Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt? Empty Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt?

Bericht  Try za 22 jan 2011 - 9:50

En hoelang van te voren eet je dat dan?

Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt? Empty Re: Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt?

Bericht  silly-one za 22 jan 2011 - 10:59

Het ligt er vaak aan, maar ik eet gewoon en wel een beetje voor mijn wedstrijden.
Met de voorjaarscompetitie ontbijt ik in de ochtend en daarop tennis ik dan de eerste wedstrijd. Vaak heb ik tussendoor wel iets van krentenbollen bij en dat eet ik voor mijn tweede wedstrijd. moet ik drie wedstrijden op een dag dan eet ik te weinig, maar toch heb ik dan geen energie te kort.
Met toernooien eet ik ook gewoon. Als ik in de avond moet spelen dan hou ik er wel rekening mee dat ik niet een half uur voor de wedstrijd eet, maar een uur voor de wedstrijd eet ik nog gewoon. Nu is het ook niet zo heel intensief t.o.v. het rugbyen wat jij doet ( toch?). Dus het kan weinig problemen geven tijdens mijn wedstrijden.
Merk ik dat ik tijdens de wedstrijd energie te kort heb, eet ik vaak een mars tussendoor. Deze heb ik eigelijk tijdens het toernooiseizoen altijd in mijn tas zitten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt? Empty Re: Wat eten jullie als je een sportwedstrijd hebt?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 11:03

Ik weet alleen dat je twee uur van te voren het beste wat kunt eten. Tenminste, volgens mij vriend. Toen hij rugby speelde en nu met andere sporten deed/ doet hij dat ook.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: