Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

+3
Caroow
Sanne
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Printje zo 12 mei 2013 - 9:04

We hebben met N meegedaan aan onderzoeken vd Universiteit Utrecht. Ze kwamen dan thuis testjes doen met N en daarmee werd gekeken hoe Nederlandse kindjes zich ontwikkelen tov Amerikaanse kindjes. We kregen gisteren een hele brief thuis met hun bevindingen over N.

Ze schrijven bijv dat ze een lieve, sociale en vrolijke baby zagen die meteen contact maakt door te 'kletsen' en te lachen. Dan werd er een hoop verteld over de verschillende gebieden waarop ze gekeken hadden en zowel grove motoriek als mentale motoriek liet ze een versnelde ontwikkeling zien. Het was schijnbaar ook erg knap dat ze al zo op haar spiegelbeeld reageerde.

En op R ben ik ook supertrots omdat hij zo'n geweldige zorgzame broer is en gewoon een heel lekker ding.

Jullie nog trots op jullie aapjes?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:07

Wat fijn! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Printje zo 12 mei 2013 - 9:09

haha ja he, vooral omdat mijn 'vermoeden' omtrent haar grove motoriek zo wel bevestigd werd. Ik schreef hier een tijd terug al dat ze zelf ging zitten wanneer ze bij je lag en nu zeggen zij ook dat ze opvallend sterk is in nek, rug etc.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Sanne zo 12 mei 2013 - 9:09

Dat is altijd leuk om te lezen inderdaad. Ik vind het trouwens ook echt leuk om te lezen dat jij zo geniet van je twee kinderen. En dat terwijl je zo opzag tegen de eerste maanden (of eigenlijk het gehele eerste jaar). Ik heb af en toe echt zin om 'zie je wel dat het ook leuk kan zijn' tegen je te zeggen haha Laughing

Ik ben trots op mijn dochter dat ze de afgelopen twee weken ineens zo goed is gaan lopen. En dat ze zoveel 'praat' ineens. Ze kiest wel een rare volgorde geloof ik, want 'ja' en 'nee' zegt ze niet, maar toen mijn vriend gisteren zei dat ze van papa's bril af moest blijven, zei ze gelijk 'bril'. :cheering: En ik was vanmiddag ook trots, omdat ze gewoon zo ontzettend lief was tijdens een bezoekje aan schoonouders. Ze speelt gewoon lekker, loopt heen en weer, lacht vrolijk, en trekt helemaal geen dingen van tafel en uit kasten (zoals thuis). Ze leek echt heel goed opgevoed.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Caroow zo 12 mei 2013 - 9:12

Wat leuk dat onderzoek, en knap natuurlijk!

Ik ben trots omdat R zo makkelijk en lief is. Hij huilt alleen als er wat is (meestal poep op de rug Laughing ), kan zich heerlijk vermaken in zijn wipstoel en rolt van zijn buik naar zijn zij, en soms zelfs naar zijn rug. (Okee, het is hoogstwaarschijnlijk gewoon een gelukkige combinatie van bewegingen en niet een bewuste handeling..)

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Printje zo 12 mei 2013 - 9:12

hahaha Sanne het is me ook echt zo zo zo zo ontzettend meegevallen de overgang van 1 naar 2. R was een moeilijkere baby, dat zie je vooral nu duidelijk omdat N dus zoveel 'makkelijker' lijkt. Het is ook echt bijna alleen maar genieten,de nachten die gebroken zijn blijf ik vreselijk vinden sorry haha.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Knillis zo 12 mei 2013 - 10:23

Ik ben trots op mijn dochter omdat ze zo ontzettend lief en bijdehand is. Ze is de clown van de familie, heel ondeugend maar op een lieve, vrolijke manier. Het is echt een heerlijk meisje!

En ik was afgelopen vrijdag zo trots op mijn zoon, we waren naar zijn grote held Thomas de Trein in het Spoorwegmuseum geweest en ik werd gewoon een emotionele muts toen ik hem daar zo blij en vrolijk rond zag lopen, helemaal in de ban van zijn grote held. Hij wordt zo groot, is zo slim en zo lief!

Ik ben gewoon op allebei super trots!!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Knillis zo 12 mei 2013 - 10:37

Oh en ik ben ook trots op ze omdat ik de afgelopen 3 weken niet echt de meest gezellige moeder ben geweest ivm mijn miskraam, en ze zo ontzettend lief voor me zijn geweest! Ongewild hebben ze er toch wat van mee gekregen en ze kwamen zo vaak knuffelen, echt heel lief, ze hebben mij er echt doorheen gesleept.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Wennes zo 12 mei 2013 - 10:45

Knap van haar zeg!

Ik ben trots op D omdat hij in een paar dagen is gaan rollen, op zn knieën gaat zitten, zichzelf optrekt tot staan, zelf gaat zitten en heerlijk kan kletsen I love you
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Linda zo 12 mei 2013 - 15:50

Wat knap en leuk!

Ik ben trots op mijn dochter, omdat ze de laatste tijd weer super goed in haar vel zit. Dat merk ik aan alles. Ze slaapt heel goed en is overdag lekker gezellig. Ook wil ze opeens graag bij m'n moeder logeren. Terwijl ze dat nooit eerder gedaan heeft. Ze vraagt er nu zelf om, zo schattig. En het verlicht mij nu ook enigszins.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Jezzie zo 12 mei 2013 - 18:22

Wat leuk dat jullie daar aan mee gedaan hebben. En wat knap van haar!

Ik ben trots op mijn dochter omdat ze gisteren voor het eerst zelf ging zitten! Maar hoe ze het doet? Ze doet het alleen als we niet kijken en ze sat half onder een stoel! confused
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots (zoals eigenlijk altijd haha) Empty Re: Trots (zoals eigenlijk altijd haha)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum