balen!
Weten jullie nog mooie relatief goedkope landen?
Oja en wat zijn goede/goedkope reisaanbieders?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vakantie in februari
http://www.actievandedag.nl/vrijdag/10-08-2012-corendon-canarische-eilanden
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Marokko misschien?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Canarische Eilanden zijn denk ik het enige haalbare voor dat bedrag.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben voor een vergelijkbaar bedrag in februari 8 dagen all-inclusive in een 5 sterren hotel in Marrakech geweest. Daar was het tussen de 18 en 23 graden. Hotel hadden we geboekt via lastminute.com en de vlucht bij Ryanair.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Egypte aan de rode zee?
http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/hurghada/hotel-aladdin-beach-resort?category=zonvakanties&q=egypte&search-category=zonvakanties&search-date=20130216&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=461.00
\
Ik heb niet uitgebreid gezocht, dus misschien dat je met goed zoeken iets goedkopers vind, maar het is voor jullie budget wel te doen.
http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/hurghada/hotel-aladdin-beach-resort?category=zonvakanties&q=egypte&search-category=zonvakanties&search-date=20130216&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=461.00
\
Ik heb niet uitgebreid gezocht, dus misschien dat je met goed zoeken iets goedkopers vind, maar het is voor jullie budget wel te doen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Dankjulliewel alvast voor de tips..!
@ CBL: Dankje! Maar dit is alleen logies en mocht je all-in willen dan betaal je €180,- meer p.p.. maar wel bedankt voor het meekijken/denken!
@ CBL: Dankje! Maar dit is alleen logies en mocht je all-in willen dan betaal je €180,- meer p.p.. maar wel bedankt voor het meekijken/denken!
Pannetoet- Kletskop
Klopt idd, maar ik dacht dat je dat misschien niet uitmaakte om all in er apart bij te boeken. Hoop dat je wat leuks vind iig. Trouwens die site is wel handig, komen leuke dingen voorbij dus misschien is het handig om je aan te melden.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ga die site zeker even in de gaten houden..! Misschien dat er iets voorbij komt..want als ik af moet gaan op andere site's dan blijven wij in februari gewoon thuis..
Pannetoet- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Weekje vakantie in eerste week februari
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Februari weekje weg waarheen?
» Yay vakantie ^^
» Help Ooh La La! aan een vakantie!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Februari weekje weg waarheen?